Mitä teiltä löytyy yleensä jääkaapista? Jos tekee mieli jotain täyttävää välipalaa, mitä otatte kaapista?
Syöttekö päivittäin samalla tavalla, eli välipala on joku tietty, esim ruisleipä kinkulla ja tomaatilla ja salaatilla, vai onko teillä vaihtoehtoja välipalalle?
Kommentit (30)
Proteiinirahkoja tai -vanukasta. Banaani. Mysliä ja maitoa.
On eri asia syödä välipala kuin napostella jatkuvasti. Itse syön terveellisiä välipaloja ja kohtuullisen kokoiset ateriat.
Munakas, sen teen välillä lounaaksi tosin eli ei oikeastaan välipala. Yleensä aamiainen on puuro maitoon ja vettä, banaani. Päivällinen milloin mitäkin, mutta kasviksia yleensä puolet annoksesta. Illalla 2 siivua ruisleipää ja teetä leipiin vaihtelee täytteet.
Noilla syömisillä täytyy olla tikkulaihoja.
En tajua miten selviät noin vähällä ruualla. Itselle tulee paha olo eikä pysty ajattelemaan mitään muuta kuin ruokaa jollei syö kunnolla ja myös välipaloja.
Aamiainen, (lounas) ja päivällinen. Ei välipaloja. Ainoa poikkeus on ne harvat kerrat kun töissä asiakas tarjoaa kahvit ja syötävää, silloin otan mitä tarjotaan.
Tänään esim söin myöhäis aamiaiseksi leipäjuustoa, mansikoita ja pari voimaitokahvia. Päivälliseksi lihamureketta, höyrykasviksia voisulalla ja vähän pottuvoita, pari maitokahvia.
Mitä löytyy yleensä jääkaapista? Mulle voita, täysmaitoa, kermaa, jotain rehuja, jotain hapanmaitotuotetta, juustoja, lihaa.
Miehelle makkaraa, mikrossa lämmitettäviä eineshirvityksiä, Floraa, kumijuustoa, tuoremehua, sokerijugurtteja, kevytmaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Proteiinirahkoja tai -vanukasta. Banaani. Mysliä ja maitoa.
On eri asia syödä välipala kuin napostella jatkuvasti. Itse syön terveellisiä välipaloja ja kohtuullisen kokoiset ateriat.
Eli napostelet.
Ei siellä oikein ole ikinä mitään naposteltavaa.
jääkaapisa?
tietenkin olutta ja makkaraa
sekä toisinaan toimiva valo
😜
Yx oikea ruoka ehkä . Joskus puuro voita maito . Lämmin ruoka ku on nälkä ei muuten . Ei kukaan huvikseen syö. Paitsi karkkia. No jäätelöä on ja leipää aina. Puuroa. Töihin mennessä puolikas leipä ja töissä sämpylä .