Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä rupsahditte?

Vierailija
03.01.2021 |

Vai onko niin edes vielä tapahtunut teidän kohdalla? Mulla naama valahti 24 täytettyäni ja menetti selkeästi osittain ryhtinsä, sain silmäkulma ja alus juonteet , ja nyt kauhulla odotan kolmeakymmentä vuotta, olenko silloin jonkun todella vanhan rouvan näköinen.

Miksi muutenkin toiset rupsahtaa ja valahtaa ja toiset vain porskuttaa vuodesta toiseen hehkeänä kuin Helinä-Keiju?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 45-vuotiaana huomasin ensimmäisiä rupsahtamisen merkkejä.

mutta kaikki muut huomasivat niitä viimeistään kun olit 30 vuotias.

Vierailija
42/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe vanhenemisessa olevan mitään vapauttavaa. Jos ja kun toivon vielä saavani miehen, ei ruma ulkonäkö sitä edesauta. Nuorena luulin tekeväni vaikutuksen miehiin puhumalla syvällisiä, etenkin kuolemasta. Nyt olen oppinut (osaksi palstalta) että moni mies tykkää enemmän ilosta ja pirteydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kirjoitti:

Kasvot on tyttömäiset ja sileät ja mitään ei roiku, paitsi leuan alla iho tietyissä asennoissa.

Käsien iho on ohentunut nyt korona-aikana ja kuivuuttaan näyttää helposti ryppyiselle.

Kovaa on tädillä itsepetos, veikkaan, että olit huippuvuosiansi kaunis?

Vierailija
44/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe vanhenemisessa olevan mitään vapauttavaa. Jos ja kun toivon vielä saavani miehen, ei ruma ulkonäkö sitä edesauta. Nuorena luulin tekeväni vaikutuksen miehiin puhumalla syvällisiä, etenkin kuolemasta. Nyt olen oppinut (osaksi palstalta) että moni mies tykkää enemmän ilosta ja pirteydestä.

Moni nainen valehteleekin itselleen. Oikeasti nainen tekisi mitä vain jos saisi olla ikuisesti 20 vuotiaan näköinen.

Vierailija
45/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä 25-26v alkoi alamäki. Ei mitään tramaattista, mutta juonteita alkoi ilmestymään enemmän ja tummasta tukasta alkoi löytymään harmaita hapsia. Iho on myös ehkä vähän sameampi kuin ennen.

Ensimmäinen rehellinen vastaus ilman harhaista itsepetosta. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt ja 40v nainen on vanha kurttu. Mies taas on komea ja miehekäs Tom Hardy tuossa iässä eikä nuorista naisista ole pulaa.

Vierailija
46/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
47/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole rupsahtanut vielä, tosin vanhoissa valokuvissa näytän kyllä jotenkin freesimmältä.

Vierailija
48/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö mitä silmänympärysvoiteita? Entäs kasvoilla? Itse täytän kohta 35v ja silmänaluset on tummat. Ryppyjä ei vielä ole, mutta olemus väsähtänyt ja iho samea.

Vierailija
49/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Hardy on ihan ikäisensä näköinen. (sivusta)

Vierailija
50/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v + ja olen hyvässä tikissä kaikin puolin. Ehkä muutama ryppy silmien lähellä, mutta enenmän nauru sellaisia.

Vierailija
51/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELTAT HEILUU:) kirjoitti:

Olen 50 vuotias nainen

Korona vuotenma lihonut 5 kg.

Naama roikkuu

Mies nostelee hamsterinpusseja ja hokee :noi pitäs fixata.

Yritän oppia hyväksymään naamani...ei oo rahaa leikkauttaa pusseja.

Aion silti laihduttaa noi korona kilot kesään mennässä:)

Ihana mies... hänessä ei kai ole mitään vikaa, vai? En itse kuuntelisi tuollaista mollaamista kovin pitkään. 

Ei ole

Vahvat hiukset

Hoikka atleettinen vartalo

Kaunis penis

Ollaan oltu 30 vuotta yhdessä..siksi jaksan pussien heiluttelua katsella:)

Vierailija
52/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon suomalaisnaisten ennenaikaisen rupsahtamisen takia otin vaimon aasiasta. Vaimo lähentelee jo 40v, mutta kaikki luulevat häntä alle 30-vuotiaaksi.

Voiko aasiasta ostaa miehiäkin.

Vierailija
53/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 44 ja rupsahtaminen meneillään.

Sama ikä ja sama homma täällä.

Vierailija
54/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä 25-26v alkoi alamäki. Ei mitään tramaattista, mutta juonteita alkoi ilmestymään enemmän ja tummasta tukasta alkoi löytymään harmaita hapsia. Iho on myös ehkä vähän sameampi kuin ennen.

Ensimmäinen rehellinen vastaus ilman harhaista itsepetosta. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt ja 40v nainen on vanha kurttu. Mies taas on komea ja miehekäs Tom Hardy tuossa iässä eikä nuorista naisista ole pulaa.

höpönlöpö. Ihan samanlaisia vanhannäköisiä perusjamppoja te keski-ikäiset miehetkin olette. Erittäin harvoin kohtaan itseäni säväyttäviä keski-ikäisiä miehiä. t. 22v nainen

Vierailija
55/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo ihan totta globaalisti... 40-60-vuotias nainen saa laatumiehiä kunhan ei vaadi tiukasti pohjoismaista rynkkaria. :/ Ja siis tosi laatumiehiä. Ihan ahdistavan komeita ja laadukkaita miehiä jotka ei elä länsimaiden mäkdonalsmaailmassa.

Vierailija
56/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 35 ja lihominen tuntuu käyvän helpommin kuin ennen. Näytän joidenkin mielestä 20-vuotiaalta tai alle. Mies sanoo nuorekkaaksi. Itse näen juonteet silmäkulmissa ja isot ihohuokoset poskissa. Olen käyttänyt alkoholia paljon 18 ikäisestä asti, mutta olen myös treenannut, syönyt terveellisesti ja käyttänyt iholla aurinkosuojavoidetta vuosikaudet. En ole myöskään ollut aktiivinen auringonpalvoja.

Vierailija
57/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana alkoi näkyä haaleita silmäkulmaryppyjä. Nyt juuri 27v täyttäneenä ovat juovat syventyneet ja lisääntyneet myös silmien alle siihen poskien yläpuolelle. Ahdistaa ihan hirveästi ja pelkään, että syvenevät entisestään että kohta on ihan kunno juovat esillä.

N27

Vierailija
58/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 35 ja lihominen tuntuu käyvän helpommin kuin ennen. Näytän joidenkin mielestä 20-vuotiaalta tai alle. Mies sanoo nuorekkaaksi. Itse näen juonteet silmäkulmissa ja isot ihohuokoset poskissa. Olen käyttänyt alkoholia paljon 18 ikäisestä asti, mutta olen myös treenannut, syönyt terveellisesti ja käyttänyt iholla aurinkosuojavoidetta vuosikaudet. En ole myöskään ollut aktiivinen auringonpalvoja.

Isot ihohuokoset johtuu alkoholista. Lopeta alkon käyttö kokonaan ja n. 1-3 viikkoa ja ihohuokoset pienet. Muutoksen huomaa nopeasti.

Vierailija
59/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanoisin, että kaikki yli 25-vuotiaat naiset, jotka väittävät rupsahduksen olevan vielä edessäpäin, valehtelevat. 

M44

Vierailija
60/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuosina 30-35 olin parhaimman näköinen, kun kaikki pyöreys oli hävinnyt kasvoista ja kasvot olivat sirot, mitään juonteita ja valahtamista ei vielä ollut.

37-vuotiaana sairastuin pahasti ja olin pitkään kipeänä, laihduin sillon normipainon alarajoilta reippaasti alipainon puolelle ja kasvojen alaosa alkoikin näyttää valahtaneelta ja suupielissä oli juonteet. Silloin tuntui että rupsut tuli.

Korjautin vahingon mesoterapialla ja muilla hoidoilla joissa käyn edelleen, ja nyt tuntuu naama taas ihan kelvollisesta. Ikää 41.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi