Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä tuo neljät häät ja yhdet hautajaiset on joku klassikko? Mahdollisesti tylsin elokuva jonka olen nähnyt

Vierailija
03.01.2021 |

Aivan uskomattoman puuduttava. Rotten tomatoes antaa tuolle jotain 96% arvosanaksi. Ei hyvä jumala sentään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Hugh Grant oli hottis nuorena.

Vierailija
2/25 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funeral blues, jos ei kosketa, et ole kokenut menetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa on erityisen ällöttävä se kuuro,joka viittilöi ja kehottaa jättämään alttarille naisparan.

Vierailija
4/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana leffa 🥰

Vierailija
5/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant  esittää muista piittaamatonta henkilöä, elokuva on itse asiassa huono.

Vierailija
6/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni klassikko on pepusta ja nostatettu vain ohjaajan tai näyttelijän takia.

Vierailija
7/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant esiintyi pyörätuoli- ihmisen kanssa toisessa filmissä. Tässä tuo moraaliton kuuro veli hoitaa likaisen työn hughin puolesta. Lopetan avustukset kuurojen liitolle.

Vierailija
8/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan niin tylsä kuin se Päiväni murmelina kuitenkaan, siinä sitä toistoa riittää haha. Grant ja MacDowell oli kyllä niin sulosia nuorina.

Vierailija
9/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten yleinen tapa pitää jostain leffasta tai musiikista: koska esittäjä on hyvännäköinen- niin mikä tahansa on hyvää. 

Miksei tehdä naisille leffoja joissa mallit seisoskelevat paikallaan ja heitä kuvataan?

Vierailija
10/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten yleinen tapa pitää jostain leffasta tai musiikista: koska esittäjä on hyvännäköinen- niin mikä tahansa on hyvää. 

Miksei tehdä naisille leffoja joissa mallit seisoskelevat paikallaan ja heitä kuvataan?

Joo, miehethän ne ei ikinä katsele mitään kauniiden naisten takia, ei ei ei!

Vierailija
11/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nimeltään sosiaalinen media ja sitä käyttävät suurimmaksi osaksi naiset. 

Vierailija
12/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikot on yleensä aikansa tuotoksia ja edistyksellisiä siihen aikaan. Nyky-ADHD-katsojalle ne ei aukea.

Vierailija
13/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotten tomatoes, jonka aloittaja mainitsee, on kolmen opiskelijapojan perustama. 

Miesten suosiossa olevissa jenkkileffoissa sankaria ajaa takaa 20 tyyppiä ja siinä juostaan ja ammutaan. Sankariin vähän osuu, niin että tulee joku naarmu. Mutta Sankariin ampuu nuo kaikki 20 yksitellen kuudestilaukeavalla. Näitä kohtauksia on sitten 80 % elokuvan ajasta. Välillä sankari käy toki panemassa jotain typsyä. 

Vierailija
14/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa on hyvät näyttelijät (siis muutkin kuin Grant ja MaCDowell) ja ihan kiva tarinan kulku.

Vierailija
15/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikot on yleensä aikansa tuotoksia ja edistyksellisiä siihen aikaan. Nyky-ADHD-katsojalle ne ei aukea.

Eipäs kun niissä on liikaa Triggeröiviä tapahtumia, eikä päähenkilö ole kiva, tulee paha mieli. Toisin on uusin Teräsmies. 

Vierailija
16/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa hauska nähdä tuo uudestaan. Luulen, että oon nähnyt sen 90-luvulla viimeksi.

Vierailija
17/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa elokuvien ja muun viihdeteolisuuden "legendaarisuudesta" ja "klassikkoudesta" on myynnistä hyötyvien tahojen markkinointiosaston hypetystä.

Vierailija
18/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hidasvetoinen. En jaksanut katsoa kovin pitkälle. Varmaan olen nähnyt sen joskus uutuutena mut nyt ei menen

Nottig Hillissä oli sentään tapahtumia.

Vierailija
19/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa hauska nähdä tuo uudestaan. Luulen, että oon nähnyt sen 90-luvulla viimeksi.

Sehän tulee joka ilta jostain kanavalta.

Vierailija
20/25 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tulee joka ilta jostain kanavalta.

Mulla ei näy tv. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan