Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Viikonloppu tuli juopoteltua ja kyllä keljuttaa. Olin luvannut itselleni olla ainakin nyt tämän tammikuun juomatta, mutta ei löytynyt selkärankaa. Jatkan tästä nyt tipatonta ja yritän unohtaa retkahdukseni.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu tuli juopoteltua ja kyllä keljuttaa. Olin luvannut itselleni olla ainakin nyt tämän tammikuun juomatta, mutta ei löytynyt selkärankaa. Jatkan tästä nyt tipatonta ja yritän unohtaa retkahdukseni.
Nyt sitten humalaton helmikuu.
Vuoden verran ilman alkoholia lääkkeiden vuoksi. Harmittaa. Ja lääkkeet ei ole seurausta käytöstä. Humalajuominen ei ole se tärkeä juttu. Laadukkaat konjakit ja viskit on se mitä kaipaan ruokalusikallinen kerrallaan. Harvat saunaillat on vähän menettäneet teränsä ja seuraavia festareita odotan vähän peloissani. Saako samanlaista fiilistä ihan selvänä?
Tänään 8/100
Pidin myös viime vuonna elokuun puolivälistä marraskuun loppupäiville saman 100 päivän tipattoman. Suosittelen, jos alkoholinkäyttö mietityttää yhtään!
Kyllä nousuhumalan tunnetta on vaikea korvata millään. Ei edes raittiiden päivien laskemisella.
15 vuotta kuivilla eikä ole kertaakaan tehnyt mieli edes maistaa alkoholia.
2/28 humalaton helmikuu menossa.
Tipaton, ohi on - keskiviikko, viskikeekko eli pikkulauantai ja tänään maistuu juoma jos toinenkin..
Raskaana olen enkä ole edellisenkään yli 1-vuotiaan imetystä vielä lopettanut. Tipaton jatkuu kohta kolmatta vuotta. Hyvää viiniä tekisi mieli...ehkäpä sitten vajaan kahden vuoden päästä uskaltaa.
21 vuotta täysin ilman päihteitä. Alkoholin ihmeellisyys on siinä ensimmäisessä oluessa tai muussa juomassa, joka on ovi toiseen maailmaan. Siinä maailmassa kaikki on mahdollista.
Raittius on mahdollista, jos ei kaipaa sinne takaisin.
Tiukkaa tekee tuo täysin tipattomuus!
Vierailija kirjoitti:
Tänään on 4/100.
Tänään on 1600/100 (suunnilleen).
Pullotetun veron ostamisen lopetin, kun huomasin tulevani hyvin ilmankin toimeen.
Alkoholinkäytön lopetus on aina hyvä päätös.