Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Edelleen viinatonna. Puoliväli haasteesta saavutettu ja hyvin menee. Oikein hyvä!
Vierailija kirjoitti:
356 päivää tänään.
Tämä on jo hyvä alku.
Perjantai eletty ilman viinaa, tänäänkään ei tee mieli, huomenna en ota ja arkiviikolla on muuta tekemistä. Minä olenkin jo hitusen voiton puolella tässä haasteessa ja olen hyvilläni, kun olen vastustanut voitokkaasti kavalaa viina himoa. Minua kannustaa se, että pääsin irti tupakastakin, vaikka nikotiinin himo raateli mieltä ja kehoa.
Tipaton 1625/100 tälle tielle on jääty.
1000 päivää ja yötä ilman viinaa
Tavoitteesta nyt saavutettu 57%.
14 vuotta tuli täyteen tässä kuussa ilman känniä. Päihteet ovat huijausta loppupeleissä.
Tänään tipatonta 1516 päivää eikä tee vieläkään mieli lopettaa. Niin mielettömästi hyviä asioita on seurannut siitä, kun ryhdyin reilut neljä vuotta sitten tipattomalle. Kroppa on tikissä, iho tosi kaunis ja sileä, energiaa riittää vaikka muille jakaa, uusia harrastuksia tullut ja töissä jaksaa painaa kuin pieni kone. Rahaa säästyy kun ei tarvitse lipitellä viiniä ja mieliala on iloinen ja reipas, ei ahdista eikä masenna.
Minun elämääni kuvaa parhaiten 'elämä on parasta huumetta' -lausahdus.
Kuulostaa tutulle, minulla käyttö vai hiipui pois ilman mitään sen kummempaa syytä.. Nyt kalliit pullot pölyttyvät vitriinissä. Juominen, tai edes sauna/grillaus-olut ei vaan enää kiinnosta. Olkaapa siis varovaisia näiden tipattomien kanssa, se voi tosiaan jäädä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tipatonta 1516 päivää eikä tee vieläkään mieli lopettaa. Niin mielettömästi hyviä asioita on seurannut siitä, kun ryhdyin reilut neljä vuotta sitten tipattomalle. Kroppa on tikissä, iho tosi kaunis ja sileä, energiaa riittää vaikka muille jakaa, uusia harrastuksia tullut ja töissä jaksaa painaa kuin pieni kone. Rahaa säästyy kun ei tarvitse lipitellä viiniä ja mieliala on iloinen ja reipas, ei ahdista eikä masenna.
Minun elämääni kuvaa parhaiten 'elämä on parasta huumetta' -lausahdus.
1516 alkoholitonta päivää on jo hyvä saavutus ja alku alkoholittomaan loppuelämään.
Olinpa kerran 17 viikkoa juomatta alkoholia missään litkussa. Otin tavakseni sauvakävellä 1,5 km kolmesti viikossa. Muutin myös ruokavaliota kasvispitoisemmaksi. Missään salilla en käynyt, tein itse "ohjelmani", johon ei rehkimistä kuulunut, huis! Rapakuntoni koheni vähitellen ja kiloja katosi 16, iho parani ja röökiäkin kului vähemmän.
Mutta sitten tuli vappu ja sen myötä huppu. Ja entinen meno kaljoineen ja maljoineen alkoi taas.
Just nyt on 9:s päivä menossa kohti tavoitetta jota en edes itselleni lupaa. Tsemppiä teille kaikille jotka yritätte ja toivon että olette kovempia luita kun minä!
Täytyy sanoa että kyllä tämä ensimmäinen päivä tiukille ottaa🥵
Ylihuomenna tulee päivä ilman viinaa joten sitä täytyy juhlia tänään ja huomenna.
Vain alkoholisti laskee selviä päiviä.
Vierailija kirjoitti:
356 päivää tänään yhtämittaista ryyppäämistä eikä sitä kannata katkaista!
hauskaa vappua
Vierailija kirjoitti:
Mites sujuu alkoholiton nyt?
58/100 nyt.
Se on nyt 50/100 tänään.