Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa itseäni liikkeelle. Nyhjään vaan sohvalla.

Vierailija
05.01.2021 |

Ja olo on tunkkainen, väsynyt ja saamaton.
Koko loman oon vaan nyhjännyt ja ulkona käynyt pikaisesti lähikaupassa.
Nyt loma loppuu ja olo yhtä väsähtänyt kuin ennen lomaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, oon maannu tämän liki pariviikkoisen loman vaan sohvalla. Kaupassa olen käynyt kyllä.

Toisaalta itselleni tämä on tehnyt hyvää. Olin ihan poikki töistä, enkä sinänsä ole ihmeempää lomatekemistä kaivannutkaan.

Ja vaikkei olisi koronarajoituksiakaan, niin en jaksaisi järjestellä mitään laskettelulomaa Lapissa. Parasta lomailua on itselleni ollut loma ihan vain kotosalla.

Vierailija
2/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on loma, miks pitäisi suorittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että muutkin tuntevat samaa. Itse makasin sohvalla yli kaksi viikkoa. Nukuin n 15 h päivässä ja siltikin väsytti. Nyt toista päivää töissä. Onneksi huomenna on vapaata.

Vierailija
4/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mitään en oo saanu tehtyä. Nuhjuinen ja väsy olo. Mulla tuli ihan totaalinen romahdus ja uupumus kun loma alkoi. Syksy oli liian rankka.

Vierailija
5/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Pieni happihyppely kyllä piristää kummasti. Päätä ettet vaadi itseltäsi sen enempää kuin vaikka 10-15 min kävelylenkki ulkona.

Vierailija
6/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon todennu että puhelin pois jos haluaa sohvalta nousta tekemään jotain. Muuten itsekin vietän lojuen koko päivän. Tää on pirun addiktoiva vehje tää älypuhelin.

Vierailija
7/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä kaamoksen hämäränhyssyn aikaa, ihan luonnollista olla vähän talviunilla, nukkua paljon ja olla sisällä.

Vierailija
8/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin väsynyt ja nuutunut, jos vaan sohvalla loikoisin.

Nukun 6h ja aamulla tunnin happihyppely, ulkoilmasta saa tosi pirteän olon.

Vähän kotihommia, pariksi tunniksi ulos koiran kanssa.

Teidän väsymys johtuu sisällä nyhjäämisestä.

Vierailija
9/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaehtoinen tekeminen ja toimiminen on hyvää elämän sisältöä. Pelkästä löhöilystä ei tule hyvä olo. Löytyisi vain se kipinä jostain.

Vierailija
10/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini auttaa.

Vierailija
11/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tämä suomalainen työelämä joka imee ihmisistä kaikki voimat niin että lomalle kun pääsee ei jaksa tehdä mitään ja töihinkin palataan väsyneenä odotellen seuraavaa lomaa. No pääasiahan on että johtajat saavat boonuksensa ja osakkaat optionsa ja poliitikot haukkuvat vuoron työssäkäyviä ja vuoroin työttömiä kun talous on rempallaan.

Vierailija
12/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon todennu että puhelin pois jos haluaa sohvalta nousta tekemään jotain. Muuten itsekin vietän lojuen koko päivän. Tää on pirun addiktoiva vehje tää älypuhelin.

Mun ruutuaika on ollut keskimäärin 7h päivässä. Koko elämä valuu hukkaan. Liikkumaan olen sentään ruvennut, vähintään 1h joka päivä. Nyt vaan pitää saada tää pirun vekotin pois kädestä ja lukea vaikka kirjaa.

Vierailija
13/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki meinas mennä samoissa tunnelmissa loma, kunnes saapui kunnon lumisateet ja oli pakko mennä tekemään lumityöt. Siitä sainkin sellaisen sysäyksen touhuta, että tuli ulkoiltua muutenkin, siivottua mökki lattiasta kattoon jne. Sitten sitä makoilua hyvällä omalla tunnolla.

Vierailija
14/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ruutuaika on ollut keskimäärin 7h päivässä. Koko elämä valuu hukkaan. Liikkumaan olen sentään ruvennut, vähintään 1h joka päivä. Nyt vaan pitää saada tää pirun vekotin pois kädestä ja lukea vaikka kirjaa.

Mä en ymmärrä tätä, että elämä menee hukkaan jos lukee asioita netistä, katselee elokuvia ja sarjoja tai vaikkapa pelaa. Miksi se kirjan lukeminen ei ole ajan haaskausta? Ei kaikki halua käyttää elämäänsä ulkona liikkumiseen esimerkiksi. Joidenkin intohimo on hiihtäminen, jonkun pelaaminen ja jonkun elokuvien katselu ja samalla neuloa villasukkia.

Vierailija
15/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 3 viikkoa on mennyt löhötessä. Nukkumaan kolmelta yöllä, ylös kello 11. Näytän vanhalta taikinanaamalta, väsyttää, mitään ei jaksa tehdä.

Asiaan vaikuttaa toki myös se, että juuri ennen joululomaa firma ilmoitti aloittavansa yt neuvottelut ja tiedän jo että joudun lähtemään. Ilman tuota tietoa olisin ehkä jopa nauttinut löhölomasta... nyt tunnen olevani joku spurguversio barbapapasta, sellainen valuva ja venyvä turhake.

Vierailija
16/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyhjännyt tässä sohvalla jo kolme vuotta. Mietin, olenko masentunut. Mulla on kuitenkin hyvä olla tässä sohvalla läppärini kanssa. On lämmintä ja ruokaa. Introverttina hyvä ettei ole pakko lähteä mihinkään muualle kuin ruokakauppaan.

Vierailija
17/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa sohvalla makailussa on. Jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan. Niin minä ainakin teen. Antaa intoilijoitten, euroopan omistajien, kaiken tietävien neuvojien elää myös omaansa :) .

Vierailija
18/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä ja netti/some aiheuttaa ihmisen sukupuuton. Ketään ei enää tavata livenä, seksiä ei ole, ei oikeita ihmissuhteita, eikä mitään tekemistä elävässä elämässä, pelkästään jossain internetmaailmassa tai netflixissä. Ihmiset latistuu, tyhmentyy ja lihoaa.

Vierailija
19/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt jo viisi päivää siivota kodinhoitohuone. Olen saanut muutaman koneellisen pyykättyä. Se huone on ihan räjähtänyt. En saa siitä otetta. Nyhjään vaan sohvalla, välillä laitan kahvia ja ruokaa, käytän koiran ulkona ja taas sohvalle. Ylihuomenna töihin, mutta vrk rytmi on ihan viturallaan. Plääh.

Vierailija
20/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap!

Mulla ihan sama juttu, oikein "huvitti" miten sopiva otsikkosi oli kuvaamaan minua juuri tälläkin hetkellä.

Mullakin oli koko joulunjälkeinen viikko lomaa, enkä tehnyt lomalla mitään muuta kuin makoilin kotona vaihtelevasti tietokoneen, tv:n ja älypuhelimeni äärellä. Eilen palasin takaisin töihin, en olisi millään jaksanut. Nytkin pitäisi kohta lähteä taas iltavuoroon

, mutta makaan vieläkin sängyssä. Äsken soi viimeinen herätys. Tekisi mieli vain nukkua. Miten mä jaksan tulevat 8 h töissä 😞😞😞