Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos teidän omalla hiekkiksella kävis kissat levittämässä tauteja

Vierailija
14.05.2008 |

ette varmasti säälisi kissaa.mut aion siis loukuttaa kissan ja vien sen eläinsuojelijalle. paras näin, eikä kenenkään tarvii kuolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas on ylireagoivia mistään tietämättömiä ihmisiä liikkeellä.Maailmassa on noin tsiljoona epäterveellisempää asiaa kun kissanpissa. Hankkikaa elämä ja nostakaa joskus pää pois sieltä hiekkalaatikosta.

Vierailija
2/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla käynyt ikinä mielessä, että voisit hankkia hiekkalaatikolle suojan, pressun tai verkon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän hiekkalaatikolla kävisi kissa, katsoisin onko sillä pantaa. Jos on, ilmoittaisin omistajalle, jos ei, ilmoittaisin siitä eläinsuojeluyhdistykseen, ja/tai yrittäisin ottaa sen kiinni. Katsoisin, että ei ole nälkiintynyt, jos olisi, antaisin ruokaa. Antaisin puhdasta vettä. Pitäisin siitä huolen siihen asti kunnes eläinsuojeluyhdistyksestä sitä tultaisiin hakemaan. Antaisin sinne yhteystietoni, että he ilmoittaisivat minulle kissan kohtalosta.

Vierailija
4/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kylläkin ostaisin mieluummin kissankarkotetta. Tehoaa hyvin, maksaa vähän, eikä ole vaaraksi lapsille.

Vierailija
5/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen kissan loukutat, on siellä laatikolla pian toinen kissa. laita hiekkalaatikkoon pressu/kevytpeite päälle ja pari halkoa painoksi nurkkiin, tai kahdesta puu-ritilästä kansi, kuten meillä. eipähän ole omat eikä muiden kissat tekemässä asioitaan lasten leikkipaikalle.

Vierailija
6/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanmyrkkyäkin voin laittaa öisin sinne hiekkalaatikon kulmille. Voin kyläl ilmoittaa naapureille, että meillä on rottia ja rotanmyrkkyä, päättäkööt itse antavatko elukoittensa juosta pitkin toisten pihoja.

Vierailija
7/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanmyrkkyäkin voin laittaa öisin sinne hiekkalaatikon kulmille. Voin kyläl ilmoittaa naapureille, että meillä on rottia ja rotanmyrkkyä, päättäkööt itse antavatko elukoittensa juosta pitkin toisten pihoja.

Mistä näitä sikiää...

Vierailija
8/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jumankauta meidän piha ja kyllä meillä on oikeus olla hyväksymättä naapurien lemmikkien ulosteluvierailuja pihallamme. Sama asia kun jos antaisin omien muksujen mennä naapurien pihoille juoksemaan ja käskisin pissimään niitten kasvimaille ja marjapensaisiin. Sitten toteaisin vain että onhan maailmassa paljon pahempiakin taudin aiheuttajia. Taikka paskattaisin koirani heidän nurmikoilleen.

Vierailija
9/9 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kissaa ja olen kyllä samaa mieltä, että kissan paikka ei ole lapsen hiekkalaatikko. Kyllähän siinä hiekan seassa voi olla vaikka mitä linnunkakkaa, mutta ei sitä nyt ehdoin tahdoin tarvitse alkaa lisäämään.Hiekkis kannattaa peittää pressulla ja kissat valjaisiin piha-alueilla. Näin meillä ainakin. Minun mielestäni ei ole ainakaan kivaa kaivaa kissankakkaa taaperon suusta tai pyyhkiä kakkaa vaatteista.Rotanmyrkkyä nyt ei kannata levittää, siinähän on omat lapset vaarassa. Vaan se taisi olla provo.