Kuinka paljon ravintolalla voi tienata? Tomi Björckillä uusi 55 000$ kello
Ig tarinoissa näkyy uusi Audemars Piguetin ökykello. Oletteko itse käyneet hänen ravintolassa? Onko hyviä ravintoloita? Ostaisitteko itse kymmenien tuhansien kelloa vaikka rahaa olisi ”loputtomasti”?
Kommentit (74)
Mulle on jäänyt myös mieleen tämä ikävä ”loskat suuhun” -episodi. Ylimielinen kuva hänestä enkä käy tästä syystä hänen ravintoloissaan. Selvästi ylihintaista ruokaakin näköjään jos on varaa tuollaiseen kelloon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä joka annosta kannata kassaan lyödä
On voitava verosuunitella. Tai sumplia tukia. Muuten ei voi saada voittoa. Kuuliainen menettää kaiken verottajalle.
Oli kyseessä grlllikioski tai autotehdas. Tästä ei ole poikkeusta.
Mun mielestä on jotenkin säälittävää, että pitää päteä jollain 55000e:n kellolla.... Voisin itse kyllä ostaa 55000e:n kaiuttimet yms. , mutta rannekello????
Hyvä kello on esim. Huawei Watch GT2 Pro, hinta 295e. Paljon enemmän ominaisuuksia mitä tuossa Björckin kellossa. Kai tuo on olevinaan vähän niin kuin miesten koru?
Toki ymmärrän sveitsiläisten arvokellojen mekaanisen hienouden sinänsä.
No ei se aito ole. Wishistä tai jostain tilattu.
Kyseinen kyklooppi on ollut aina vastenmielinen IMO.
Korona-avustukset löytänyt oikeaan osoitteeseen sitten.
Sama laittaa 55000 euroa rintataskuun näkyville.
Sehän vissiinkin myi just kämpän Sydneyn Bondi Beachiltä. Täytyi olla sairaan kallis. Ökyaluetta!
Vierailija kirjoitti:
Sama laittaa 55000 euroa rintataskuun näkyville.
Mikä ettei!
Miehillä on halvat huvit verrattuna naisten laukkuihin ja kenkiin: autot, kellot ja veneet.
En ole käynyt enkä käy muissakaan kallissa ruokapaikoissa.
Mä ostaisin heti samanhintaisen Rolexin jos ois varaa.
Kellot ovat täysin tarpeettomia, mutta kyllä minä silti mielelläni ottaisin Patek Philippen ranteeseeni. Turhamaista, joo, mutta mielestäni kellot on hienoja. En silti ymmärrä tuota selittelyä siitä, jonain sijoituksena. Ei ole. Toki voi olla, että joskus 50 vuoden päästä siitä saa omat takaisin, mutta harvoin arvo mihinkään kasvaa.
Nyt miehet vaan rehellisesti olemaan turhamaisia. Ei se telkkari tai autokaan mikään järki-investointi ole. Meillä kaikilla on unelmia. Toiselle se voi olla uusi Corolla, toisella Hermes’in laukku ja minulle Grandmaster Chime. Ja kuten unelmat usein, omanikin jää varmasti toteutumatta. Mutta onnea vaan uuden kellon omistajalle.
En ymmärrä niin kalliita kelloja, enkä muitakaan statustavaroita. Mutta jokainen tyylillään.
Tästä kaverista on jäänyt vähän ikävä kuva. Päällimmäisenä aina se loskat suuhun kommentti. Niin ällöttävää D: