Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee kokemattomuuden raja?

Vierailija
03.01.2021 |

Että voisit hänen kanssaan seurustella.

Missä menee kokemattomuuden raja?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin varmaan kysymyksen väärin..  

Vierailija
62/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Jos uskaltaisin, niin lähtisin kanssasi treffeille ihan vain siksi, että saisit treffailukokemuksia ja naispelkosi hälvenisi. 

Terveisin Naispelko27pelko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, et näinki moni ei välitä pätkääkään siitä, et jos joku haluu antaa neitsyytensä jollekki, josta välittää. :) Vielä olis 5 vuotta aikaa. Itseasias, 4 vuotta ja pari kuukautta. Eli siinä vaihees pitäs pakon edelle suostuu johonki yhe illan juttuun, tai muuten oot outo. Välil tekis mieli hypätä kaivoon näitte juttuje takii…

Vierailija
64/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä taas. Eipä niitä kokemuksia saa kun ei kenellekään ole kelvannut, eikä kelpaa edelleenkään.

Mahdoton noidankehä, rikkoo ihmisen sisältä.

Täällä keskustelupalstoilla voi ihmiset sanoa kovin jyrkästi. 

Älä menetä toivoa. Et millään voi tietää mitä on tulossa. 

<3

Kiitos kannustavista sanoista. Mutta toivon että et suutu, jos sanon tuon olevan pelkkää sanahelinää. 17 vuotta viimeisestä pussailustakin aikaa. Vetää mielen apeaksi.

Vierailija
65/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 30 v naisena sanon, että en kanssasi lähtisi.

Sori.

Siis jos muuten synkkaisi ja pitäisit tyypistä, niin tuoko pilaisi kaiken? Aikamoista, miksi?

Vierailija
66/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä taas. Eipä niitä kokemuksia saa kun ei kenellekään ole kelvannut, eikä kelpaa edelleenkään.

<3

Kiitos kannustavista sanoista. Mutta toivon että et suutu, jos sanon tuon olevan pelkkää sanahelinää. 17 vuotta viimeisestä pussailustakin aikaa. Vetää mielen apeaksi.

Mihin viimeisimmät ihastuksesi ovat siis tyssänneet? Missä vaiheessa toinen on ilmaissut, ettei olekaan kiinnostunut jatkamaan tutustumista?

Vierailija
67/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Jos uskaltaisin, niin lähtisin kanssasi treffeille ihan vain siksi, että saisit treffailukokemuksia ja naispelkosi hälvenisi. 

Terveisin Naispelko27pelko

Minä olen kieltämättä aika pelottava, mutta tuo se olisikin hulvaton kokemus. Kaksi kauhuissaan olevaa ihmistä istuisi jossain kahviossa maskit naamalla, turvat rullalla ja suunnilleen kauhusta täristen.

Näin maskiaikana saattaisin melkein treffeille uskaltautuakin, kukaan ei tunnistaisi ja kaiken sen epämääräisen mutinan voisi laittaa maskin syyksi.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
68/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suutu. En tietenkään tiedä miten juuri sinä asiat koet, mutta ymmärrän, että voit kokea toivottomuutta. Mielestäni ei sinun tarvitse kokea mitään huonommuutta, koska olet ihan ok ihminen tuollaisena kuin olet, etkä ole asian kanssa edes yksin, sillä kokemattomia aikuisia on paljon, vaikka asiasta ei työpaikkojen kahvipöydissä jutellakaan. 

Vierailija
69/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

Mihin viimeisimmät ihastuksesi ovat siis tyssänneet? Missä vaiheessa toinen on ilmaissut, ettei olekaan kiinnostunut jatkamaan tutustumista?

Irl ghoustaus. Ja toinen oli se, että unohti kertoa olevansa jo varattu.

Just minun tuuria.

Vierailija
70/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Kiva tietää, et näinki moni ei välitä pätkääkään siitä, et jos joku haluu antaa neitsyytensä jollekki, josta välittää. :) Vielä olis 5 vuotta aikaa. Itseasias, 4 vuotta ja pari kuukautta. Eli siinä vaihees pitäs pakon edelle suostuu johonki yhe illan juttuun, tai muuten oot outo. Välil tekis mieli hypätä kaivoon näitte juttuje takii…

Älkää tehkö itsellenne tuollaisia aikamääreitä joihin mennessä jotain muka "kuuluisi" saavuttaa. 

Jos joku nainen on niin hölmö, että määrittelee jonkun vuosilukeman mukaan mikä määrä kokemusta kenelläkin on siihen mennessä välttämätöntä olla, niin te ette menetä mitään, jos sen henkilön kanssa ei asiat etene. Tuollaisen ihmisen kanssa tulisi kaikesta muustakin äärettömän vaikeaa.  

Vierailija
71/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suutu. En tietenkään tiedä miten juuri sinä asiat koet, mutta ymmärrän, että voit kokea toivottomuutta. Mielestäni ei sinun tarvitse kokea mitään huonommuutta, koska olet ihan ok ihminen tuollaisena kuin olet, etkä ole asian kanssa edes yksin, sillä kokemattomia aikuisia on paljon, vaikka asiasta ei työpaikkojen kahvipöydissä jutellakaan. 

Kiitos, aidosti. Mulla vain on koko elämäni läpi ollut tunne tästä. Minua ei ole koskaan lähestytty, olen joutunut kovasti tekemään itse asian eteen ja silti jäänyt yksin.

Vierailija
72/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan olisi ongelma kun on muutoin normaali. Oma mieheni oli lähempänä 30v kun tavattiin ja olin hänen ensimmäinen naiskokemuksensa. Hyvä mies jota kukaan ei vain ollut tajunnut napata

Vierailija
73/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi kokematon mies. Olen itse 36-vuotias nainen ja neitsyt. En ole ollut koskaan edes parisuhteessa. Olen muuten normaali, työssäkäyvä ja harrastava ihminen, mutta epätavallisen ujo. Kotini on siisti, elämänhallinta kunnossa ja olen aktiivinen. Tykkään käydä museoissa ja matkustella. Sosiaaliset taitoni on muuten hyvät, mutta olen liian ujo ja minun on vaikea tutustua ihmisiin syvällisemmin. Olin koulukiusattu todella pitkään, ja se on vaikuttanut itsetuntooni.

Olen ulkonäöltäni ihan tavallinen. En mikään kaunis missi vaan enemmän sellainen "kiltin naapurintytön" näköinen.

Olen niin tottunut olemaan yksin, etten edes etsi seuraa. En ole missään deittipalveluissa, en käy baareissa, en treffaile. Ajattelin pitkään, etten ole minkään arvoinen. Olen kai luovuttanut. Tämä elämä meni näin.

Vierailija
74/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaisi kokematon mies. Olen itse 36-vuotias nainen ja neitsyt. En ole ollut koskaan edes parisuhteessa. Olen muuten normaali, työssäkäyvä ja harrastava ihminen, mutta epätavallisen ujo. Kotini on siisti, elämänhallinta kunnossa ja olen aktiivinen. Tykkään käydä museoissa ja matkustella. Sosiaaliset taitoni on muuten hyvät, mutta olen liian ujo ja minun on vaikea tutustua ihmisiin syvällisemmin. Olin koulukiusattu todella pitkään, ja se on vaikuttanut itsetuntooni.

Olen ulkonäöltäni ihan tavallinen. En mikään kaunis missi vaan enemmän sellainen "kiltin naapurintytön" näköinen.

Olen niin tottunut olemaan yksin, etten edes etsi seuraa. En ole missään deittipalveluissa, en käy baareissa, en treffaile. Ajattelin pitkään, etten ole minkään arvoinen. Olen kai luovuttanut. Tämä elämä meni näin.

Harmittaa lukea tällaista, koska itse olen mies samassa tilanteessa kuin sinäkin ja yritän toisinaan etsiä kaltaisiasi treffipalveluista. Eipä ole ihme kun ketään ei löydy, kun ette ole siellä.

Vierailija
75/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujommilla ihmisillä on todella korkea kynnys mennä treffipalveluihin, siis jopa silloin kun ei ole edes täysin kokematon, niin voi olla korkea kynnys.

Itse, sinkku kun olen, niin lueskelen aika paljon ajankulukseni kaikenlaisia ihmissuhde- ja tinder-ketjuja.

Jo pelkästään niiden lukeminen on sellaista, että joka kerta ajattelen, että ei ikinä tuonne, ei ikinä tuollaista, en pysty, en kykene, en osaa, en halua.

En ole varma onko kohdallani kyse masokismista, sadismista vaiko itsesuojelusta, kun silti kuitenkin näistä aiheista lueskelen keskusteluja jatkuvasti.

:D

Tai ehkä alitajuisesti koitan opiskella tämän päivän treffimaailmaa, vaikka en ole vielä rohjennut markkinapaikalle asti. Hankalaa sanoa. 

Siitä olen varma, että ujoja riittää. Omaltakin työpaikaltanikin tiedän useita.

Jotkut heistä ovat jopa suhteessa ja ihmettelen, että missä ihmeessä niin ujo ihminen on voinut ketään tavata. 

Ilmeisesti se toinen osapuoli ei ole yhtä ujo tai sitten se ihastus on ollut niin voimakas, että ujoudesta on päässyt sen verran yli, että suhteen muodostuminen on ollut mahdollista. 

Vierailija
76/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin seurustella aika kokemattoman 40+ miehen kanssa. Oli töissä, maksoi laskunsa ajoissa ja osasi keskustella.

Mutta mutta. Asuntonsa oli ihan hirveä läävä, eikä koskaan valmistanut mitään ruokaa. Hampaat olivat huonosti hoidetut ja vähän aikaa sitten oli ollut kynsisieni.

Ei jatkoon. Puutteet arjenhallinnan taidoissa olisivat ymmärrettäviä alle 20 vuotiailla. Sitä vanhemmilla ne ovat vain rasitteita. Eikä mikään aikuisen miehen kasvatus todellakaan kiinnosta. 

Mikään näistä asioista ei liity millään tavalla kokemattomuuteen. Tämä on juuri tätä negatiivisten mielikuvien ylläpitämistä ja suoranaista kiusaamista, että kokemattomat miehet olisivat juuri tietynlaisia. Et tuo tähän keskusteluun mitään arvoa.

Vierailija
77/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä!

❤️

Vierailija
78/83 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin seurustella aika kokemattoman 40+ miehen kanssa. Oli töissä, maksoi laskunsa ajoissa ja osasi keskustella.

Mutta mutta. Asuntonsa oli ihan hirveä läävä, eikä koskaan valmistanut mitään ruokaa. Hampaat olivat huonosti hoidetut ja vähän aikaa sitten oli ollut kynsisieni.

Ei jatkoon. Puutteet arjenhallinnan taidoissa olisivat ymmärrettäviä alle 20 vuotiailla. Sitä vanhemmilla ne ovat vain rasitteita. Eikä mikään aikuisen miehen kasvatus todellakaan kiinnosta. 

Mikään näistä asioista ei liity millään tavalla kokemattomuuteen. Tämä on juuri tätä negatiivisten mielikuvien ylläpitämistä ja suoranaista kiusaamista, että kokemattomat miehet olisivat juuri tietynlaisia. Et tuo tähän keskusteluun mitään arvoa.

Toihan. Hän osoitti, että on kamalampiakin piirteitä ja deal-breakereita kuin jokin kokemattomuus. Oli siis itse valmis tapailemaan kokematonta miestä mieli avoimena, kunnes muut asiat tulivat esteeksi kiinnostuksen syntymiselle. Nimenomaan, kuten sinäkin sanoit: asiat, jotka eivät mitenkään liittyneet siihen kokemattomuuteen.

Minusta hänellä oli siis hyvä pointti. Ihminen ei ole vain yksi asia vaan kokonaisuus. Jos henkilö saa pakit, se ei ole välttåmättä just sen tietyn pinnalla pitämänsä asian takia (poikuus, lyhyys, leuattomuus) vaan jonkin muun.

Vierailija
79/83 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko, jos olet 40 v ja kokematon niin ei sua kukaan halua.

Se on vain totuus.

Vähämpä maailmasta tietää

tai niinkuin sanotaan että

ei ole luulo tiedon väärti.

Vierailija
80/83 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Tein ketjun, koska olen tuollainen 40 v ja neitsyt. Halusin tietää onko mulla vielä mahdollisuuksia löytää pari tai suhde,

ap[/quote]

Sä oot 40v ja neitsyt? Siis miksi et ole harrastanut seksiä?

Ethän sä osaa tehdä mitään sängyssä, saati tyydyttää kumppania. Luultavasti kestät minuutin ja sekin semmoista haparointia.

Onnea matkaan maksullisille, pitäisin aika helkutin nolona "miestä" joka ei tohoon ikään mennessä ole harrastanut seksiä.[/quote]

Se nolous on siis kyllä todella aivan kokonaan sinun oman pääsi mielikuvituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi