Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Hohhoijaa! Muutama lapsi ja imetykset päälle, niin kertyy jo helposti 1000 päivää tipatonta. Ettekö te äijät pysty mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
100 päivää on jo hyvä nenän valkaisu kuuri.
Nyt 98/100.
En osallistu mihinkään haasteeseen, mutta 44. päivä raittiina menossa.
Viimeksi olin näin kauan juomatta 2001, jolloin olin 75 päivää.
Rahaa nyt ei valtavia määriä säästy, noin 80 euroa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan tuo on, jos on yksinäinen. Suomalaisilla ei ole vaan sen vertaa selkärankaa, että eivät uskalla olla raittiita eikä selvinpäin kavereiden seurassa, koska pelkää jäävänsä ulkopuolelle tai kiusatuksi.
Tämä.
Jee sus mitä Vidunn össö jä täällä🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa! Muutama lapsi ja imetykset päälle, niin kertyy jo helposti 1000 päivää tipatonta. Ettekö te äijät pysty mihinkään?
Vastasit ironisesti itse omaan kysymykseesi :D
Taitaa olla 96 tai 97 nyt meneillään, saa nähdä tuleeko ryypättyä enää koskaan, kun 40v rajakin on jo ylitetty.
Huomenna 100/100.Onko täällä niitä jotka ovat pitäneet tämän?
N. 20000. Tosi on. Karkausvuosien vaikutus voi hämätä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna 100/100.Onko täällä niitä jotka ovat pitäneet tämän?
On!
Tämä on ollut jokavuotinen perinne vuodesta 2015 lähtien. 😊
Nyt sitten uusi tavoite on 200 alkoholitonta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut heinäkuusta 2020 juomatta. Oon laskurin mukaan säästänyt aikas monta tonnia (keskihintaisen viinipullon hinta viikossa) ja olo on todella hyvä. Paino myös laskenut ja kunto entistä parempi. Oon yllättynyt, että maltillisen alkoholin käytön (1-3 annosta viikossa) lopettaminen tuntuu näin radikaalisti. Suosittelen kaikille :)
Itselläni 1-3 annosta alkoholia viikossa ei tunnu yhtään missään, jos ne jätän pois. Olen kokeillut. Mieluummin en vaivaa päätäni tuollaisella ehdottomuudella, vaan otan sen kaljan joskus, jos siltä tuntuu. Ei ole keltään pois, eikä varsinkaan itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Jo juhannussunnuntaista 2020 ilman alkoholia. Eli reilut 1000 päivää
M42
Kiitos kun laskit, mulla on täsmälleen sama päivämäärä! En edes tiedä, miksi lopetin. Kovasti en ole koskaan alkoholia käyttänyt, ehkä aiksi se vähäinenkään määrä ei tuntunut vaivan arvoiselta.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut heinäkuusta 2020 juomatta. Oon laskurin mukaan säästänyt aikas monta tonnia (keskihintaisen viinipullon hinta viikossa) ja olo on todella hyvä. Paino myös laskenut ja kunto entistä parempi. Oon yllättynyt, että maltillisen alkoholin käytön (1-3 annosta viikossa) lopettaminen tuntuu näin radikaalisti. Suosittelen kaikille :)
Itselläni 1-3 annosta alkoholia viikossa ei tunnu yhtään missään, jos ne jätän pois. Olen kokeillut. Mieluummin en vaivaa päätäni tuollaisella ehdottomuudella, vaan otan sen kaljan joskus, jos siltä tuntuu. Ei ole keltään pois, eikä varsinkaan itseltäni.
En saa 1-3 annoksesta kuin korkeintaan migreenin, joten nollalinjalla mennään.
Onnea tavoitteen saavuttaneille! Minulla se jäi kiinni alle 2 dl:sta kuohuvaa. Hirveä epäonnistuminen :D
Nainen39