Miten ihmeessä tuo neljät häät ja yhdet hautajaiset on joku klassikko? Mahdollisesti tylsin elokuva jonka olen nähnyt
Aivan uskomattoman puuduttava. Rotten tomatoes antaa tuolle jotain 96% arvosanaksi. Ei hyvä jumala sentään.
Kommentit (25)
Funeral blues, jos ei kosketa, et ole kokenut menetystä.
Elokuvassa on erityisen ällöttävä se kuuro,joka viittilöi ja kehottaa jättämään alttarille naisparan.
Hugh Grant esittää muista piittaamatonta henkilöä, elokuva on itse asiassa huono.
Aika moni klassikko on pepusta ja nostatettu vain ohjaajan tai näyttelijän takia.
Hugh Grant esiintyi pyörätuoli- ihmisen kanssa toisessa filmissä. Tässä tuo moraaliton kuuro veli hoitaa likaisen työn hughin puolesta. Lopetan avustukset kuurojen liitolle.
Ei nyt ihan niin tylsä kuin se Päiväni murmelina kuitenkaan, siinä sitä toistoa riittää haha. Grant ja MacDowell oli kyllä niin sulosia nuorina.
Tuo naisten yleinen tapa pitää jostain leffasta tai musiikista: koska esittäjä on hyvännäköinen- niin mikä tahansa on hyvää.
Miksei tehdä naisille leffoja joissa mallit seisoskelevat paikallaan ja heitä kuvataan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten yleinen tapa pitää jostain leffasta tai musiikista: koska esittäjä on hyvännäköinen- niin mikä tahansa on hyvää.
Miksei tehdä naisille leffoja joissa mallit seisoskelevat paikallaan ja heitä kuvataan?
Joo, miehethän ne ei ikinä katsele mitään kauniiden naisten takia, ei ei ei!
Vierailija kirjoitti:
Se on nimeltään sosiaalinen media ja sitä käyttävät suurimmaksi osaksi naiset.
Klassikot on yleensä aikansa tuotoksia ja edistyksellisiä siihen aikaan. Nyky-ADHD-katsojalle ne ei aukea.
Vierailija kirjoitti:
Rotten tomatoes, jonka aloittaja mainitsee, on kolmen opiskelijapojan perustama.
Miesten suosiossa olevissa jenkkileffoissa sankaria ajaa takaa 20 tyyppiä ja siinä juostaan ja ammutaan. Sankariin vähän osuu, niin että tulee joku naarmu. Mutta Sankariin ampuu nuo kaikki 20 yksitellen kuudestilaukeavalla. Näitä kohtauksia on sitten 80 % elokuvan ajasta. Välillä sankari käy toki panemassa jotain typsyä.
Elokuvassa on hyvät näyttelijät (siis muutkin kuin Grant ja MaCDowell) ja ihan kiva tarinan kulku.
Vierailija kirjoitti:
Klassikot on yleensä aikansa tuotoksia ja edistyksellisiä siihen aikaan. Nyky-ADHD-katsojalle ne ei aukea.
Eipäs kun niissä on liikaa Triggeröiviä tapahtumia, eikä päähenkilö ole kiva, tulee paha mieli. Toisin on uusin Teräsmies.
Olispa hauska nähdä tuo uudestaan. Luulen, että oon nähnyt sen 90-luvulla viimeksi.
Suurin osa elokuvien ja muun viihdeteolisuuden "legendaarisuudesta" ja "klassikkoudesta" on myynnistä hyötyvien tahojen markkinointiosaston hypetystä.
Aika hidasvetoinen. En jaksanut katsoa kovin pitkälle. Varmaan olen nähnyt sen joskus uutuutena mut nyt ei menen
Nottig Hillissä oli sentään tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Olispa hauska nähdä tuo uudestaan. Luulen, että oon nähnyt sen 90-luvulla viimeksi.
Sehän tulee joka ilta jostain kanavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tulee joka ilta jostain kanavalta.
Mulla ei näy tv.
Koska Hugh Grant oli hottis nuorena.