Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiheuttaa jatkuvaa hiivatulehdusta?

Vierailija
04.01.2021 |

Juuri äskettäin oli hiivatulehdus, jonka hoidin reseptivapaalla lääkkeellä. Muutamia päiviä oli olo ok, kunnes taas on tullut oireita. Onko joku ruoka-aine tms, joka tätä aiheuttaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivalääkkeet on eniten väärinkäytetty käsikauppalääke. Vain harva tapaus on oikeasti hiiva, vaan yleisempiä syitä oireisiin on mm. sytolyysi.

Vierailija
22/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivalääkkeet on eniten väärinkäytetty käsikauppalääke. Vain harva tapaus on oikeasti hiiva, vaan yleisempiä syitä oireisiin on mm. sytolyysi.

Höpsis, minulla hiivalääke on auttanut aina, kun oireilua on alkanut olemaan. Bakteerivaginoosi on myös joskus ollut, mutta sen erottaa helposti hiivatulehduksesta. Hiivakierre oli päällä silloin, kun selvisi, että sänkykumppanilla on ollut muitakin kierroksessa ja loppui heti, kun lopetin suhteen.

Vierailija
24/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkea verensokeri.

Vierailija
25/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineella pestyt alusvaatteet? Minulla aiheuttaa hiivaa. Pesen tuoksuttomalla pesuaineella, sitten pelkkä vesipesu.

Vierailija
26/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee jatkuvasti hiivatulehdus joko pari päivää ennen kuukautisia tai niiden jälkeen. Ymmärrän, että jälkeen voi tulla, kun käytän siteitä ja joskus kuukautiset kestävät yli kymmennen päivää, mutta miksi ennen, sitä en ymmärrä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi