Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisi löytää tälläisen naisen? Ehdotuksia???

Vierailija
04.01.2021 |

Lainaus eräästä ketjusta täältä

Hyväntahtoinen, kiltti, älykäs, yleissivistynyt, hyvä keskustelija, empaattinen, sanoo suoraan tarvittaessa, mutta on hienotunteinen. Avarakatseinen, suvaitsevainen. Iloinen. Nauravainen. Positiivinen.

Ei puhu pahaa. Ei ole kateellinen. Ei dominoi. Ei ole itsekeskeinen tai itsekäs. Ei passiivis-agressiivinen, ei katkera tai negatiivinen.

Puhuu mutta osaa myös kuunnella.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri tuollainen mutta ujona en kelpaa kenellekkään. En ole valmis pelkkään seksisuhteeseen tai heti ekoilla treffeillä sänkyyn mikä tuntuu olevan oletus ainakin Tinderissä. Joo, olen tinderissä koska en ihan okeasti arjessani tapaa miehiä (olen naisvaltaisella alalla) eikä kukaan minua tule missään kaupassa iskemään ja olenn siinä uskossa, että se on se foorumi missä sinkut nykyään ovat.

Eli muuten hyvä, mutta tyhmä kun kuvittelee Tinderistä löytävänsä mitään.

Vierailija
42/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain 16-vuotiaalta kokemattomalta tytöltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö olet itsekin täydellinen, kun rinnallesi täydellistä ihmistä kaipaat?

Itse en ole koskaan tavannutkaan tuollaista naista tai miestä, sillä virheetöntä ihmistä ei ole.

Vierailija
44/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen vaan jotenkin liian kaunis ja vedän puoleeni sellaisia ikäviä alfa-miehiä, jotka eivät piirteitäni ymmärrä arvostaa. Muut miehet luulevat minun olevan mahdoton saavuttaa ja jättävät yrittämättä, vaikka juuri sellaista olisin vailla. 

Oletko yrittänyt itse lähestyä miehiä?

Olen kyllä ja nyt löytänytkin ihan helmen itselleni, kiitos siitä! Mutta jouduin ihan tosissani kyllä piirittämään.

Vierailija
45/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri tuollainen mutta ujona en kelpaa kenellekkään. En ole valmis pelkkään seksisuhteeseen tai heti ekoilla treffeillä sänkyyn mikä tuntuu olevan oletus ainakin Tinderissä. Joo, olen tinderissä koska en ihan okeasti arjessani tapaa miehiä (olen naisvaltaisella alalla) eikä kukaan minua tule missään kaupassa iskemään ja olenn siinä uskossa, että se on se foorumi missä sinkut nykyään ovat.

Eli muuten hyvä, mutta tyhmä kun kuvittelee Tinderistä löytävänsä mitään.

Fiksu ihminen pitää kaikki ovet avoinna eikä lähde sulkemaan mitään ovia pelkkien omien ennakkoluulojen perusteella. Moni on löytänyt tinderistä parisuhteen, joten se on täysin mahdollista.

Vierailija
46/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin tässä, että itse en kehtaisi edes etsiä täydellistä miestä, koska en ole itsekään täydellinen.

Miehessä saa olla myös ”virheitä”.

Näissä keskusteluissa kiinnostaa lähinnä se, millaisia on ne miehet jotka kokevat ansaitsevansa tuollaisen naisen?

Vierailija
47/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen vaan jotenkin liian kaunis ja vedän puoleeni sellaisia ikäviä alfa-miehiä, jotka eivät piirteitäni ymmärrä arvostaa. Muut miehet luulevat minun olevan mahdoton saavuttaa ja jättävät yrittämättä, vaikka juuri sellaista olisin vailla. 

Oletko yrittänyt itse lähestyä miehiä?

Olen kyllä ja nyt löytänytkin ihan helmen itselleni, kiitos siitä! Mutta jouduin ihan tosissani kyllä piirittämään.

Hienoa että onnistuit löytämään ja jaksoit olla sinnikäs! Kaikkea hyvää teille, toivottavasti miehesi osaa arvostaa sinua :)

Vierailija
48/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havahduin tässä, että itse en kehtaisi edes etsiä täydellistä miestä, koska en ole itsekään täydellinen.

Näissä keskusteluissa kiinnostaa lähinnä se, millaisia on ne miehet jotka kokevat ansaitsevansa tuollaisen naisen?

Tuossa kuvauksessa oli mainittu pelkkiä hyviä ominaisuuksia, mutta jos AP on itse vähänkään kuvauksensa kaltainen niin totta kai hän hyväksyy naisessa myös huonoja puolia. En edes ymmärrä miten tuon sai tulkittua noin että naisen tulisi olla täydellinen, kuka tuollaiseen toivelistaan laittaisi jotain huonoja ominaisuuuksia toiveikseen

Vierailija
49/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnast

Vierailija
50/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuin minä mutta olen sosiaalisesti lahjaton

Vierailija
51/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi

Vierailija
52/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tuollainen nuorena. Mieheni löysi minut baarista. Kun kiltteyttäni hyväksikäytettiin tarpeeksi, tuli minustakin passiivisaggressiivinen, katkera ja negatiivinen parisuhteessa. Ei se paljon olisi vaatinut/vaatisi mieheltä, että edelleen olisin kuvatunlainen.

Tämä on se tavallinen tarina. Tässä maailmassa ei kannata olla liian sinisilmäinen, hyväntahtoinen ja kiltti. Pessimisti ei pety eikä pysty katkeroitumaan, jos näkee ihmiset sellaisena kuin he ovat eikä jonkun idealismin ja epärealististen odotusten kautta.

Näin keski-ikään mennessä ne jotka olivat nuorena kilttejä ovat tulleet petetyksi, jätetyksi, huonosti kohdelluksi, kun taas ne jotka ovat aina olleet realistisia ja kovia, ovat paremmassa tasapainossa itsensä ja maailman kanssa. 

Vierailija
53/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on virheitä. Pitää vaan valita sellainen kumppani, jonka virheet eivät itseä juuri häiritse.

Vierailija
54/60 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sovin ap:n kuvaukseen, mutta isoja vikojakin on. Todellakaan en ole täydellinen, enkä edes erityisen hyvä.

Vierailija
55/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen puliso ap olisi vaimolleen? Miksi juuri nuo ominaisuudet ovat niitä toivottavia? Onko ap:lla kokemuksia naisesta, joka ei ole aina kiltti, positiivinen ja hienotunteinen, vaan on välillä itsekäs ja kateellinen.

Minä olin nuorena vaimona kiltti, positiivinen ja hienotunteinen. Tein kiltisti kaikki kotityöt, hymy huulilla kuuntelin miehen juttuja ja pidin häntä hyvänä. Varovasti välillä pyysin, että voisiko mies tehdä jotain kotityötä, mutta en toki alkanut itsekkäästi vaatimaan tai ollut negatiivinen. Nelikymppisenä minusta alkoi tullan itsekäs ja kateellinen. Miehen mielestä. Itsekkäästi vaadin miestä tekemään osansa. Tai edes pienenosan siitä. Olin kateellinen, kun hänellä oli vapaa-aikaa tunteja päivässä, minulla ei yhtään. Minusta tuli nalkuttava akka.

56/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perhanan Sale vei Jennin, oli viimeinen Ap'een kuvaama😐

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
57/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä

Vierailija
58/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ap katosi?

Vierailija
59/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piileskelevät joko ruman ulkonäkönsä tai parisuhteensa takana. Jos noiden ominaisuuksien lisäksi naisella on ulkonäköä, ne eivät kuljeksi vapaana. Jos tiedät sellaisen olevan parisuhteessa, kannattaa hakeutua kaveriksi ja kärsivällisesti kärkkyä, että suhteeseen tulee joku kriisi tai laimea kausi. Sitten isket heti.

Vierailija
60/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla on paljon tuollaisia