Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko tavannut miestä joka ei suostu seksiin ennen sp-tautitestejä?

Vierailija
04.01.2021 |

Tarkoitan, että mies ei suostu edes kondomin kanssa seksiin, jos ette ole käyneet testeissä molemmat. Eli mies käy kanssasi keskustelun testeistä, ja jos et ole käynyt (vaikka olisitkin ollut vakisuhteessa tai käyttänyt aina kondomia), niin hän haluaa että käyt, eikä suostu seksiin muuten. Ja sittenkin tietysti käytätte kondomia ennen kuin olette vakiintuneet ja suhde on luotettavalla pohjalla.

Oletko nainen koskaan törmännyt tuollaiseen helmeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olis kyllä mahtava löytö. Suurin osa miehistä ei näe edes suojausta tarpeellisena. Siihen paikkaan lopahtaa mun kiinnostus.

Vierailija
2/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juu, yks jorma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole :D 

Olis kiva, että joskus se mies oli se "niuho", joka on tarkka tällaisista asioista. Yleensä saan itse kuunnella kiukuttelua ja nurinaa, kun en suostu ilman kondomia mihinkään. Kyllä siinä fiilikset menee, kun pitää ihan perusasioista vääntää :D 

Vierailija
4/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Itse ei kuitenkaan käynyt, koska oli muka niin vasta käynyt.

Vierailija
5/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä suosittelen ainakin tavaran haistamista ennen sen käyttöä.

Vierailija
6/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa sp-tauti?

Vierailija
8/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itse olin vastikään käynyt testeissä, enkä siinä välissä ollut kenenkään kanssa. Hän oli ollut muutaman kanssa ja hirveällä vänkäämisellä meni itse niihin testeihin. Mutta olin jos sen vänkäämisen vuoksi kertonut, ettei tästä tule mitään. Pitäisi siis itsekin pystyä toimimaan niin kuin vaatii muilta.

Vierailija
9/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen tampion kanssa kohtasin itekin. Vietettiin yö yhdessä, ja miekkonen alkoi vihjailla testeistä ja siitä, harrastanko usein tällaisia yhden yön juttuja - hänhän kun ei itse tuntemattomien kanssa pane. Uskomaton moralisoija, jonka olisi ollut syytä katsoa peiliin, sen verran useasti kumppanit hänellä vaihtuivat.

Vierailija
10/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen tampion kanssa kohtasin itekin. Vietettiin yö yhdessä, ja miekkonen alkoi vihjailla testeistä ja siitä, harrastanko usein tällaisia yhden yön juttuja - hänhän kun ei itse tuntemattomien kanssa pane. Uskomaton moralisoija, jonka olisi ollut syytä katsoa peiliin, sen verran useasti kumppanit hänellä vaihtuivat.

Vierailija
11/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mies ehdotti testejä puolin ja toisin, että voisi kumin jättää pois. Muu ehkäisy on mulla käytössä. Taitaa olla ensimmäinen mies joka edes oikeasti testejä ehdottaa.

Vierailija
12/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysyttiin sellaista miestä, joka vaatii testejä ENNEN seksiä, ei vasta sen jälkeen...

Vierailija
13/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sp-tauti?

Säästöpankki

Vierailija
14/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina järjestänyt kolmannen asteen kuulustelun sukupuolitautitesteistä ennen seksiä.

Kai kukaan mies ei sitten ole vaatinut minulta testejä kun olen itse ottanut asian puheeksi.

Vierailija
15/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla sukupuolella niitä tauteja on?

Miksei ole nimetty selkeästi miestauti tai naistauti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä