Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen mies ympärileikattu?

pirjoniko
04.01.2021 |

Onkos tuollainen mitenkin yleistä kun nyt tuli itselle eteen eka kerran? menin kyllä vähän hämilleen että tehdäänkö niitä suomalaisillekkin. ikää miehellä 50v ja itselle ei ole yhtään sattunut eteen vaikka olen pipuleita nähnyt aika paljon . Tekivätkö tuon ikäisille ukoille enemmän ympärileikkauksia joskus 70 luvulla sitten.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 1970-luvulta syntynyt mies ja 2000-luvun alkupuolella syntynyt poika on leikattu, molemmat peruskouluikäisinä ahtaan esinahan vuoksi.

Ooteko suomen kansalaisia.

Vierailija
22/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkaus ilman lääkinnällistä syytä on silpomista.

Eikä kukaan sen kohteeksi joutunut sitä oiekasti jalua. USA::sa tämä on jostain syytä suosittua ja siellä mihet yrittävät epäoivioisa leikauksia saada esinahkansa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu näyttää aivan koiran penikseltä.

Vierailija
24/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikattu näyttää aivan koiran penikseltä.

Totta. On kuin loppuun juoksutetun ajokoiran värkki.

Vierailija
25/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hau, hau ahoon tuhma hauva... heilutan mun häntää."

Upeaa, kun on ympärileikattu iso pitkään seisova kalu. Ei mikään löysällä nahalla päälystetty minuutin tuppikulli.

Naiset rakastaa paljasta puhdasta terskaa, jossa ei ikinä ole pelkoa epämiellyttävistä hajuista tai sissijuustosta. Yhdynnät kestää niin kauan, että nainenkin ehtii mukaan, kun tuppikullin liika herkkyys on poissa.

Vierailija
26/56 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 1970-luvulta syntynyt mies ja 2000-luvun alkupuolella syntynyt poika on leikattu, molemmat peruskouluikäisinä ahtaan esinahan vuoksi.

Miksi eivät olisi?

Jos osaisit lukea, niin huomaisit lääketieteelliset syyt.

Vierailija
27/56 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ympärileikattu 73 vuonna ja onhan se vähän outoa mennä vielläkin uimahalleihin kun saa tuijotuksia. Suomessa on aika harvinaista homaa vielläkin ympärileikkaus jostakin syystä-

Vierailija
28/56 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

seppoloppihuo kirjoitti:

Minut on ympärileikattu 73 vuonna ja onhan se vähän outoa mennä vielläkin uimahalleihin kun saa tuijotuksia. Suomessa on aika harvinaista homaa vielläkin ympärileikkaus jostakin syystä-

Osaatko uida?

Vierailija
29/56 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitos kysymästä, ihan ollaan Suomessa syntyneitä, suomalaisista vanhemmista ja isovanhemmista. 😄 (Hitto, mikä kysymys! 🤦‍♀️😂)

Vierailija
30/56 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuolla uimahaleissa pyörii muitakin kun suomen sakkia ja niillä pysyy simmarit jalassa saunassakin liekkö just sen takia.  

Vierailija
31/56 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjolono kirjoitti:

Päättelen siitä jos terska täysin paljas silloin leikattu. Voiko sitä muustakin päätellä muka?

Ei kait sitä ihan varmaksi voi vilkaisun perusteella sanoa.

Kaluja on monen moisia. Itselläni on melko olematon esinahka, välillä on terska paljaana vaikka on löysänä ja ja kovana terska on aina paljaana. Paljastuu heti kun alkaa kovettua, nahkaa ei saa vedettyä päälle. Tykkään ja naiseni tykkää. :)

Vierailija
32/56 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

seppoloppihuo kirjoitti:

Kuka näitä tuijottaa? Ei se nyt kymmenen metrin päähän paista...

Vierailija
33/56 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suomi ukko aika harvinainen näky ympärileikattuna. Liekkö sitä sit missään uimahallissa huomaa sitä en tiedä mutta itse en ole nähnyt ketään ympärileikattuna Suomessa koskaan.

Vierailija
34/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisia ole ympärileikattu. Vain väljennetty esinahkaa. Ympärileikaus on täydellinen esinahan poisto ja haitallisempi kuin tuollainen väljennös. En usko että 70 luvullakaan ympärileikkasivat.

Vierailija
35/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

geinänen kirjoitti:

Ei suomalaisia ole ympärileikattu. Vain väljennetty esinahkaa. Ympärileikaus on täydellinen esinahan poisto ja haitallisempi kuin tuollainen väljennös. En usko että 70 luvullakaan ympärileikkasivat.

No olenkyllä seurustellut ihan suomalaisen miehen kanssa jolta esinahka poistettu kokonaan. Mies syntynyt -58. Pelitti hyvin ei mitään ongelmaa.

Vierailija
36/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

geinänen kirjoitti:

No olenkyllä seurustellut ihan suomalaisen miehen kanssa jolta esinahka poistettu kokonaan. Mies syntynyt -58. Pelitti hyvin ei mitään ongelmaa.

No huomasko siltä sen että ympärileikkaus tehty?  Itse en ole nähnyt kellään sellaista tai en ole huomannut

Vierailija
37/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hertylo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

geinänen kirjoitti:

No huomasko siltä sen että ympärileikkaus tehty?  Itse en ole nähnyt kellään sellaista tai en ole huomannut

Huomaa sen siitä, ettei sitä esinahkaa ole. 🤦‍♀️😂 Mulla mies ja poika ympärileikattu, kerroin siitä tuolla aiemmin. Tässä reilun 17 aviovuoden aikana olen mieheni penistä katsellut ja kosketellut aika monta kertaa, enkä ole esinahkaa huomannut.

38/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hertylo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

geinänen kirjoitti:

No kuule, kyllä minä sen näin ettei ole, ja tunsin ja siis ihan suussakin sen kanssa toimin..joten kaikintavoin se oli selvää, plus että siitä mies itse puhui minulle myös. Ei mitään ongelmaa asiassa ollut minulle eikä hänellekään. Olin 16 ja hän oli valtavan hyvä; sain yhden ikimuistoisimman orgasmini hänen kanssaan. En unohda, ol muutoinkin ihana. Pidetty yhteyttä kaikki nämä vuodet. Jäi syvä yhteys, vaikka molemmilla perheet. Eikä ole ollenkaan väärin!

Vierailija
39/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helena55 kirjoitti:

kyllähän tuolla uimahaleissa pyörii muitakin kun suomen sakkia ja niillä pysyy simmarit jalassa saunassakin liekkö just sen takia.  

Paljonko se nimimerkki helena55 pyörii uimahallien miesten saunoissa? Jotkus ulkomaalaistaustaiset pitää uikkareita häveliäisyydestä. Eivät ole kaikki tottuneet olemaan alasti muiden seurassa ja kestää aikansa sopeutua. Tavallaan ymmärrän, mutta sääntöjen vastaista toki. Sitten taas näkee monia ulkomaalaisen näköisiä sujuvasti ilman uikkareita. Eikä niilläkään kaikilla ole laikattu kalu.

Vierailija
40/56 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

geinänen kirjoitti:

On monenlaisia syitä, joiden takia ympärileikataan Suomessakin ihan kantasuomalaisia. Ei kovin usein, mutta joskus. Moneen tiukkaan esinahkaan auttaa pelkkä viilto, joka löysää tiukkuutta. Joskus se ei riitä ja pitää tehdä perusteellisempi ympärileikkaus. Usein, jos penikseen pitää tehdä muita kirurgisia toimenpiteitä, niin saatetaan joutua samalla ympärileikkaamaan.