Alkoholiton 100 päivää.
Kommentit (1879)
20 v sitten päätin lopettaa sekä alkoholinkäytön, että tupakoinnin. Kumpaakin meni vähintäänkin riittävästi, suorastaan ongelmaksi asti.
Eipä ole tarvinnut asiaan palata. Joistakin meillä on sen verran kova pää, että tämäntyyppiset asiat onnistuvat.
Valitettavasti vain 15 vuoteen ei olekaan sitten työpaikkaa saatu, vaikka oli pitkä kokemusta johtotehtäviä myöten, sen jälkeen luettu mm. akateeminen tutkinto (DI) jne.
Mikäs tässä, eläkeikään 10 vuotta, eikä hakemuksista huolimatta pääse edes haastatteluun. Kuntoillaan tässä raittiina hyvällä elinajan odotteella vielä pitkään veronmaksajien iloksi.
Viimeksi olen ollut 100 päivää perätysten ilman alkoholia ennen vuonna 1981. Sen jälkeen pisin aika "tipattomalla" yhteen menoon varmaan kolme viikkoa. Ne onkin olleet pitkiä, piinallisia viikkoja. En suosittele.
Viimeksi join juhannuksena yhtenä iltana kaljaa. Elämä ei ole muuttunut yhtään paremmaksi vaikka juominen on vähentynyt ihan reippaasti. Koko tänä vuonna olen juonut kolme kertaa. Ei kiinnosta ryypätä kun ei siitä saa oikeastaan muuta kuin krapulan. Viinakin menee päähän vasta älyttömällä määrällä esim. litran pullo kirkasta.
Ensimmäiset 14 vrk olivat vaikeita, varsinkin ne 7 vrk lepositeissä. Sittemmin helpottanut. Nyt 10976 alkotonta vuorokautta. Hyvä minä ! Aloittakaa sillä sadalla ja sitten tulee se 101. jne. Tsemp !
25366 päivää + tämä päivä, joka ei vielä päättynyt, alkoholittomana.
Ensin tipaton tammikuu.Sitten alkoholitonta ainakin huhtikuu 10 asti.
Itse en käytä alkoholia juuri lainkaan, tänä vuonna yksi skumppalasi yo-juhlissa. Vietän sosiaalista elämää, mulla on kavereita ja menoja. Joskus kyllä kysellään, olenko vaikka tullut uskoon tai muuta vastaavaa kun käytä alkoholia. Olen totuuden mukaisesti vastannut, että en vaan välitä ja se siitä. Kaverit on jo tottuneet siihen. Miksi pitää juoda väkisin jos vaan ei välitä tai ei maistu?
Mä olen ollut nyt juomatta Halloweenista saakka. Laitoin äsken shampanjan kylmään, että on sitten illalla mitä juoda. Mä oikein odotan iltaa. Ihana nähdä kavereita pitkästä aikaa!
Sitä ennen kevään valmistujaisjuhlissa. Sielläkin shampanjaa.
Eiköhän tuo sata päivääkin juomatta menis. En vaan tiedä jaksanko noin kurinalaista elämää viettää, kun ei ole pakkoa.
Mielenkiinnotonta ja täysin turhaa Vauva-sivustolla 🤣.
Hakeutukaa omille sivuillenne urpot laskemaan tunteja kuola valuen ja kilpaillen. Raukat.
Vierailija kirjoitti:
100 päivää on jo hyvä nenän valkaisu kuuri.
Miksi pitää aina jotain kuureja pitää? Se tarkoittaa, että palaa sen jälkeen entiseen. Eikö voisi vain kerralla lopettaa alkoholin kanssa läträämisen?
Vierailija kirjoitti:
Tänään on hyvä päivä aloittaa tämä haaste! Ketkä mukana?
Mukana ollaan ehdottomasti.100 päivää ei alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut nyt juomatta Halloweenista saakka. Laitoin äsken shampanjan kylmään, että on sitten illalla mitä juoda. Mä oikein odotan iltaa. Ihana nähdä kavereita pitkästä aikaa!
Sitä ennen kevään valmistujaisjuhlissa. Sielläkin shampanjaa.
Eiköhän tuo sata päivääkin juomatta menis. En vaan tiedä jaksanko noin kurinalaista elämää viettää, kun ei ole pakkoa.
Sun ulkonäkö tosiaan on halloween-tyyliä. Se ei ehkä korjaudu mikskään.
Minulla takanani 67 vuotta ryyppäämistä ja vauhti senkun kiihtyy laulaa jo matti ja teppo
TENU
Tänään 300 päivää juomatta ja matka jatkuu. :)