Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hihkuu somessa ”ihanaa, lunta”. Miksi? Mitä kivaa siinä valkoisessa p******a on?

Vierailija
03.01.2021 |

En tajuu.
Tekipyhää käydä metsässä nappaamassa jotain ’kulissikuvia’ kun lumesta ”kuuluu tykätä”.
Mä vihaan talvea ja lunta. Viime talvi oli ihana kun ei tarvinnut tehdä lumitöitä, tarpoa polvi myöten hangessa, liukastella saati pukeutua kymmeneen vaatekerrokseen jos piti piipahta lähikaupassa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvisi sataa yhtään mitään.

Vierailija
42/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan lunta. Ei ehkä pitäisi, sillä olen liikuntarajoitteinen. Haaveilen pulkkamäestä.

Ootpa lapsellinen xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi ja lumi on parasta mitä luonto voi ihmiselle tarjota. Olispa aina talvi, lunta ja pakkasta. Kesän vois poistaa ihan kokonaan kalenterista

Todellinen marginaalimielipide - suomalaisista 60% pitää kesää parhaimpana vuodenaikana kyselyn mukaan, talvea vain 4%. Syksy 10%, kevät 17%.

Jos kesän poistaisi kokonaan kalenterista, täällä olisi muutamassa kuukaudessa metrien hanget, järvet jäätyis pohjia myöten ja maatalous loppuisi kokonaan.

Vierailija
44/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös inhoan sitä ja taas tänään muistin yhden syyn miksi: kaaduin liukkailla kahdesti ja nyt on toinen ranne sen oloinen että lääkäriin on lähdettävä, mahdollisesti murtunut. Viime vuonna kaaduin perseelleni ja hajosi häntäluu, joka vieläpä luutui väärään kulmaan parantuessaan ja aiheuttaa oireita tietyissä asennoissa luultavasti loppuikäni.

En myöskään pidä kauniina yksitotisen valkoista maisemaa, tylsää vaan on. Kesän vehreys on se mikä mun silmää miellyttää.

Vierailija
45/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen joka vihaa lunta ja talvea. Miksi niitä pitäisi rakastaa?

TAlvea rakastavat eivät pidä kasveista, jotka ovat lehtivihreitä ja kukkivatkin välillä. Heidän mielestään lumi on elollisempaa.

Vierailija
46/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakkasilla mitään mutaa, vaikkei lunta olisikaan.

Vierailija
47/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvi ja lumi on parasta mitä luonto voi ihmiselle tarjota. Olispa aina talvi, lunta ja pakkasta. Kesän vois poistaa ihan kokonaan kalenterista

Todellinen marginaalimielipide - suomalaisista 60% pitää kesää parhaimpana vuodenaikana kyselyn mukaan, talvea vain 4%. Syksy 10%, kevät 17%.

Jos kesän poistaisi kokonaan kalenterista, täällä olisi muutamassa kuukaudessa metrien hanget, järvet jäätyis pohjia myöten ja maatalous loppuisi kokonaan.

https://yougov.fi/news/2017/05/30/kesa-suomalaisille-mieluisin/

Vierailija
48/48 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös inhoan sitä ja taas tänään muistin yhden syyn miksi: kaaduin liukkailla kahdesti ja nyt on toinen ranne sen oloinen että lääkäriin on lähdettävä, mahdollisesti murtunut. Viime vuonna kaaduin perseelleni ja hajosi häntäluu, joka vieläpä luutui väärään kulmaan parantuessaan ja aiheuttaa oireita tietyissä asennoissa luultavasti loppuikäni.

En myöskään pidä kauniina yksitotisen valkoista maisemaa, tylsää vaan on. Kesän vehreys on se mikä mun silmää miellyttää.

Ajattelen lumesta myös, että se on yksitotisen näköistä, siksi en pidä. Se on kuin joku kuumaisema tai aavikko, jossa on vain yksi elementti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi