Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee näistä naispoliitikoiden perin heppoisista haastatteluista olo, että naiset tosiaan on johtajat historian väärältä puolelta

Vierailija
04.09.2026 |

Ajattelee Darraakin, joka ei näytä olevan tarpeeksi älykäs valmistuakseen yliopistosta. Human interest-juttuja naispoliitikoista, joita naistenlehdetkin on täynnä. Liike persujen suuntaan on yleiseurooppalainen suuntaus l. asteittainen järkiintyminen.

"Huomaan, että kun puhun vaikka ilmastosta, niin ei siihen reagoida millään tavalla. Kun puhuin Super-El Niño -ilmiöstä viime keväänä, niin ketään ei kiinnostanut, Darra sanoo.

Darra arvioi, etteivät ilmastoasiat tunnu ihmisistä tärkeiltä, koska turvallisuustilanne on epävakaa ja oman elämän ongelmia, kuten työttömyyttä, on paljon."

Niin koska kyselyiden mukaan tosiaan ihmisiä kiinnostaa oikeat ongelmat eikä sää 100 vuoden päästä, josta kukaan ei oikeasti tiedä yhtikäs mitään. 

Niin Fatimalla kuin Sofiallakin on aika sama ongelma julkisuuden kanssa eli oma toiminta ei sitä välttis kestä ja kumpikin lappaa hömppäohjelmissa. Aloittaa joka vastauksen fraasilla "ajattelen, että" joka on hyvin poliitikkomainen fraasi. On myös totta, että poliitikko haluaa valtaa, mutta se ehkä menee liian pitkälle kun siitä tulee itseisarvo ja sitä jopa rakastaa, kuten Sanna ja näköjään myös Fatima. Nousee niin usein esiin sen kanssa. Jos niin ovat lapsiperheköyhyyttäkin vastaan, mikseivät vastusta sen ja tuloerojen lisäämistä maahan muutolla?

"Kaikista rikkaimmat kuluttavat myös kaikista eniten luonnonvaroja. Imatralaisen yksinhuoltajaäidin luonnonvarojen kulutus on hyvin pientä verrattuna espoolaiseen Audi-mieheen, jolla on Padel-harrastukset ja lomamatkat, joilla mennään kavereiden kanssa metsästämään."

Tästä näkyy myös Darran antipatia varakkaita kohtaan ja miesviha. Itse asiassa ihan itse voisi olla hyvä esimerkki miten ei kuuluisi toimia, ei joku Audi-mies Espoosta. Ja kuulemma kenenkään yksittäisen ihmisen toimet ei edes vaikuta, joten mistä tällainen esimerkki? Niin Orals Tynkkynen sanoi Sofia Virrankin diisselistä. Ei yksilön valinnoilla ole mitään merkitystä ja varsinkin jos itse ovat kyseessä. Uutisissa taas koulutytöt kertoo että ne arjen pienet teot koska koulussa niin kerrotaan ja suurista eivät ole edes vastuussa. Vaikea kävellä muttei lähteä lomalle Italiaan.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bbcd01f-eeb6-4b05-a8c6-811f462a6…

Tää Sofia sama juttu. Itse eivät aikaansaa yhtenäisyyttä maahan muuttopolitiikallaan. Sohvilla on ongelma, että ulkomaalaisia "kiusataan" vaan ei se, että suomalaisia rais kataan ja mitä kaikkea muuta yhteiskunnassa tapahtuu. Ei ne oikeasti aja naistenkaan asiaa. Itse pitävät säätä 100 vuoden päästä ongelmana joka vaikuttaa ihan kaikkeen. Virta monin tavoin puhuu yhteistyöstä ja itse sulkevat pois. "Meillä ihmiskuva eroaa niin suuresti."

"Nimenomaan pitäisi koota suomalaiset näyttämään, että tässä meni raja eikä hyväksytä sitä, että jotkut kiusaajat haluavat, että maahan muuttajia kohdellaan epäreilusti ja heistä rakennetaan jotenkin kaikkien Suomen ongelmien syy, Virta sanoo."

"Nyt Virta kuitenkin sanoo, että Suomi ei tarvitse enempää vastakkainasettelua ja puhuu, että vihreät voi yhdistää ihmisiä eri väestöryhmistä."

Oikeasti tekevät kaiken mitä sanovat vastustavansa. Pelkkää moralisointia koko juttu. Ei ole mitään suomalaisuutta jos väki tulee muualta. Ne ei suinkaan sitä vaali. Oikeasti demareitakaan ei vttuakaan kiinnosta mikään ilmasto. Esittävät samoin kuin kokoomus, mutteivät ehdota mitään toimia. Pelkkää lip serviceä. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a613ed50-6609-4cda-ae80-c5ccee79f…

Lisäsin muutaman pilkun. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi