Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon toive naisen urheilullisuudesta tarkoittaa vain sitä, että haluaa hoikan ja timmin naisen?

Vierailija
03.01.2021 |

Arvostavatko miehet yhtään terveellisiä elämäntapoja sinällään? Jos ei ole erityisen hoikka ja timmi, vaikkei lihavakaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua viehättää juoksijat ja ne ei voi olla läskejä.

Maratoonari voi hyvin olla lievästi ylipainoinen, vaikka kilpaurheilijat ovat kaikki hoikkia. Et taida itse harrastaa juoksua?

Tunnen naisen joka harrastaa juoksua ja painon nostoa. Hoikka tai laiha ei missään nimessä ole sanoja joilla kukaan häntä kuvailisi.

Vierailija
22/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti urheilullinen on aina tavalla tai toisella timmi.

Nainen voi olla ammatiltaan liikuntaohjaaja, mutta silti ulospäin melko tavallisen näköinen. Harvoin varsinaisesti lihava, mutta ei vastaa sitä mielikuvaa mikä ihmisillä ehkä on sporttisesta kropasta.

No eipä se liikuntaohjaaja myöskään tarkoita itsessään juuri mitään. Onhan meillä lihavia personal trainereitakin nykyään. 

Ja kyllä sitä urheilullisuutta ja liikkuavaa elämäntapaa haetaan. Tähän huusholliin ei tule enää yhtään lohtusyöjää sohvalle piereskelemään ja märisemään kuinka kaikki on niin vaikeaa. 

Eli sinulle ei tarkoita urheilullisuuden kannalta mitään se että liikkuu työkseen?

Ammattiurheilija liikkuu työkseen. Liikuntaohjaaja ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla ammatiltaan liikuntaohjaaja, mutta silti ulospäin melko tavallisen näköinen. Harvoin varsinaisesti lihava, mutta ei vastaa sitä mielikuvaa mikä ihmisillä ehkä on sporttisesta kropasta.

No eipä se liikuntaohjaaja myöskään tarkoita itsessään juuri mitään. Onhan meillä lihavia personal trainereitakin nykyään. 

Ja kyllä sitä urheilullisuutta ja liikkuavaa elämäntapaa haetaan. Tähän huusholliin ei tule enää yhtään lohtusyöjää sohvalle piereskelemään ja märisemään kuinka kaikki on niin vaikeaa. 

Se tukeva ratsastaja tai massaltaan sinua suurempi painonnostaja siis kelpaa.

Vierailija
24/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita esimerkkejä. Tukevia ratsastajia ei ole ja painnostossakin on painoluokat joihin pitää mahtua. Että jos edes jollakin tasolla noita harrastaa (että kehtaa sanoa itseään urheilulliseksi) niin eivät ne ole minua suurempia. Mutta juu miksi ei kelpaisi noita tosissaan harrastavat. Taino ratsastaja ei kelpaisi koska hevosihmisillä on yleensä päässä monikin vikana ja elukka tulee kaiken edelle. 

Vierailija
25/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaiskohan niille kuulantyöntäjä?

Vierailija
26/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkuaikoina harrastin paljon liikuntaa mm.kuntosali, kahvakuula, pump, jooga, pilates, kuntopiiri jne ja vaikka olin normaalipainoinen, mutta isot rinnat ja peppu, niin jotkut miehet valittivat ”läskeistäni”. Tosiasiassa oli lihasta, mutta en näyttänyt aliravitulta fitnesspimulta vaan normaalilta, koska en vetänyt mitään paastodieettejä enkä tavoitellut laihuutta vaan nimenomaan sellaista tavallista kiinteyttä. Oli niitäkin miehiä, jotka ihailivat kiinteyttäni ja sitä etten näyttänyt kuivan kesän oravalta. Mutta hyvin huomasi, että osalla miehistä p*rn* ja fitness vääristää käsityksen normaalista naisvartalosta. Kaiken huippuna nämä eniten arvostelevat miehet eivät itse tehneet yhtään mitään oman kroppansa eteen.

Tulokset näkyy viimeistään keski-iässä.

Vierailija
27/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisena ihan oikeasti haluaisi sen lenkkikaverin, kuinka sellaisen voisi löytää jos miehet haluavatkin lenkkiseuraa hakiessa jotain ihan muuta?

Vierailija
28/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita esimerkkejä. Tukevia ratsastajia ei ole ja painnostossakin on painoluokat joihin pitää mahtua. Että jos edes jollakin tasolla noita harrastaa (että kehtaa sanoa itseään urheilulliseksi) niin eivät ne ole minua suurempia. Mutta juu miksi ei kelpaisi noita tosissaan harrastavat. Taino ratsastaja ei kelpaisi koska hevosihmisillä on yleensä päässä monikin vikana ja elukka tulee kaiken edelle. 

Harrastajista löytyy molemmissa. Ammattilainen ei kelvannut eikä kelpaa nyt harrastajakaan. Laiha se on mikä kelpaa, ei liikunnallisuus.

Vierailija
29/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sinkkuaikoina harrastin paljon liikuntaa mm.kuntosali, kahvakuula, pump, jooga, pilates, kuntopiiri jne ja vaikka olin normaalipainoinen, mutta isot rinnat ja peppu, niin jotkut miehet valittivat ”läskeistäni”. Tosiasiassa oli lihasta, mutta en näyttänyt aliravitulta fitnesspimulta vaan normaalilta, koska en vetänyt mitään paastodieettejä enkä tavoitellut laihuutta vaan nimenomaan sellaista tavallista kiinteyttä. Oli niitäkin miehiä, jotka ihailivat kiinteyttäni ja sitä etten näyttänyt kuivan kesän oravalta. Mutta hyvin huomasi, että osalla miehistä p*rn* ja fitness vääristää käsityksen normaalista naisvartalosta. Kaiken huippuna nämä eniten arvostelevat miehet eivät itse tehneet yhtään mitään oman kroppansa eteen.

Missä tämä arvostelu tapahtui? Näin "kilttinä miehenä" jälleen kerran vaikea ymmärtää tätä toista universumia missä narsistiset mulkut tottakai pääsevät treffailemaan treenaavia naisia ja ilmeisesti aika läheisiinkin tunnelmiin kun arvostelevat kroppaa. Olivat varmaan muuten sitten tosi jänniä ja kiinnostavia (aluksi siis) kun eivät itse edes tehneet kroppansa eteen.

Vierailija
30/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastajista löytyy molemmissa. Ammattilainen ei kelvannut eikä kelpaa nyt harrastajakaan. Laiha se on mikä kelpaa, ei liikunnallisuus.

Kuulostat hieman katkeralta. Mutta onhan se sanomattakin selvää, että myös hoikka tai ainakin normaalipainoinen pitää olla sen urheilullisuuden lisäksi. Tosin itse en kelpuuttaisi ylipainoista naista vaikka urheilullisuus ei oliskaan tärkeää. Se on katsos sellainen perusoletus kaikilla miehillä joilla on omasta mielestään varaa asettaa jotain vaatimuksia.  

Vierailija
31/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä arvostelu tapahtui? Näin "kilttinä miehenä" jälleen kerran vaikea ymmärtää tätä toista universumia missä narsistiset mulkut tottakai pääsevät treffailemaan treenaavia naisia ja ilmeisesti aika läheisiinkin tunnelmiin kun arvostelevat kroppaa. Olivat varmaan muuten sitten tosi jänniä ja kiinnostavia (aluksi siis) kun eivät itse edes tehneet kroppansa eteen.

Syrjäytynyttä ei viitsi deitata

Vierailija
32/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites shakinpelaaja? Laskeeko jerryt urheiluksi?

Jos nainen haluaisi kulturellin miehen, jonossa päivystäisi jotain hinteliä elämäntapaintiaaneja tai kaljapubijannuja tai 85-vuotiaita 50-luvulle jämähtäneitä kirjastohiippareita. Revi siitä!

Vierailija
33/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hieman katkeralta. Mutta onhan se sanomattakin selvää, että myös hoikka tai ainakin normaalipainoinen pitää olla sen urheilullisuuden lisäksi. Tosin itse en kelpuuttaisi ylipainoista naista vaikka urheilullisuus ei oliskaan tärkeää. Se on katsos sellainen perusoletus kaikilla miehillä joilla on omasta mielestään varaa asettaa jotain vaatimuksia.  

Jopa niillä golfkärryillä huristelevilla pullukka miehillä.

Vierailija
34/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla noin, mutta osa sporttisista pitää just pyöreistä.

Näinhän se on. Omalla kohdalla piti tapailla 2 peräkkäisessä tapauksessa hoikkaa/sporttista naista kunnes lopulta tajusin, että pidän sittenkin muodokkaammasta naisvartalosta. En ole koskaan ollut esim. rintojen perään lainkaan, mutta sängyssä ollessa sitä ihanaa näkymää ja tuntumaa kyllä kaipasi, kun näillä molemmilla hoikilla naisilla oli olemattomat rinnat.

Suoraan sanottuna en syttynyt enää samalla tavalla hoikista naisista, mitä aiemmin olin tuntenut sopivan muodokkaiden naisten kanssa, jotakin hyvin olennaista siis puuttui. Pian palasinkin takaisin ruotuun, ja tyytyväisin mielin seurustelen liikunnallisen ja muodokkaan naisen kanssa. <3

Jokaiselle teille löytyy ottajansa riippumatta siitä, millaisia olette. Muistakaa se.

Vierailija
35/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä valitti aina kun "ramppasin salilla" vaikka tämä ei ollut kertaakaan meidän yhteisestä ajasta pois. Jos nainen osaa olla valittamatta tästä, on hän minun makuuni riittävän urheilullinen.

Vierailija
36/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100%

Samat miehet myös suuttuu "taasko sinne treeneihin pitää lähteä".

Nähty on niin monta kertaa.

Niin. Naisenhan pitää olla kunnolla laitettu ja treenattu mutta niihin ei saa missään tapaulsessa mennä yhtään aikaan eikä rahaa. Kaikki pitäisi olla vain niin kuin itsestään.

Kun lapsemme oli muutaman kuukauden ikäinen niin meillä kävi kylässä lapseton pariskunta. Kun he olivat lähteneet niin mieheni puuskahti että sillä oli vaimo niin kunnolla laitettu. Suutuin kyllä miehelle. Olin ensinnäkin takaisin hoikassa timmissä kunnossa kiitos vaunulenkkien jotka oli pakollisia koska vauva nukkui vain ulkona tiellä liikkuvissa vaunuissa, muuten kitisi ja kätisi koko ajan. Vauva herätti minut yöllä koko ajan tyyliin 15 kertaa yössä eikä mies noussut koskaan hoitamaan vauvaa. Mies oli juuri vaihtanut työpaikkaa ja työpäivät oli pitkiä. Vauva oli koko ajan sylissä tai kitisi ja itki joita en kestänyt lähes täysin nukkumattomana. Mutta olisihan minun pitänyt meikata, laittaa tukkaa, olla viimeisen päälle seksikkäissä vaatteissa ja kauhean iloinen ja hymyilevä.

Kun katson niitä paria kuvaa jptka mies on tuollloin minusta vahingossa ottanut niin kuvissa on hoikka, pitkähiuksinen nuori kaunis nainen. Paljon kauniimpi kuin se 'kunnolla' laitettu. Mutta miehille ei mikään riitå.

Ps. Miehellä itsellään oli jo tuolloin alkava möhömaha.

Vierailija
37/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100%

Samat miehet myös suuttuu "taasko sinne treeneihin pitää lähteä".

Nähty on niin monta kertaa.

Niin. Naisenhan pitää olla kunnolla laitettu ja treenattu mutta niihin ei saa missään tapaulsessa mennä yhtään aikaan eikä rahaa. Kaikki pitäisi olla vain niin kuin itsestään.

Kun lapsemme oli muutaman kuukauden ikäinen niin meillä kävi kylässä lapseton pariskunta. Kun he olivat lähteneet niin mieheni puuskahti että sillä oli vaimo niin kunnolla laitettu. Suutuin kyllä miehelle. Olin ensinnäkin takaisin hoikassa timmissä kunnossa kiitos vaunulenkkien jotka oli pakollisia koska vauva nukkui vain ulkona tiellä liikkuvissa vaunuissa, muuten kitisi ja kätisi koko ajan. Vauva herätti minut yöllä koko ajan tyyliin 15 kertaa yössä eikä mies noussut koskaan hoitamaan vauvaa. Mies oli juuri vaihtanut työpaikkaa ja työpäivät oli pitkiä. Vauva oli koko ajan sylissä tai kitisi ja itki joita en kestänyt lähes täysin nukkumattomana. Mutta olisihan minun pitänyt meikata, laittaa tukkaa, olla viimeisen päälle seksikkäissä vaatteissa ja kauhean iloinen ja hymyilevä.

Kun katson niitä paria kuvaa jptka mies on tuollloin minusta vahingossa ottanut niin kuvissa on hoikka, pitkähiuksinen nuori kaunis nainen. Paljon kauniimpi kuin se 'kunnolla' laitettu. Mutta miehille ei mikään riitå.

Ps. Miehellä itsellään oli jo tuolloin alkava möhömaha.

Ei johdu siitä että on mies, vaan siitä että on tyytymätön perusluonne. Osa naisista on ihan samanlaisia.

Vierailija
38/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään tarvitsisi tyytyä lihavaan?

Niin, miksi miehet ei laihduta? 66% miehistä on lihavia, naisista 46%.

Vierailija
39/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on kyse jostain tinder-profiilista, niin kannattaa mieluummin kirjoittaa, esim. että hakee naista yhteisille juoksulenkeille, pitkille vaelluksille, koiran kanssa kävelyyn tms, tai vaikka "viihdyn iltaisin salilla, toivottavasti saan sinusta seuraa". Se kertoo samalla ajankäytöstä ja elämäntavasta.

Jos kyse on pelkästä ulkonäköihanteesta, treffikumppanin voi valita kuvien perusteella ilman, että erikseen kirjoittaa "en halua lihavaa naista".

Vierailija
40/50 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle ei tarkoita urheilullisuuden kannalta mitään se että liikkuu työkseen?

Ammattiurheilija liikkuu työkseen. Liikuntaohjaaja ei. 

Ai hyvänen aika. "Urheilullinen" tarkoittaakin siis ammattiurheilijaa tinderissä jne. Eli Suomen kilpaurheilijamiehet siellä etsivät kumppaneita itselleen.