Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjun kaikki koska pelkään ettei ne kuitenkaan minusta tykkäisi

Vierailija
04.01.2021 |

😔 raastavaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tsemii.

Vierailija
2/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain terapeutilta "huutia" kun yritin tehdä noin. Jälkeenpäin olen itsekin samaa mieltä hänen kanssaan. Tokikaan en voi ap:lle luvata, ettei jotkut ihmiset katoaisi hänen elämästään, mutta jos panostat sinulle tärkeisiin ihmissuhteisiin, sellaisiin jotka myös kokevat sinut tärkeäksi, he eivät katoa mihinkään. Tottakai, minäkin olen antanut itsestäni sellaisille jotka ovat vain ottavana osapuolena, ja ikävältähän se tuntui. Nyt kuitenkin minulla on ympärilläni todella tärkeitä ja arvokkaita ihmisiä ja haluan pitää heidät rinnallani, koska oma hyvinvointini kasvaa siitä.

Aloittajalle sanon siis, että älä heitä hyviä ihmisiä hukkaan! 💝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan kaksi ihmistä menettää paljon. Parhaimmillaan vain sinä itse.

Vierailija
4/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain terapeutilta "huutia" kun yritin tehdä noin. Jälkeenpäin olen itsekin samaa mieltä hänen kanssaan. Tokikaan en voi ap:lle luvata, ettei jotkut ihmiset katoaisi hänen elämästään, mutta jos panostat sinulle tärkeisiin ihmissuhteisiin, sellaisiin jotka myös kokevat sinut tärkeäksi, he eivät katoa mihinkään. Tottakai, minäkin olen antanut itsestäni sellaisille jotka ovat vain ottavana osapuolena, ja ikävältähän se tuntui. Nyt kuitenkin minulla on ympärilläni todella tärkeitä ja arvokkaita ihmisiä ja haluan pitää heidät rinnallani, koska oma hyvinvointini kasvaa siitä.

Kun ei mistään voi tietää pitääkö toinen oikeasti tärkeänä. Useamman kerran olen niin luullut mutta sitten lopuksi on tullut kuin isku nyrkillä naamaan todellisuus. Ei uskalla enää luottaa eikä odottaa keneltäkään mitään. Tähän päälle vielä epävarmuus siitä että olisin riittävä..

Vierailija
5/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei mistään voi tietää pitääkö toinen oikeasti tärkeänä. Useamman kerran olen niin luullut mutta sitten lopuksi on tullut kuin isku nyrkillä naamaan todellisuus. Ei uskalla enää luottaa eikä odottaa keneltäkään mitään. Tähän päälle vielä epävarmuus siitä että olisin riittävä..

Jep. Muakin on moni mies deittaillu vailla mitään päämäärää. Kun huomaavat etten ole helppo niin kääntävät täysin kelkkansa. Tulee niin huono olo noista kokemuksista.

Vierailija
6/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Pelkään, että perustavanlaatuinen kelvottomuuteni paljastuisi lähimmissä ihmissuhteissa. Järjellä tajuan, että tuo kelvottomuuden tunne tulee lapsuuden hylkäyskokemuksista, mutta en saa sitä karistettua.

Vierailija
7/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olin lapsena hylkiö sekä perheen sisällä, että koulussa. Eli kotona sain aina kuulla olevani huono, välillä innostettiin sisaruksetkin mukaan tekemään pilkkaa.

Koulussa sitten olin yksin. Ainoat huomiot "sain", kun joku innostuu kiusaamaan.

En jaksa nykyään panostaa ystävyyssuhteisiin, kun en niihin enää usko. Mieheni kanssa olen ollut yli 10 vuotta, mutta yhä uskon, että lähtee heti kun joku parempi osuu kohdalle.

Vierailija
8/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. No, se on sitten sinun menetyksesi. Paljon jää elämättä kun ei uskalla.

Vierailija
9/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Muakin on moni mies deittaillu vailla mitään päämäärää. Kun huomaavat etten ole helppo niin kääntävät täysin kelkkansa. Tulee niin huono olo noista kokemuksista.

Joo pahimpia nää. Ei saisi kiintyä niihin yhtään. :/

Vierailija
10/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tekisin. Vaan eipä ole tarvinnut käytännössä torjua ketään...

Vierailija
11/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mä olen kohtuu viehättävä ulkoisesti sekä ulkonäöltäni että käytökseltäni. Minuun ihastustaan helposti tai naiset haluaa kaveriksi.

Mutta: tiedän itse mikä olen sisältä sen kuoren alla: patologinen valehtelija, itsekäs kus pää, ihmisten vihaaja, masentunut ja elämään kyllästynyt. Joten säästän ihmiset itseltäni ja pysyn vain hyvänpäivän tuttuudessa kaikkien kanssa. Sanon aina että olen vaan niin erakko etten oikein halua seuraa paljon. En ole, mutta olen aito paskiainen enkä halua sitä julki.

Vierailija
12/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mä olen kohtuu viehättävä ulkoisesti sekä ulkonäöltäni että käytökseltäni. Minuun ihastustaan helposti tai naiset haluaa kaveriksi.

Mutta: tiedän itse mikä olen sisältä sen kuoren alla: patologinen valehtelija, itsekäs kus pää, ihmisten vihaaja, masentunut ja elämään kyllästynyt. Joten säästän ihmiset itseltäni ja pysyn vain hyvänpäivän tuttuudessa kaikkien kanssa. Sanon aina että olen vaan niin erakko etten oikein halua seuraa paljon. En ole, mutta olen aito paskiainen enkä halua sitä julki.

Jokainen tekee kuten haluaa ja itseinhostaankin saa toki jääräpäisesti pitää kiinni jos haluaa. Mutta itse ainakin oon elämäni aikana huomannut että tietyt asiat korreloi. Esim. että söpöin lapseni on myös ylivoimaisesti ärsyttävin. Koska se on huomannut että pääsee luistamaan asioista paremmin kuin muut koska on niin söpö. Tottakai se sitten käyttää sitä. Kohteliain tuttuni on myös tuomitsevin ja saattaa sanoa uskomattomia asioita ihmisille. Koska osaa sanoa ne oudon kohteliaasti. Pääsee tilanteesta kuivin jaloin. Ja niin edelleen. Enpä usko että elämä on niin mustavalkoista. Todennäköisesti siis myös minä saan anteeksi kaikkea järkyttävää paskaa siksi että oon ihana. Eikö se niin mene, kaikilla.

Vierailija
13/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan oikeassa, ei sitä voi tietää etukäteen. Ja minäkin olen kokenut sen, luulin erästä ihmistä ystäväkseni noin kymmenen vuoden ajan, kunnes hän katkaisi välit ihan yllättäen, ilman selityksiä. Yritin tavoitella häntä ja korjata välejä, turhaan. Yhäkään en tiedä miksi hän katkaisi välit, mutta sen tiedän että se kääntyi minun voitokseni. Hän oli myrkyllinen ihminen ja sai minut mukaan ajatusmaailmaansa ja voin paljon paremmin ilman häntä ja sitä etten ole hänen vaikutusvallassaan.

Tänään totesin juuri terapiakäynnillä, että se ei ole ratkaisu vaihtaa ystäväpiiriä koska silloin sitä saa vaihtaa täältä ikuisuuteen. Minä keskityn niihin läheisiin, mitä minulla nyt on, panostan siihen että teen niistä ihmissuhteista kestäviä. Ja en kerro tätä kaikkea vähätelläkseni sinun kokemuksia, haluan sensijaan antaa vertaistukea, koska minä olen käynyt ja käyn läpi ihan samoja asioita kuin sinä.

Vierailija
14/15 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellaan ap.

Aimo 77

Vierailija
15/15 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: