Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä farmaseutti tiskin takana voi tehdä, jos asiakas alkaa käyttäytyä uhkaavasti?

Vierailija
04.01.2021 |

Todistin tänään sellaista tilannetta. Odotin vuoroani ja asiakas tiskillä alkoi vaatia lääkkeitä, joita ei saanut. Tilannetta kesti niin kauan kuin odotin vuoroani ja olin käynyt vuorollani tiskillä. Mies jäi sinne. Hän mm. kiroili, repi maskinsa pois ja korotti ääntään. Eikä selkeästikään lähtenyt pois.

En tiedä, miten siinä kävi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää vartijat paikalle.

Vierailija
2/4 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joillain apteekeilla on vartijapalvelut noita varten. Eli yrittävät pitää asiakasta rauhallisena (niin ettei käy fyysisesti kenenkään kimppuun) kunne vartija tulee niputtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että farmaseutin työ on varmaan ihan mukavaa ja siistiä sisätyötä, mutta tuota aspektia en ole koskaan ajatellut. Apteekkiin voi astella kuka tahansa.

Vierailija
4/4 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut sitä mieltä, että farmaseutin työ on varmaan ihan mukavaa ja siistiä sisätyötä, mutta tuota aspektia en ole koskaan ajatellut. Apteekkiin voi astella kuka tahansa.

Nistithän siellä vaativat hyymeiksi luokiteltuja lääkkeitä. Ja vaikka olisikin resepti niihin niin kyllähän se on aika turvatonta antaa niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi