Miksi en kelpaa naisille?
Olen todella komea, pitkä ja tasokas mies. Mutta naisille en jostain syystä kelpaa. Minulla on paljon kavereita ja olen töissä hyvässä asemassa isossa firmassa. Rakennutin viime keväänä ison kivitalon joten en asu vanhempien luona. Pihasta löytyy bemari, mersu ja prätkä.
Seksikumppaneita minulla on pyöreä nolla. Samoin seurustelukumppaneita. Naisille on hankala päästä puhumaan koska ainoat jotka suostuu juttelee on pubiruusuja. Kauniit kauniit ei suostu edes tervehtimään minua. Se vituttaa. Harrastan jääkiekkoa, laskuvarjohyppyä, melontaa, kuntosalia, laskettelua, kalastusta ja kaljan juontia äijjien kaa.
Kommentit (27)
Sinullahan on elämä mallillaan, älä pilaa sitä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Pitkä 195cm, painan 100kg, paljon lihasta, six pack näkyy, korkeat poskipäät, tumma kihara tukka jne
Missä se mindset viipyy?
Pinnallisilta ihmisiltä sellainen uupuu
On pinnallisillakin ihmisillä mindset. Pinnallinen sellainen. Vetovoiman laki. Lika barn leka best.
Sinulla voi ulkoisesti olla kaikkea, mutta jos sisus on tyhjää täynnä niin se nyt vaan ei naisia kiinnosta.
Aloittaja kirjoitti:
Pitkä 195cm, painan 100kg, paljon lihasta, six pack näkyy, korkeat poskipäät, tumma kihara tukka jne
Jos ihan oikeesti et pysty kertomaan itsestäsi muita kun ulkonäöllisiä tekijöitä, niin.... siinäpä vastaus kysymykseesi.
Miehethän täällä aina kertovat naisille, mistä naiset tykkäävät (missä ne on silloin, kun niitä oikeasti tarvittaisiin?) Geenikomeudesta tai pituudesta ei siis jää kiinni. Rahaa ja statustakin näyttää olevan. Se on sitten ne naistennaurattamistaidot, joista se kiikastaa. Ei muuta kuin treenaamaan, niin sulla on pian jono oven takana.
Rullaan Pintakaasulla ja matka jatkuu laita paukkuu niinku popkornii lanka lampussa hehkuu kaikki kentät valtasi
Kitsas ihminen on kitsas kaikessa. Hän pitää omanaan myös kehut ja kiitokset. Ja penninvenytys ennakoi itsekkyyttä monessa asiassa. Siksi penninvenytys on pahinta.