Mitä tehdä kun mies ärsyttää???
Temperamenttinen luonne ja räyhää kaikille kun vihainen.kulkee kalsareissaan koko ajan kun etätöissä. Ongelma on se kun oma mielenterveys jo mennyt. Käyn juttelemassa ja psyksairaanhoitaja on tietoinen ongelmistamme. Pelkään että nuorin lapsi kärsii isästään. On murrosikäinen. lisäksi oon diagnosoinnut itselläni olevan läheisriippuvuuden. Mies ehkä narsisti. Viimeinen niitti oli kun räyhäsi naapureille. Saa koko ajan hävetä mitä keksii seuraavaksi.
Kommentit (26)
Ja taas on mies narsisti. Hohhoijaa.
Yritin erota keväällä mutta ei onnistunut. Mies koko ajan hankaloitti sitä ja palasin takaisin kotiin. Esim. Siirsi kaikki rahansa mitä saa palkkaa niin eri tilille.
Niin, koska eron jälkeen miehen pitäisi tietenkin antaa omat palkkarahansa hövelisti naiselle. 😂 missä harhaisten fantasiamaailmassa nämä naiset elävät vai provoko tämä on?
Haluaisit elää ilman miestä, mutta tiedät ettet tule nyt toimeen taloudellisesti ilman miestäsi. Tiedät kuinka paljon se vaatisi, jotta tulisit toimeen ilman miestäsi, mutta et ole ihan varma riittääkö sulla siihen energia vai masennutko ja tiput syvempään kuoppaan. On helpompaa toivoa miestä muuttumaan kuin tehdä itse oma elämä onnelliseksi.
En väitä etteikö miehesi käyttäydy epäasiallisesti, mutta suosittelen nyt keskittymään enemmän omaan elämään ja miten saat oman elämän toimimaan ilman miestä.
Noniin ämmä, ensimmäisen asia minkä teet on se että hommaat oman pankkitilin mihin mies ei pääse käsiksi.
Toisekseen laita asuntohakuun ja selvittele tiet KELAn kanssa.
Hae töitä.
Muuta asuntoon ja ero selvä, lapset jää isälleen jos hänellä enemmän varaa pitää heitä.
Minä erosin avoliitosta ajat sitten, ja kyllä me otettiin opintolainaa että lapsi sai lukion käytyä, viimeisellä luokalla ei lapsilisää tullut. Itse olen koko ajan ollut töissä, mutta tiukkaa on ollut ja se 50t mk mitä sain talosta, meni lapsiin. Lukio siis opintolainalla, yliopistoon myös opintolainaa ja kun kotoa käsin lapseni kävi lääkäriharjoittelujaan, maksoin kaiken että hän voi maksaa opintolainaansa. On nyt ollut lääkäri 10v ja nuorempikin luki ensin lähihoitajaksi opintotuella ja myöhemmin monimuotona sairaanhoitajaksi. Kyllä sitä pärjää mutta rahat pitää laskea tarkkaan, varsinkin jos ei erossa "tienaa" mitään. Etu oli myös että peruskoulu ja lukio sekä työpaikkani olivat ihan lähellä. Käytiin jopa Ruotsin laivoilla kun sain kesälomarahat ja säästin aina kun vain pystyin, että johonkin päästäisiin.
Vähän vastaavassa tilanteessa minä hankin miehen selän takana lopulta asunnon, ja ilmoitin, että muutan pois. Syyt kerroin. Kävi niin, että saimme selvitettyä ongelmamme. Uusi asunto on kuitenkin vain minun nimissäni. Olen ilmoittanut miehelleni, että jos hän räyhää tai juopottelee, niin saa lähteä ovesta ulos. Tämä järjestely toimii. Ensimmäinen askel on irtautua siitä miehen vallasta. Et saa päästää häntä enää ns. ihon alle. Tsemppiä.