Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tästä ikuisesta laihdutuksesta tuu mitään, miten se voi olla niin käsittämättömän vaikeeta?!

Vierailija
04.01.2021 |

Olen 30 vuotias, minulla on 12 vuotta ollut ne samat ikuiset 15 kilo laihdutettavana. Elimistöni on semmonen ettei se laihdu eikä liho. Olen pysynyt siis samana kokoajan. Tiedoksi vain, en ole koskaan juonut alkoholia, en tupakoi enkä syö pikaruokaa. Rakastan ruokaa ja sen tekeminen.

Suurin ongelma minulla on se etten edes syö mitään ylimääräistä kuten karkkia, vaan onnistun aina salakavalasti saamaan ne kalorit levitteistä ja ruuasta. Tykkään käyttää juustoa, maitotuotteita ja rasvoja.

Kaloriohjelma on ainut mikä minulla toimii, sillä saan heti painon tippumaan mutta siinäkin on se ongelma että 1kk päästä alan mennä paniikkiin siitä että pitää kirjata ylös, jotenkin liikaa henkiselle terveydelle, toiseksi on se että minulla tulee aito nälkä jos tiputan kalorit.

Toiseksi on se että jossain vaiheessa sorrun aina siihen että alan taas syömään enemmän ja laihdutus loppuu siihen.

Edelleenkin minulla lihominen ei ole ongelma, vaan se että syön liikaa kalorit enkä saa nämä kilot pois.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet muutokset käyttöön liian isojen sijasta. Vaihda maito rasvattomaan tai jos se on liikaa, niin puolet maidosta rasvatonta. Pienennä pikku hiljaa maitokahvin annoskokoa. Puolita syömäsi juuston määrä, kokeile vaihtaa rasvainen juusto esim 17% juustoon mutta ole tarkkana ettei annoskoko kasva. Vaihda muutenkin rasvaiset maitotuotteet vähärasvaisiin. Vähennä lämpimien ruokien annoskokoa 1/2 ja lisää aterialle reilusti lisää kasviksia, rasvatonta tai vähärasvaista raejuustoa laadukkaalla öljyllä maustettuna. Noin maha täyttyy vähemmillä kaloreilla.

Pidä aamu- iltapala ja välipala aina samantyyppisinä. Vähärasvainen proteiinin lähde (esim rahka tai raejuusto), kuituja (esim puurohiutaleet, täysjyväleipä), muutama kappale pähkinöitä, hedelmä tai mieluiten vihannes (esim omena, porkkana, tomaatti).

Vierailija
22/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja toimivin laihdutustapa on syödä kuin 15kg laihempi ihminen. Muuten kilot tulee takaisin. Eli laihdutuksen ei pitäisi olla mikään hetkellinen kuuri vaan opettelu niihin kevyemmän ihmisen elintapoihin.

Toki jos syös paljon turhaa höttää, niin siitä saa helposti voimaa, kun ne kuurinomaisesti jättää kokonaan pois esimerkiksi kolmeksi kuukaudeksi tai mikä on itselle sopiva. Aloittajalla ei vaan tätä luksusta taida olla.

Paras vinkki minkä voin sanoa minulle tehonneen, että seuraavaksi, kun sinulla on hyvin aikaa ja energiaa, niin tee vaikka kuukauden tai kahden kuukauden ruokavalio kaikkine aterioineen valmiiksi. Muista katsoa kalenterista onko jotain juhlia tai menoja ja laitat nekin ylös ja otat huomioon kalorimäärissä. Sitten laitat myös kalenteriin ylös ajat jolloin käyt kaupassa ja kauppalistat. Ja ajat jolloin preppaat ja teet ruokaa valmiiksi. Näin sinun ei tarvitse seuraavaan kuukauteen ajatella asiaa lainkaan. Tuo on myös sellainen aika, että voit ottaa saman ruokavalion käyttöön muutamilla uudistuksilla heti uudestaan. Viikko on vähän liian lyhyt aika ja sen tuomaa etua ei niin huomaa, kun taas seuraavana vapaapäivänä pitää ajatella ruokaa. Puhelin vaan piippaa, että hae kaupasta nämä jutut. Tai tee kasvissosekeittoa pakastimeen näistä aineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto on auttanut monia, myös itseäni. Nykyään en edes kaipaa aamupalaa, syön ensimmäistä kertaa 11-12 välillä arkena. Viikonloppuna myöhemmin. Illalla lopetan 18-19 aikoihin. Enkä ota stressiä, jos joskus lipsuu.

Vierailija
24/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetit vaihtoon!

