Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka toivoo rajoitusten kestävän vielä koko tämän vuoden?

Vierailija
03.01.2021 |

Olen pikkuhiljaa alkanut nauttimaan rajoituksista ja keksinyt paljon hyviä harrastuksia, aloitin esim moottoripyöräilyn jolla kiva matkustella kotimaassa kun ei voi ulkomaille lähteä. Oikeastaan vähän harmittaisi nyt jos kesäksi rajoitukset poistuu, olen jo panostanut hyvin rajoitusten kanssa elämiseen.

Toinen asia mikä yksinäisenä introverttina on mukavaa, on ettei tarvi niin ahdistua kun kaikki muut ulkona pitämässä hauskaa tapahtumissa/matkoilla.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin epäsosiaalinen ihminen että korona aika on ollut ihan parasta. Oikeen kannustetaan olemaan yksin mikä sopii passelisti. Drive in on myös mukavaa kun voi ostella kännykällä ja tuovat tavarat pihalle suoraan autoon. Maski naamalla ei tarvitse edes tekohymyillä kenellekään vaan voi näyttää vaikka kieltä jos siltä tuntuu.

Vierailija
82/84 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan toivo. Ihan omilla valinnoillani saan introvertteillä rauhassa luolassani, ei siitä tarvitse koko maailman näin kovaa hintaa maksaa.

Ketjun järkevin vastaus. Muiden tekopyhyys haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä todella miten te mökkihöperöt voitte nauttia siitä ettette ikinä näe maailmaa, aina vaan sen saman mettänreunan koko elämänne ajan.

Tämä mökkihöperö on jo 60 v ja nähnyt maailmaa jo 1970-luvun alusta lähtien. Mua ei siis yhtään haittaa, vaikka en enää koskaan elämässäni matkustaisi ulkomaille. Afrikassa jäi käymättä, mutta pystyn elämään sen kanssa. Muuten on kaikki mantereet koluttu. 

Vierailija
84/84 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään toivomisasia, kyllä ainakin 2021 ja 2022 menee koronativolissa vielä.

Ja sitten maski päässä kotona kykkiminen alkaakin tuntua jo normaalilta.

Paluuta entiseen ei ole.

Olet sairas

Optimisti enemminkin, kun nykymenolla ksikkien Suomalaisten rokottaminen ottaa yli 10 vuotta. Siis jos nyt ajatellaan että suunnilleen pysytään hengissä sinne asti.

Kun nyt on jo ääneen sanottu että "menee loppuvuoteen" niin yhden vuoden lisääminen poliitikkojen lupauksiin on pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi