Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Hei kaikki ongelmakäyttäjät. Miten selvisitte ensimmäiset viikot? Haitteko apua esim unettomuuteen, ahdistukseen.
En ole ex-alkoholisti ja viinan juonti ei kiinnosta. Yleensä luullaan että on ex juoppo jos ei juo.
Tuollaset tipattomat lähinnä herättää myötähäpeää.
Nyt tekee kyllä tiukkaa. Hirveät viinanhimot ja ahdistaa. Tuntuu että saatan ratketa tänään.
-mara
Olin just sen 400vrk ja ei mitään järkeä , kyllä maistu hyvälle taas enkä ikänä enää pidä mitään paastoja.
Hieno juttu. Itse olen ollut nyt neljä kuukautta juomatta. Kevyt olo, eikä alkoholia kaipaa. Mutta tiedän, että jos ottaisin kerrankin, niin alkaisi varmaan taas kaipaamaan.
Taisi mennä 41 pv selvinpäin. Sitten tuli käytyä treffeillä ja juopoteltua ja vielä 10 annosta tissuttelin sunnuntaina pitkin päivää.
Kuus viikkoo selvin päin tosi hyvä juttu, ja morkkis ja huono olo tuli hiukan tuosta juopottelusta. Alun perin oli tarkoitus olla pari viikkoo pidempään selvinpäin, mutta jotenkin unohdin koko homman ja lupauduin syömään ja juomaan. Muutenkin juomismäärä oli isompi kuin mitä suunnittelin.
No tästäpä se on hyvä aloittaa taas uusi alkoholiton jakso.
Tämä on pv 1, koska kävin maanantainakin yhden kaljan kaupasta.
Tulin siihen tulokseen ettei kannata ressata kun eletään veitsentererällä sodan takiakin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin siihen tulokseen ettei kannata ressata kun eletään veitsentererällä sodan takiakin.
En ressaakaan mulle vaan tekee gutaa olla selvinpäin ja pitää taukoja.
tuo 41 pv juopottelemmatta just ollu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12 772 alkoholitonta päivää takana.
Mulla on 13 140 alkoholitonta päivää takana.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 21v nuori nainen enkä ole koskaan ollut kännissä. Tykkään käydä yökerhoissa tanssimassa ja ystäväni juovat mutta mä en oo koskaan hiffannut mitä kivaa on humalajuomisessa. Pari sidukkaa oon tainnut juoda viimeiseen vuoteen.
Käyttävätkö 21 vuotiaat tosiaan puheessaan sanoja sidukka tai hiffaa?
72.