Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon toive naisen urheilullisuudesta tarkoittaa vain sitä, että haluaa hoikan ja timmin naisen?

Vierailija
03.01.2021 |

Arvostavatko miehet yhtään terveellisiä elämäntapoja sinällään? Jos ei ole erityisen hoikka ja timmi, vaikkei lihavakaan?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt on kyse jostain tinder-profiilista, niin kannattaa mieluummin kirjoittaa, esim. että hakee naista yhteisille juoksulenkeille, pitkille vaelluksille, koiran kanssa kävelyyn tms, tai vaikka "viihdyn iltaisin salilla, toivottavasti saan sinusta seuraa". Se kertoo samalla ajankäytöstä ja elämäntavasta.

Jos kyse on pelkästä ulkonäköihanteesta, treffikumppanin voi valita kuvien perusteella ilman, että erikseen kirjoittaa "en halua lihavaa naista".

Minusta on äärettömän tärkeää, että mies ilmoittaa, ettei pidä lihavista naisista. Olen hoikka, mutta on hyvä olla joutumatta pinnallisen kontrollifriikin kumppaniksi.

Vierailija
42/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla noin, mutta osa sporttisista pitää just pyöreistä.

Näinhän se on. Omalla kohdalla piti tapailla 2 peräkkäisessä tapauksessa hoikkaa/sporttista naista kunnes lopulta tajusin, että pidän sittenkin muodokkaammasta naisvartalosta. En ole koskaan ollut esim. rintojen perään lainkaan, mutta sängyssä ollessa sitä ihanaa näkymää ja tuntumaa kyllä kaipasi, kun näillä molemmilla hoikilla naisilla oli olemattomat rinnat.

Suoraan sanottuna en syttynyt enää samalla tavalla hoikista naisista, mitä aiemmin olin tuntenut sopivan muodokkaiden naisten kanssa, jotakin hyvin olennaista siis puuttui. Pian palasinkin takaisin ruotuun, ja tyytyväisin mielin seurustelen liikunnallisen ja muodokkaan naisen kanssa. <3

Jokaiselle teille löytyy ottajansa riippumatta siitä, millaisia olette. Muistakaa se.

Kuulostaa käsittämättömän pinnalliselle. Kun seurustelee ensisijaisesti ulkomuodon kanssa voi joutua pettymään raskaasti monta kertaa. Jossain vaiheessa tulemme kaikki siihen ikään että on vain rupsahtaneita tarjolla ja nuorille ei vanhat kelpaa.

Onneksi itse tykkään ja sytyn monenlaisista vartaloista. Ratkaisevaa on millaisen sielun se pitää sisällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100%

Samat miehet myös suuttuu "taasko sinne treeneihin pitää lähteä".

Nähty on niin monta kertaa.

Niin. Naisenhan pitää olla kunnolla laitettu ja treenattu mutta niihin ei saa missään tapaulsessa mennä yhtään aikaan eikä rahaa. Kaikki pitäisi olla vain niin kuin itsestään.

Kun lapsemme oli muutaman kuukauden ikäinen niin meillä kävi kylässä lapseton pariskunta. Kun he olivat lähteneet niin mieheni puuskahti että sillä oli vaimo niin kunnolla laitettu. Suutuin kyllä miehelle. Olin ensinnäkin takaisin hoikassa timmissä kunnossa kiitos vaunulenkkien jotka oli pakollisia koska vauva nukkui vain ulkona tiellä liikkuvissa vaunuissa, muuten kitisi ja kätisi koko ajan. Vauva herätti minut yöllä koko ajan tyyliin 15 kertaa yössä eikä mies noussut koskaan hoitamaan vauvaa. Mies oli juuri vaihtanut työpaikkaa ja työpäivät oli pitkiä. Vauva oli koko ajan sylissä tai kitisi ja itki joita en kestänyt lähes täysin nukkumattomana. Mutta olisihan minun pitänyt meikata, laittaa tukkaa, olla viimeisen päälle seksikkäissä vaatteissa ja kauhean iloinen ja hymyilevä.

Kun katson niitä paria kuvaa jptka mies on tuollloin minusta vahingossa ottanut niin kuvissa on hoikka, pitkähiuksinen nuori kaunis nainen. Paljon kauniimpi kuin se 'kunnolla' laitettu. Mutta miehille ei mikään riitå.

Ps. Miehellä itsellään oli jo tuolloin alkava möhömaha.

Oi, ei, sulla on vain törppö miehenä. Mä olen vuosien varrella ollut vakavasti alipainoinen, vakavasti ylipainoinen, sytokalju ja päästä varpaisiin ihottuman peitossa, eikä mies ole koskaan päästänyt moisia sammakoita lattialle loikkimaan. Onnellisia ollaan vielä perhe-elämän jälkeenkin.

Vierailija
44/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Mie käyn joka aamu 6-10 kilometrin lenkillä koiran kaa ja se on miun päivän kohokohta. Olis kivaa, jos ton vois jakaa naisen kaa, joka ei hengästys jo ekan kahe kilometrin kohalla. :) Vai onko toi kohtuuton pyyntö? :o Ei hänen sinne lenkille joka päivä tartteis lähtee, mut aina sillon tällön.

Mä kävelen kevyesti tuon joka päivä, ja olen koiraihminen. Mutta olen myös pyöreä ja on 15 kg ylipainoa. Reisilihakset, pohkeet ja pakarat on rautaa ja hyvän muotoiset, koska olen aina pyöräillyt, tanssinut ja lasketellut.

Vierailija
45/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sinkkuaikoina harrastin paljon liikuntaa mm.kuntosali, kahvakuula, pump, jooga, pilates, kuntopiiri jne ja vaikka olin normaalipainoinen, mutta isot rinnat ja peppu, niin jotkut miehet valittivat ”läskeistäni”. Tosiasiassa oli lihasta, mutta en näyttänyt aliravitulta fitnesspimulta vaan normaalilta, koska en vetänyt mitään paastodieettejä enkä tavoitellut laihuutta vaan nimenomaan sellaista tavallista kiinteyttä. Oli niitäkin miehiä, jotka ihailivat kiinteyttäni ja sitä etten näyttänyt kuivan kesän oravalta. Mutta hyvin huomasi, että osalla miehistä p*rn* ja fitness vääristää käsityksen normaalista naisvartalosta. Kaiken huippuna nämä eniten arvostelevat miehet eivät itse tehneet yhtään mitään oman kroppansa eteen.

Tulokset näkyy viimeistään keski-iässä.

Mun mies käy salilla jolla on paljon fitnesstyyppejä. Ne on vähärasvaisia ja kuivia vain valmistautuessaan kisoihin. Muuten ne on vahvan näköisiä ja reiteviä.

Vierailija
46/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti urheilullinen on aina tavalla tai toisella timmi.

Joo, varsinkin sumopainijat ja kuulantyöntäjät.

Vierailija
47/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka moni nainen pitää vähän pulleaa naista urheilullisena vaikka tämä voi aivan hyvin olla vaikka maajoukkuekiekkoilija.

Aika moni. Meillä kun on niitä pulleita naisohjaajia ja opitaan katsomaan ryhtiä ja lihaksia läskien alla. Tikkulaihat naiset eivät opi, koska he valitsevat läskien halveksunnan yli liikunnallisuuden.

Vierailija
48/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Mie käyn joka aamu 6-10 kilometrin lenkillä koiran kaa ja se on miun päivän kohokohta. Olis kivaa, jos ton vois jakaa naisen kaa, joka ei hengästys jo ekan kahe kilometrin kohalla. :) Vai onko toi kohtuuton pyyntö? :o Ei hänen sinne lenkille joka päivä tartteis lähtee, mut aina sillon tällön.

Riippuu myös sinun pituudestasi ja kropan muodosta. Jos jalkasi ovat 2-kertaa pidemmät kuin naisella, niin vaikeaa on olla hengästymättä. Esim. minua enemmän urheillut hlö joutui juoksemaan minun kävelyvauhdissani.

Vierailija
49/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallinen, hoikka ja hyväroppainen on esim Janni Hussi. Miehet ei vaan tajua kuinka paljon tuollainen kroppa vaatii töitä ja pitää katsoa aika tarkkaan mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
50/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut liikunnallinen, niin ali- kuin ylipainoisena. Minulla on pitkä ja vaikea syömishäiriötausta, jonka vuoksi olen jojoillut. (Vasta viime aikoina olen oppinut syömään aidosti laadukasta ruokaa riittävän määrän ja nauttimaan kohtuullisesta määrästä herkkuja ilman jättimäistä morkkista.)

Alipainoisena sekä normaalipainon alarajalla ollessa miehiltä sateli kehuja, miten hyvältä ja upealta näytän ja että tuommoisen naisen kun saisi. Vaikka en ollut edes timmi! Vaan "laihaläski", joka harrasti kestävyysjuoksua puhtaasta pakkomielteestä kuluttaa mahdollisimman paljon kaloreita, ei nautinnon takia. Olin väsynyt, kalpea sekä vittuuntunut ja vittumainen, enkä jälkeenpäin ajateltuna voinut lainkaan hyvin.  

Monelle miehelle tuntuu olevan vaikea käsittää, että ylipainoinenkin voi olla liikunnallinen ja että noin 70% painonpudotuksesta tehdään keittiön puolella. Kovastakaan treenimäärästä huolimatta painonpudotus ei onnistu, jos syöminen on (ollut pitkään) häiriintynyttä.

Näin vielä ylipainoisena treenatessa olen saanut aidosti hämmästyneitä katseita, että miten tuo (muka) nostaa nuin paljon rautaa puhtaalla tekniikalla tai miten jaksaa juosta matolla minuuttia kauempaa. Ei, ne katseet eivät ole ihailevia, sen erottaisi kyllä. Voin kuitenkin psyykkisesti paremmin, kuin koskaan ja olen useimmiten hyvällä tuulella. Minulla on myös freesi olemus, erinomainen ryhti ja tavastani liikkua (eli siis vaikka ihan kävellä työpaikan käytävällä) näkyy, että liikuntaa on harrastettu. Tämän ovat minulle useat naispuoliset sanoneet. Lihaserottuvuutta on havaittavissa raajoissa jonkin verran, mutta keskivartalon seudulla on enemmänkin ylimääräistä plus kaksossraskauden jälkeinen alamaharöllykkä. Nautin nykyään aidosti liikunnasta ja haluan edistää sillä omaa hyvinvointia, en käy lenkillä tai salilla miesten ihailun tai laihana olemisen takia.  Verensokeri-, kolesteroli ym. arvot ovat olleet aina priimaa painosta riippumatta. Lenkki- tai vaikka sulkapallopeliseuraksi lähtisin mielelläni ja pysyisin menossa mukana. Olen aina ollut myös kiinnostunut penkkiurheilusta, erityisesti jääkiekosta. 

Luulisi, että itsevarma ja hyvinvoiva nainen olisi miesten silmissä kiinnostava. Mutta omasta kokemuksesta voi kuitenkin päätellä otsikkoon vastauksen, että ainakin hoikka on oltava, muusta viis :D