Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä rupsahditte?

Vierailija
03.01.2021 |

Vai onko niin edes vielä tapahtunut teidän kohdalla? Mulla naama valahti 24 täytettyäni ja menetti selkeästi osittain ryhtinsä, sain silmäkulma ja alus juonteet , ja nyt kauhulla odotan kolmeakymmentä vuotta, olenko silloin jonkun todella vanhan rouvan näköinen.

Miksi muutenkin toiset rupsahtaa ja valahtaa ja toiset vain porskuttaa vuodesta toiseen hehkeänä kuin Helinä-Keiju?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä 25-26v alkoi alamäki. Ei mitään tramaattista, mutta juonteita alkoi ilmestymään enemmän ja tummasta tukasta alkoi löytymään harmaita hapsia. Iho on myös ehkä vähän sameampi kuin ennen.

Vierailija
22/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä 25-26v alkoi alamäki. Ei mitään tramaattista, mutta juonteita alkoi ilmestymään enemmän ja tummasta tukasta alkoi löytymään harmaita hapsia. Iho on myös ehkä vähän sameampi kuin ennen.

*dramaattista :DDD Apua mikä moka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot on tyttömäiset ja sileät ja mitään ei roiku, paitsi leuan alla iho tietyissä asennoissa.

Käsien iho on ohentunut nyt korona-aikana ja kuivuuttaan näyttää helposti ryppyiselle.

Vierailija
24/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä alkoi merkkejä näkyä (näin jälkeenpäin ajateltuna) suunnilleen 35-vuotiaana, mutta sellainen yhdessä yössä rupsahtaminen tai paremminkin "alanaaman" venähtäminen tapahtui heti 40 vuotta täytettyäni. Silmäkulmissa ei vielä nyt 5 vuotta myöhemminkään ole ihmeemmin ryppyjä ja nyt maskiaikana olen oikein hätkähtänyt peilikuvaani kun olenkin todella nuoren ja freesin näköinen kun tuo katastrofialue on peitettynä.

N45

Minä taas näytän maskilla vanhemmalta. Kasvoni ovat rypyttömät eikä mikään roiku, mutta silmien ympärillä on valtavat harakanvarpaat.

50+

Vierailija
25/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 27v ja ensimmäiset rupsahtamisen merkit alkaneet ilmaantua kasvoille. Pieniä juonteita, ei ole enää niin kiinteät kasvot kuin ennen, ilme on hieman "valahtanut". Olen kyllä elänyt stressaavaa elämää ja käyttänyt alkoholia sekä matkaillut paljon aurinkoisissa maissa. 

Vierailija
26/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jotenkin piristää. Olen sittenkin ihan hyvässä kuosissa kun vertaa teihin muihin.

Vierailija
27/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 43-vuotiaana olen huomannut että musta on tulossa tuikean näköinen rouvashenkilö.

Olen tummasilmäinen ja voimakaspiirteinen, en ole nuorenakaan ollut mikään söpö tai tyttömäinen.

Silmien ympärillä on reilusti ryppyjä, paljon ulkona urheilevalle niitä vain tulee. Hiuksissä on harmaata ja kasvot jotenkin kovemman näköiset.

Urheilu nyt ainakin pitää kroppaa kuosissa, mutta vyötärölle sitä löysää on vähän tullut, vaikka muuten olemukseni näyttääkin tuikealta ja tiukalta.

Pullantuoksuinen täti-ihminen olen kyllä, paitsi ehkä kun panen urheiluvarusteet ylleni, jolloin kilpailuhenkisyys saattaa vieläkin yllättää. Ja haluaisi myös näyttää kiltiltä ja herttaiselta tädiltä, enkä miltään vanhalta sotakirveeltä;)

Tunnen myös lievää kateutta miestäni kohtaan, joka on tyylikkäästi harmaantunut ja jonka silmäkulmarypyt ovat vain merkki huumorintajusta ja mielettömän seksikkäät vielä lisäksi.

Toivottavasti saamme vanhentua yhdessä ja olla toinen charmantti ja toinen sotakirves ihan hyvässä yhteisymmärryksessä vielä monia vuosikymmeniä.

Vierailija
28/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten.

Vierailija
29/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nelikymppisenä alkoi silmäluomissa olla ryppyjä ja silmän alla. Sibeliusryppy tuli noin viisikymppisenä vasemmalle puolelle, mutta se katoaa kun nukkuu hyvin. Muuta ei ole, on hyvät geenit.

Ja kuulemma sokeria vähän syövät säilyvät paremmin. En ole ikinä pitänyt makeasta enkä syö sitä juuri koskaan. Aasialaisten nuorekkuuden salaisuus lienee osittain se, ainakaan japanilaiset eivät syö makeaa. Heidän karkkejaan minäkin voin syödä, esim jouluhjahjaksi saatu marmeladi on tehty pavuista eikä siinä ole lainkaan sokeria, nolla prosenttia tuoteselosteen mukaan.

Muuten olen syönyt terveellisesti, en ole polttanut ja olen vältellyt aurinkoa. Paljon näissä on yksilöllistä eroa silti, mikä johtuu geeneistä. Äitini on vielä paremmin säilynyt kuin itse olen. Hän ei käytä lainkaan alkoholia, minä kyllä käytän.

Vierailija
30/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on nasomitkälierypyt, sibeliusjuonne? ja hamsteri pussit??

Vierailija
31/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias nainen

Korona vuotenma lihonut 5 kg.

Naama roikkuu

Mies nostelee hamsterinpusseja ja hokee :noi pitäs fixata.

Yritän oppia hyväksymään naamani...ei oo rahaa leikkauttaa pusseja.

Aion silti laihduttaa noi korona kilot kesään mennässä:)

Vierailija
32/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on nasomitkälierypyt, sibeliusjuonne? ja hamsteri pussit??

Naso on nenän sivureunoista menevät urat suupieliin. Sibelius lienee pystysuuntainen otsaryppi kulmakarvojen välissä ja niillä main.

Vierailija
33/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 43-vuotiaana olen huomannut että musta on tulossa tuikean näköinen rouvashenkilö.

Olen tummasilmäinen ja voimakaspiirteinen, en ole nuorenakaan ollut mikään söpö tai tyttömäinen.

Silmien ympärillä on reilusti ryppyjä, paljon ulkona urheilevalle niitä vain tulee. Hiuksissä on harmaata ja kasvot jotenkin kovemman näköiset.

Urheilu nyt ainakin pitää kroppaa kuosissa, mutta vyötärölle sitä löysää on vähän tullut, vaikka muuten olemukseni näyttääkin tuikealta ja tiukalta.

Pullantuoksuinen täti-ihminen olen kyllä, paitsi ehkä kun panen urheiluvarusteet ylleni, jolloin kilpailuhenkisyys saattaa vieläkin yllättää. Ja haluaisi myös näyttää kiltiltä ja herttaiselta tädiltä, enkä miltään vanhalta sotakirveeltä;)

Tunnen myös lievää kateutta miestäni kohtaan, joka on tyylikkäästi harmaantunut ja jonka silmäkulmarypyt ovat vain merkki huumorintajusta ja mielettömän seksikkäät vielä lisäksi.

Toivottavasti saamme vanhentua yhdessä ja olla toinen charmantti ja toinen sotakirves ihan hyvässä yhteisymmärryksessä vielä monia vuosikymmeniä.

Vanha sotakirves :D Aivan ihana olet, kuulostaa tosi coolilta.

Vierailija
34/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELTAT HEILUU:) kirjoitti:

Olen 50 vuotias nainen

Naama roikkuu

Ihana mies... hänessä ei kai ole mitään vikaa, vai? En itse kuuntelisi tuollaista mollaamista kovin pitkään. 

Vierailija
35/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 40 ja tummista silmänaluksista voi nähdä ikääntymistä. Kuten myös vararenkaasta vatsalla, joka ei hevillä lähde (paino sentään normaali). Ryppyjä ei vielä ole ja siitä 26v työkaveri oli ihmeissään.

Vierailija
36/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELTAT HEILUU:) kirjoitti:

Olen 50 vuotias nainen

Naama roikkuu

Ihana mies... hänessä ei kai ole mitään vikaa, vai? En itse kuuntelisi tuollaista mollaamista kovin pitkään. 

En minäkään. Sanoisin kyllä ekan huomautuksen jälkeen, että mitä hlvettiä sinä oikein puhut! Miten ihmiset puhuvat niille, joiden pitäisi olla kaikkein rakkaimpia? En ymmärrä. Ystäviä varotaan loukkaamasta, mutta puolison loukkaaminen on ok? En tajua.

Vierailija
37/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelivitosena, suunnilleen hetkessä.

Noin nelivitosena minullakin näkyi ihan selvä ero kasvojen muodossa ja joustavuudesta. Liittyy varmaan hormonitoimintaan.

Vierailija
38/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42, en oo huomannu mitään rupsahtamista, mutta en tietenkään näytä enää parikymppiseltä. Iho on ihan hyvä ja mulla ei ole silmissäkään juonteita/ryppyjä, mutta ilme on kai jo väsyneempi :D Ja huonosti nukutut yöt ja huono sapuska näkyy ihossa nopeammin kuin nuorempana. Muuten olen kai aika hyvin säilynyt, toistaiseksi. Mulla on ehkä 3 harmaata hiusta... kaipa nekin alkaa lisääntyä.

Vierailija
39/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
40/92 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon suomalaisnaisten ennenaikaisen rupsahtamisen takia otin vaimon aasiasta. Vaimo lähentelee jo 40v, mutta kaikki luulevat häntä alle 30-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän