Mun rakkaat on: lapsi, koira, ystävät, mies (tässä järjestyksessä)
Kommentit (17)
Toivottavasti myös lapsesi lista on samoilla arvoilla: isä, koira, kaverit, leikkiminen, äiti... kuten myös miehesi. Niin eihän siinä sitten mitään.
Kyllä koirahullut on oikeasti hulluja (*tähän silmien pyöritystä*)
Lapsi/lapset kuuluukin olla ekana mutta puolison olisi syytä tulla sen jälkeen jos ei sitten jo eron partaalla olla.
En viitsisi olla miehen kanssa joka on minulle noin yhdentekevä. Mutta onnea valitsemallesi tielle.
Ei ole kyse että aviomieheni olisi huono match, vaan lapset, koirat ja ystävät vaan menee aina miesten edelle. Ne on mun elämän vakioita <3
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse että aviomieheni olisi huono match, vaan lapset, koirat ja ystävät vaan menee aina miesten edelle. Ne on mun elämän vakioita <3
Jos suhteenne olisi hyvä ja rakkautta tarpeeksi, niin et ajattelisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Mulla on ekana mies ja sitten meidän yhteinen lapsi. Ystäviä en pidä rakkaina ja elukoista en halua huolehtia.
Tämä on se mitä en ymmärrä, puoliso ennen lapsia? Ikinä en eläisi ihmisen kanssa, joka ei laittaisi lapsiaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös lapsesi lista on samoilla arvoilla: isä, koira, kaverit, leikkiminen, äiti... kuten myös miehesi. Niin eihän siinä sitten mitään.
Kyllä koirahullut on oikeasti hulluja (*tähän silmien pyöritystä*)
Samaa mieltä tuossa koira asiassa. Koira on kiva kaveri, mutta helposti toisella koiralla korvattavissa.
Mies, lapsenlapset, lapset, sisarukseni, lastenlasten lemmikit, jotka ovat meillä joskus hoidossa.
Minkä takia noita pitää laittaa järjestykseen? Eikö kaikki voi olla rakkaita ja huomioida aina tilanteen mukaan? Mulle lapset on erittäin rakkaita ja jos olisi puoliso, niin olisi sekin. Ystävätkin on rakkaita, mutta ei ole tarvetta laittaa johonkin järjestykseen.
-Mies 42v-
Vierailija kirjoitti:
Miten menette näin huonoon?
Koska miehenä kokemusta tuollaisesta. Järjestys oli hevonen, lapset, koirat ja minä. Huom. OLI :D
-Mies 42-v-
Että kehtaat asettaa miehesi viimeiseksi! Hänet olet valinnut, hänen pitäisi olla ensimmäisenä.
Aika monille meille alle 40-vuotiaille naisille tyttökaverit on tärkeämpiä kuin aviomies. Miehet tulee ja menee, mutta ne bestikset on ja pysyy ja on tukena elämän myrskyissä.
Kiitos mun ihanille, rakkaille ystäville S, S, N, A ja V!
Aha. Mulla on ekana mies ja sitten meidän yhteinen lapsi. Ystäviä en pidä rakkaina ja elukoista en halua huolehtia.