Vierailija
25/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä leipä pois. Syö puuroa sen sijaan. Edut:

1) Kun jätät leivän pois, myös margariini jää pois. Puuroon voi laittaa esim. rypsiöljyä

2) Leipää tulee syötyä kuin huomaamatta, koska sitä on niin helppo ottaa

Leivässä on usein siirappia ym. outoja ainesosia, joten ei ihme, jos paljon leipätuotteita syövät lihovat. Kuitua saa muustakin kuin leivästä.

Vierailija
26/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen laihduttaminen ei tietenkään onnistu koskaan. Elämäntapojen muutos kyllä, jos on onnistuakseen.

Vierailija
27/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kannustus taas...

Vierailija
28/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikka 57 kirjoitti:

Kiinnostaisiko hikinen anaalinainti. Toive ois, että laittaisit sian kärsän ja korvat. Tykkään alistaa läskejä naintipuuhissa ja ne näyttävät nauttivan emakon roolistaan. Laitapa yhteystiedot.

Sama! Rumat ja lihavat naiset ovat usein helppoja tyhjäykseen, koska eivät arvosta itseään lainkaan. Antavat anaaliakin helposti yhden illan jutuissa. Nain niitä vain siksi, että nautin alistamisesta ja siitä, miten selvästi häpeävät itseään. Alistaminen on mulle siis se juttu tossa, muuten en noiden kanssa saisi pysymään kovana.

Vannoutunutkin porsasnainen laihduttaa kun on rakastunut mieheen, joka esittää toiveen hoikemmasta olomuodosta.

Vierailija
29/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda se kevytmaito rasvattomaan.

Älä laita kaloreita liian alas.

rasvaton maito maistuu pahalta eikä siinä ole kuin 5 kalori vähemmän per dl. Mieluummin juo hyvän kahvin kevytmaidolla josta nauttii kun väkisin juo pahaa makuista. Ei ole 20 kalorin arvoista.

Vierailija
30/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tuon verran (vaan) ylipainoa ja noin monta vuotta pysynyt samassa, niin voisko se olla sun ns. luonnollinen paino. Niin sut on tarkoitettu olevan ja pysyvän, kun ei sulla noita viihdeherkkuja tunnu valiossas olevan, ainakaan runsaasti.

Jospa hyväksyisit itsesi tuollaisena ja lopettaisit sen yrittämisen. Päästät valon päivään ja lähdet reippaalle kävelylenkille.

Ei ole kiva kun ihrat pursuavat joka paikasta, miehetkään eivät tykkää. Oma mies on ollut asiallisella tavalla huolissaan mun isosta koosta. Ystäväni painaa 29 kiloa vähemmän kuin minä.

Vierailija
31/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että elimistö asettaa itselleen tavoitepainoin, jonka se pyrkii pitämään kaikin keinoin. Siksi äärimmäisen kovalla työllä saatu väliaikainen painonlasku tulee todella helposti takaisin kun vähänkin löysää syömistä.

Vierailija
32/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti aivan liikaa rasvaa kehossa, olisi terveysyistäkin hyvä laihtua. Eikä ole kiva kun on niin paljon ylimääräistä ettei mikään mahdu päälle, kesällä kun hikoilee kaikki paikat tahmantuvat kiinni. Polvet särkevät ylipainosta.

Vierailija
33/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä toivotonta. Mulla ollut 4 vuotta 40kg ylipainoa, enkä vaan saa pois.

Joidenkin kohtalo on vaan olla lihava ikuisesti.

Kyllä sitä haudassa sitten kapenee hoikaksi! :D

N35

Vierailija
35/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketogeeninen ruokavalio yhdistettynä pätkäpaastoon pelasti minut.

En ole koskaan ollut sokerihiiri, pikemminkin pidän oikeasta ruuasta ja suolaisista herkuista. Siksi tämä on ollut minulle täydellinen ruokavalio!

Tykkään myös juoda kahvia, aamuisin menee helposti 6-8dl (käytössä teeman jättimuki). Aiemmin join maidolla, nyt useimmin mustana. Maitokahvin tarpeen korvaa kuitenkin satunnainen munalatte, joka maistuu ihan oikealta kermaisen pehmeältä maitokahvilta. Itse laitan siihen yhden kananmunan ja kookosöljyä, mukaan voisi laittaa myös voita ja makeutusaineita, jos tykkää kahvinsa kaikilla mausteilla.

Ketoosi vie nälän, siksi paasto on helppoa. Suosittelen.

Vierailija
36/36 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminu karppaus, tuli sappikiviä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän