Mistä voisi löytää tälläisen naisen? Ehdotuksia???
Lainaus eräästä ketjusta täältä
Hyväntahtoinen, kiltti, älykäs, yleissivistynyt, hyvä keskustelija, empaattinen, sanoo suoraan tarvittaessa, mutta on hienotunteinen. Avarakatseinen, suvaitsevainen. Iloinen. Nauravainen. Positiivinen.
Ei puhu pahaa. Ei ole kateellinen. Ei dominoi. Ei ole itsekeskeinen tai itsekäs. Ei passiivis-agressiivinen, ei katkera tai negatiivinen.
Puhuu mutta osaa myös kuunnella.
Kommentit (60)
Ne on kivie alla piilossa poikaystäviensä kanssa tai sit piilossa miehii. :) Kivien alla kuitenki. :D Eivät piä kovaa meluu itestään. Onnee etsintään! :)
Ei tuollaisia olekaan.. liian täydellinen.
Kuvailit juuri 99 % unelmien naisen.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen, sanoo suoraan tarvittaessa, mutta on hienotunteinen.
Joku ei nyt täsmää.
Kuulostaa että sinusta kielteinen vastaus on töykeää, vaikka jokaisella on oikeus kieltäytyä.
Minä olin nuorena juuri tuollainen ja se johti vaan siihen, että hyväntahtoisuuttani käytetyttiin hyväksi.
Olen muuten kuvauksen kaltainen, mutta en ole nauravainen vaan hyvin vakavailmeinen ja minulla on resting bitch face joka monesti tulkitaan jonkinlaisena tympeytenä tai ylimielisyytenä. Eikä yleissivistyksenikään ole parhaimmasta päästä, mutta tiedostan tietämättömyyteni ja perehdyn aina niihin asioihin, joista olen kiinnostunut.
Olen noin 35-vuotias ja asun pk-seudulla, jos jotakuta kiinnostaa tutustua niin anna jokin yhteystieto, mielellään sähköpostiosoite niin voidaan keskustella siellä ensin anonyymisti :) Tosin varoituksena että kiinnostun vain hyvin harvoista miehistä, en siis todellakaan ole mikään helppo saalis.
Olipa virkistävää, kun ulkonäköön ei tässä viitattu sanallakaan. Siihen se usein sitten kuitenkin tyssää, vaikka luonteenpiirteet olisivatkin kuvatunlaiset.
Minä! Olen vaan jotenkin liian kaunis ja vedän puoleeni sellaisia ikäviä alfa-miehiä, jotka eivät piirteitäni ymmärrä arvostaa. Muut miehet luulevat minun olevan mahdoton saavuttaa ja jättävät yrittämättä, vaikka juuri sellaista olisin vailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Olen vaan jotenkin liian kaunis ja vedän puoleeni sellaisia ikäviä alfa-miehiä, jotka eivät piirteitäni ymmärrä arvostaa. Muut miehet luulevat minun olevan mahdoton saavuttaa ja jättävät yrittämättä, vaikka juuri sellaista olisin vailla.
Oletko yrittänyt itse lähestyä miehiä?
Ap kuvailee kokonaista naista.
Naisessa on hyvät ja huonot puolet.
Kukaan ei ole pelkkää auringonpaistetta.
Sokerin lisäksi on seassa suolaa.
Parisuhteeseen pätee se sanonta, että jokaisen sisällä on kaksi sutta.. ja se elää voimakkaammin mitä itse ruokit.
Ei ole olemassa ihmistä, kenessä ei ole negatiivisia tunteita tai piirteitä. Ne voi olla alkuun poissa /piilossa, mutta jokaisessa ihmisessä ne tunteet ja piirteet on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mutta en kelpaa sinulle kuitenkaan koska olen ujo ja hiljainen
Eli et ole ollenkaan sellainen mitä ap kuvaili. Ei hön halunnut itsesäälissä rypevää katkeraa hissukkahiirtä.
Keksi aika-kone ja matkaile 50-luvulle.
Jokainen ihminen kokee joskus kateutta ja negatiivisuutta. Katkeruutta ihmisessä voi aiheuttaa se, ettei ole lupa ilmaista lainkaan negatiivisia tunteita.
Ap etsii naista jolta puuttuu osa luonnollisesta tunteiden kirjosta.
Saa aika kauan etsiä.
Aina pitää alottaa siitä myöteisestä,ei ihmisii arvostella lootikoida.Aina pitää nähdä ihmisten hyvät puolet ensin. En valitettavasti oo vapaa,mut joku sano joskus ihan paras nainen olin.Menetti mut kun muutin 1100km päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mutta en kelpaa sinulle kuitenkaan koska olen ujo ja hiljainen
Eli et ole ollenkaan sellainen mitä ap kuvaili. Ei hön halunnut itsesäälissä rypevää katkeraa hissukkahiirtä.
Mistä sinä nuo negatiiviset ominaisuudet keksit?
Jäin miettimään, miksi ap toivoo naisen olevan kiltti? Minut opetettiin lapsena kiltiksi. Minusta se ei ole kovin hyvä piirre aikuisessa naisessa.
T. 12
Minun vaimoni on tuollainen paitsi että luettelemiesi ominaisuuksien lisäksi on isorintainen, posliini, tykkää seksistä ja joskus ottaa myös kakkoseen. On kanssani tasa arvoinen ja ennen kaikkea kiltti, mukava, hyvä käytöksinen, naisellinen ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen kokee joskus kateutta ja negatiivisuutta. Katkeruutta ihmisessä voi aiheuttaa se, ettei ole lupa ilmaista lainkaan negatiivisia tunteita.
Ap etsii naista jolta puuttuu osa luonnollisesta tunteiden kirjosta.
Saa aika kauan etsiä.
Taidatte vähän ylitulkita AP:ta?
Jokainen varmasti tuntee joskus kateuden tunteita, olet oikeassa, mutta siinä on kuitenkin suuria eroja miten nuo kateuden tunteet käsittelee. Jotkut osaavat pitää ne sisällään ja käsitellä tunteensa siten että pääsee kateudesta eroon, toiset taas purkavat kateutensa suoraan muihin eivätkä edes kykene tiedostamaan, että juurisyy omalle ilkeydelle ja toisten alentamiselle on kateus.
Tuskin AP etsii myöskään mitään yli-ihmistä jolla ei olisi ikinä mitään negatiivisia tunteita, mutta siinäkin on eroja miten paljon niitä negatiivisia tunteita on ja miten niitä käsittelee. Jotkut tuntuvat olevan perusnegatiivisia kaikkea kohtaan ja kaikesta löydetään aina se huono puoli. Sanontakin sanoo, että toiset näkevät että lasi on puoliksi täynnä ja toiset että se on puoliksi tyhjä.
Ei mitään ristiriitaa. Palautteen sisältö voi olla hyvinkin suoraa ja rehellistä, vaikka muoto olisikin tylyn sijaan kohtelias.