Äiti pommittaa minua jatkuvasti, menee hermo!!
Hän on auttanut minua rahallisesti viime aikoina tosi isoilla summilla ja totta kai olen siitä kiitollinen. Mutta EN JAKSA tuota loputonta soittelua!! Mikään ei mene perille, ihan sama miten monta kertaa pyydän tai käsken lopettamaan jatkuvan pommittamisen ja ääniviestien jättämisen. Ei rahallinen apu tarkoita sitä, että minä menetän oikeuteni omaan rauhaan ja elämään, jos joku minua auttaa!!
Kommentit (25)
Onko tämä työtön opiskelija äitihullun sivupersoona?
Juu ja minulla ei ole velvollisuutta olla äitini vanki ja kontrollinsa alaisena siksi, että hänellä on tylsää tai huolestuttaa tai jotain. Haluan elää rauhassa!!!!
Uffrasus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no tottakai jos sulla rahat ei pysy taskussa ja joudut pummaamaan mutsilta ekä pankit anna enää, tottakai sua pitää vahtia ja kontroloida.
Onko sinulla jokin ongelma? Missään vaiheessa ei ole ollut kyse siitä että minulla ei pysy rahat taskussa😑 ehkä voisit olla puuttumatta ventovieraan asioihin, jos et niistä mitään tiedä?? Lisäksi missäköhän kohdassa sanoin, että pankki ei myönnä lainaa ENÄÄ???? Olen työtön opiskelija, i.d.i.o.o.t.t.i.
Olet työtön opiskelija ja vielä idioottikin. No, se on kielenkäyttösi perusteella huomattu kyllä. Ottais ketä tahansa äitiä päähän, jos oma lapsi on työtön idiootti.
Kova yritys sinulla ainakin. Hahaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että olen vanki, jolla on velvollisuus ilmoittaa olinpaikkansa, mitä tekee ja missä menee ja vastata puhelimeen useita kertoja viikossa. Todella ahdistavaa ja tuo, että mikään käsky tai pyyntö ei tuota mitään tulosta🤬🤬
Mitä? Tottakai äitisi on huolissaan sinusta, varsinkin, jos et vastaa puhelimeen päiväkausiin. Minäkin olen, vaikka lapseni on 30-vuotias, jollen kuule hänestä viikkokausiin, olen huolesta sairas. Laita itse parin päivän välein viest, että kaikki on ok.
Ymmärrät sitten, jos joskus itselläsi on lapsia.
Mummoni, 90-v, huolehtii vieläkin 65-vuotiaasta pojastaan ja soittelee monesti päivässä hänelle. Rakastaa sanoilla, kun ei muuten voi.
Taidat olla vähän läheisriippuvainen omasta aikuisesta lapsesta, hanki sisältöä omaan elämään. Vanhemman tehtävä on tehdä itsensä tarpeettomaksi. "Laita itse parin päivän välein viesti, että kaikki ok". Tuohan on kuin kuolleen miehen kytkin, aivan hullu ajatus.
Mulla on aikuisia lapsia, joita rakastan ja joista välitän. Ja kyllä, välillä olen huolissanikin.
Mutta. Ymmärrän hyvin myös sen, että jokainen aikuinen ihminen tarvitsee myös omaa elämää, omaa rauhaa. Välillä elämässä vaan on niin paljon muuta, on töitä, harrastuksia, kavereita, rakkautta, että ajatukset ja aika (tai energia) eivät vaan kertakaikkiaan riitä vähän väliä puhua äidin kanssa. Esim. parisuhdeasiat on nuorilla tärkeitä, niille täytyy antaa tilaa ja rauhaa. Tai vaikka sitten olisi ihan yksinkin.
Välillä viestitellään useammin, välillä menee pidempi tauko. Ja vaikka olisi joskus huolissaan, voi ajatella, että asia on pitkälti minun ajatukseni, minun tunteeni.