Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites menee nyt?
Alkoholiton 2023 ollut.
Sama. Varmaan ensimmäinen täysin tipaton kalenterivuosi sen jälkeen, kun 14-vuotiaana aloitin juomisen. (Raskaudet eivät sijoittuneet niin, että näin olisi silloinkaan täysin ollut.) Vaikken suurkuluttaja koskaan ollutkaan, onhan tämä aika hienoa. Ja vaatii yllättävänkin paljon uusien tapojen opettelua. Ettei muka käydä yhdellä tai kohoteta maljaa, mitä ihmettä?! Mielenkiintoinen matka, mikä toivottavasti jatkuu loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites menee nyt?
Alkoholiton 2023 ollut.
Sama. Varmaan ensimmäinen täysin tipaton kalenterivuosi sen jälkeen, kun 14-vuotiaana aloitin juomisen. (Raskaudet eivät sijoittuneet niin, että näin olisi silloinkaan täysin ollut.) Vaikken suurkuluttaja koskaan ollutkaan, onhan tämä aika hienoa. Ja vaatii yllättävänkin paljon uusien tapojen opettelua. Ettei muka käydä yhdellä tai kohoteta maljaa, mitä ihmettä?! Mielenkiintoinen matka, mikä toivottavasti jatkuu loppuelämän.
Tämä on jo hyvä alku.Päivä vain kerrallaan ilman alkoholia.
Hyvää alkoholitonta juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 500 päivää ilman alkoa
Helmikuun 14, vuonna 2022 viimeksi alkoholia on tullut "nautittua"
VAU ONNEA ! 😁 Hyvä saavutus jatka samaan malliin , ja terveytesi on hyvällä mallilla myös .
Kannustan tässä asiassa Sinua eteen päin HYVÄ SINÄ, ! HYVÄ !
ja on raittiina hyvä ihana tunne herätä ja ruveta nukkumaan maksasikin ja aivosolusikin kiittää.🤗
Onko tuo alkoholista pidättäytyminen jotain pituushyppyä? Kannattaisi kerralla hypätä suoraan sinne katsomon puolelle.
Yli 100 päivää mennyt rikki ja sama linja jatkuu. Ei paluuta entiseen! :)
Elokuun 5pvä tulee 3 VUOTTA ilman alkoholia
Nainen-64 kirjoitti:
Elokuun 5pvä tulee 3 VUOTTA ilman alkoholia
Tämä on sitten jo hyvä saavutus.Hyvä alku alkoholittomaan loppuelämään.
Vierailija kirjoitti:
Yli 100 päivää mennyt rikki ja sama linja jatkuu. Ei paluuta entiseen! :) [/quote
Tämä on hyvä päätös.
3 vuotta kokonaan ilman alkoholia ja tupakkaa. 17kg kevyempi olo eikä enää Uniapneaa.
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta kokonaan ilman alkoholia ja tupakkaa. 17kg kevyempi olo eikä enää Uniapneaa.
Varmasti hyvä päätös jättää pois alkoholi ja tupakka.
1025 päivää ilman alkoholia tänään!
Vierailija kirjoitti:
1025 päivää ilman alkoholia tänään!
Tämähän on jo hyvä alku alkoholittomaan loppuelämään.
2,5 vuotta alkoholivapaata elamaa tuli tayteen juhannuksen aikaan. Ei tee koskaan alkoholia mieli, alkoholiton olut ajaa asian sosiaalisissa menoissa ja punaviinia kaytan ruuanlaittoon.
Lomamatkalla siemaisin siskoni kaljaa, ja festareilla otin horpyn kaverini siiderista. En tykannyt. Alkoholiton elama sitapaitsi kaikin tavoin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan tuo on, jos on yksinäinen. Suomalaisilla ei ole vaan sen vertaa selkärankaa, että eivät uskalla olla raittiita eikä selvinpäin kavereiden seurassa, koska pelkää jäävänsä ulkopuolelle tai kiusatuksi.
Olen koko ikäni ollut raitis. Minua ei haittaa, jos muut juo, mutta joitain tuntuu haittaavan se, etten minä juo. Tulkinta on yleensä, että luulen olevani muita parempi, että olen koppava tai teen numeroa itsestäni.
En koskaan arvostele kenenkään juomista, mutta juojat katsovat oikeudekseen valvoa ja arvostella minua.
Olen tähän jo tottunut enkä välitä.
Tuttavapiiri on myös raitis, joten tähän ongelmaan törmään yleensä sukujuhlissa tai kesätapahtumissa.
Tähän asti ollut alkoholiton 2023.
Tämä ainakin toimi itsellä. Ennen 100 päivän tipatonta aloin olemaan jo suht kova juomari, mutta ton 100 päivän jälkeen ei ole tehnyt mieli enää juurikaan. Satunnaisesti tulee silti vielä juotua mutta vain hyvin pieniä määriä max parin kuukauden välein. Ilman tuota 100 päivän tipatonta, tilanne olisi varmasti vähän eri