Lue keskustelun säännöt.
Olen kyllästynyt ihmisiin, en halua enää tutustua kehenkään
03.01.2021 |
Ihmiset ovat ilkeitä, juonittelevia, pettäviä. En halua tutustua enää kehenkään. Niin pettynyt olen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla vähän samat ajatukset. En jaksa enää olla yhtään juoruilevien ihmisten kanssa tekemisissä. Enkä ihmisten, jotka tulevat tutustuessa aloittamaan jonkinsortin kolmannen asteen kuulustelun henkilökohtaisista asioista sen sijaan, että kertoisivat samat asiat itsestään. Tai edes esittelisivät itsensä. Joskus törmäsin sananlaskuun, että "mitä enemmän tutustun ihmisiin, sitä enemmän pidän eläimistä". Olen tuon laatuinen ihminen. Eläinten kanssa on paljon merkityksellisempää olla, ne tapaamiset päättyvät usein aina energiatasojen nousuun. Toki tiedän, että on olemassa myös ihmisiä, jotka eivät juoruile tai sairasta kateutta tai mustasukkaisuutta ja ovat aidosti yhteisöllisiä ja luonteeltaan toisia auttavia, mutta aika vaikea löytää heitä. Onneksikuitenkin joitain tuollaisiakin ihmisiä olen jo löytänyt. Heidän kanssaan on mukavaa ja niistä tilanteista lähtee aina voimaantuneena, energisenä ja iloisena pois.