Sitten kun olen 56v aion näyttää tältä!
Kommentit (41)
Ihania hiuksia ja on muuten tosi että vaaleat raidat nuorentavat. Mullakin on.
Mulla on 10v aikaa laittaa itteni minttiin! Ja hiukset nyt ainakin.
Juttu on vuodelta 2017 ja tälle vuodelle siinä on iät päivitetty muokkauksen mukaan. Eihän siinä ole mitään järkeä, koska eihän nuo kuvat ole silloin sen ikäisistä kuin kuvateksti kertoo.
Äh, Ellen kuva niin kaukaa otettu, ettei kasvojen ryppyjä näy. Mutta ihanan hoikka!
Ihan sama, voin olla 53v tollanen myös.
Haluaisin kampaajalle! Mutta siellä pitää käyttää maskia, en tiedä kestänkö.
Vierailija kirjoitti:
Juttu on vuodelta 2017 ja tälle vuodelle siinä on iät päivitetty muokkauksen mukaan. Eihän siinä ole mitään järkeä, koska eihän nuo kuvat ole silloin sen ikäisistä kuin kuvateksti kertoo.
10 vuoden ja uuden päivityksen päästä voidaan ihastella, miten hyvin ovat säilyneet 🤪
Cindy on rupsahtanut, mutta niinhän me kaikki, joskus.
Vierailija kirjoitti:
Cindy on rupsahtanut, mutta niinhän me kaikki, joskus.
Cindy on laittanut täyteaineita, siksi se on tuon näköinen eli ihan outo.
Mä näyttäsin mieluummin Michelle Pfeirreriltä.
Mitenhän se onnistuu se photoshoppaus niiku livenä? Tollasen tukan saa kaupasta, se on siis peruukki. Muutenkin tuhru kuva, näyttää ns kaukaa ns hyvältä. Liian laiha muodoton. Vanhan ihmisen kroppa joka tapauksessa.
Miksei kukaan ollut kehonpositiivinen, eikä kellään ollut tatskoja tai kouvolatukkaa? Ikävän asenteellista. 😡
Montako kymmentä tuhatta euroa aiot laittaa kasvoleikkauksiin?
Minä aion näyttää tältä:
Kämmenselät paljastavat iän lähes aina. Niitä ei ymmärtääkseni pysty oikein tasoittelemaan kosmeettisilla operaatioilla.
Vierailija kirjoitti:
Kämmenselät paljastavat iän lähes aina. Niitä ei ymmärtääkseni pysty oikein tasoittelemaan kosmeettisilla operaatioilla.
Tarkoitus ei ole valehdella omaa ikäänsä. Olisi kiva vaan näyttää "hyvin säilyneeltä".
Toi Elle Macpherson on ihana!