Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Mulla jo päivä 11, innostuin alottamaan ennakkoon. Ihan mukavasti on mennyt muuten, mutta äijä vituttaa päivä päivältä enemmän. Liekö vieroitusoire. Pitäs keksiä jotain muuta ajateltavaa.
9/niin kauan kuin elän
ei tunnu vielä missään
Vierailija kirjoitti:
Ratkesin jo 2.1.
HAH ! :)
Mä lakkasin juomasta jouluna 2008. Siihen asti olin juonut itseni lähes päivittäin humalaan 4 vuotta, krapulassa töihin joka päivä ja kesälomilla älyttömiä oikein änkyrä ryyppyputkia, hyi. Olen onnellinen että se loppui. En kaipaa, tulee huono olo edelleen jos muistelen miltä tuntui olla humalassa. On ihmisiä jotka osaavat kohtuukäyttää päihteitä, valitettavasti en kuulu heihin. Olen sillälailla pöhkö, että juon silloin tällöin esim kirsikkalimsan viinilasista, koska se on nätin väristä. Alholia käyttävän kanssa en uskaltaisi esim. seurustella, pelkään liikaa että se viattomasti koitettu "yksikin" olisi mulle sellainen retkahdus joka johtaisi pian ongelmakäyttöön. On vaan pakko olla itsensä kanssa tiukkana. kahvia ja tupakkia menee varmaan senkin edestä.
Joka aamu juonessa mukana.. enää 99 päivää, jos tää päivä menee putkeen.
Joko alkaa nenän väri muuttua?11% kun on saavutettu.
12/100.Miten sujuu nyt tipaton tammikuu?
Pari viikkoa ilman alkoholia ja nyt koskee joka paikkaan. Kohta kai mentävä puotiin.
Päivä 3699 menossa ilman viinaa.
Jokaisen jolla on vaikeuksia olla edes se 100 päivää ilman, pitäisi kysyä itseltään miksi.
eilen tuli 20 kk täyteen ilman viinaa. Ei jaksa enää laskea päiviä. Raittius etenee jo omalla painollaan. Kohta siirryn laskemaan jo vuosia. Mahtavaa aikaa kaikin puolin.
Harmittaa kun en tajunnut lopettaa aiemmin
Itsellä ei onnistu, päätin ottaa yhden saunakaljan ja litran vettä.
Mulla on kahtena viimeisenä vuotena onnistunut hyvin loppiaisen jälkeiset 100 päivää ja vaikutukset ovat olleet hyvät. Tästä ketjusta sain inspiraation pitää kirja vuoden juomapäivistä ja asettaa niille rajan, jonka tiedän olevan alle viime vuoden. Mutta ensin sadan päivän haaste. Tsemppiä kaikille, täällä menossa päivä 5 ja ensimmäinen alkoton viikonloppu moneen kuukauteen edessä.
Vierailija kirjoitti:
eilen tuli 20 kk täyteen ilman viinaa. Ei jaksa enää laskea päiviä. Raittius etenee jo omalla painollaan. Kohta siirryn laskemaan jo vuosia. Mahtavaa aikaa kaikin puolin.
Harmittaa kun en tajunnut lopettaa aiemmin
Tämä on jo hyvä saavutus.Raitista loppuelämää sinulle.
2 viikkoo alkaa tulla täyteen ja kyllä tekee tiukkaa perkele. Joka päivä urheillut kuin mikäkin lasse viren että saisi viinanhimot kuriin. Kyllä tulee olemaan 50/50 selviääki helmikuuhun asti tipattomana.
Moro.Mites sujuu alkoholiton 100 päivää nyt?
1.1.2023 tuli 15 vuotta kun lopetin alkoholin käytön enkä ole kaivannut sitä pätkääkään