Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee kokemattomuuden raja?

Vierailija
03.01.2021 |

Että voisit hänen kanssaan seurustella.

Missä menee kokemattomuuden raja?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle poikuus on häpeä. Naiselle taas neitsyys on kunniaksi. Eli ensin pitäisi määritellä puhutaanko miehistä vai naisista.

Miksi se neitsyys tai mieluummin miehenä sanosin, että minulla on poikuus tallella. - Olen ennenkin kysynyt viitaten elokuvaan 40 v. ja Neitsyt. - Koska kaikki tätä lukeva eivät ole välttämättä nähneet ätä leffaa, niin kerron lyhyesti mistä se kertoo, no niin  Andy Stitzer  on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa Andyä tässä asiassa

Kysymys mikä Andyn ongelma oikeastaan oli?  - ja miksi? 

En minä erota kenenkään seksi -historiaa päältä päin, en edes seksuaalista suuntauuneisuutta. - Minusta on jännää, kun kohaan kirjoituksia, joissa luodaan ja ylläpideään mielikuvia, joissa, jos on kaunis/seksikäs nainen  tai vastaavasti jos on komea ja seksikäs mies, niin takuulla olisi oltava ollut enempi seksikertoja kuin jos on vähemmän kaunis, ja tai seksikäs.. Ikäänkuin heillä olisi jokin moraalinen velvollisuus harrastaa seksiä enemmän kuin ei niin -yksinkertaistaen- vähemmän ulkoisesti puoleensa vetävillä. 

Turha tommoista puhua. 90 % naisista ei pane 40 v kokemattoman kanssa.

Ja mistä luulet ja uskot heidän asian erottavan ja näkevän tai muutoin tunnistavan?

Vaikka kieltäydyn kokemasta häpää tai  syyllisyyttä omasta "kokematomuudestani" niin olen kyllä oppinut tiedostamaan, että en tätä asiaa oma-aloitteisesti esille ota. -Toisaalta en myöskään kysy keneläkään heidän aiempien kokemuksiensa määrää.

Mitä minä tuolla tiedolla edes tekisin? - On hyvin todennäköistä, että monella minun ikäiselläni naisella (ja miehillä) on takanaan kokmusta seksistä enemmän kuin minulla. Pitäisikö nyt siten osata paineita? Siitäkö, että en osaakaan toimia samalla tavoin kuin naisen ex-kumppani/t ?

- Luuletko oikeasti toimineen kaikkien samala tavoin?  Luulempa, että eivät ole, mutta mistäpä minä tietäisin kuinka asian laita.

Mutta luulen myös että monikaan nainen (tai mies) ei innostu siitä jos voit heille kertoa, että koska sinulla on ollut jo niin ja niin monta seksikumppania, että tiedät takuu varman keinon jolla saat annetua hänelle seksuaalsita tyydytystä ja nautintoa. -Ja jos osoittavat, etteivät pidäkään, niin vika on tietysti heissä koska eihän sinun kokemuksesi voi olla väärä, tai osaamisessa puutteita.   

Vierailija
22/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehestä. Jos kyse on muuten ns. Normaalista työssäkäyvistä miehestä jolla on normaalit sosiaaliset taidot ja elää elämäänsä odottamatta että nainen tulee ja pelastaa hänet niin ei se kokemattomuus ainakaan minua paljoa haittaa. Syy kokemattomuuten voi olla ihan ymmärrettävääkin. Mutta Yleensä kokemattomaksi mieheksi mieletään näitä peräkammarin poikia jotka eivät omaa normaaleja sosiaalisiataitoja tai käytöstapoja ja ovat arkoja naisten suhteen, mutta odottavat suuria siltä joka osoittaa kiinnostusta. Varmaan suurimmalla osalla naisista on kokemusta tällaisista miehistä joihin on törmännyt vaikka töissä tai koulussa, ja joiden lähentely on ollut kömpelöä eikä toivottua.

Siis naiset kuitenkin kiinnostuvat näistä miehistä, vaikka joutuvatkin pettymään, kun tutustuvat mieheen lähemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kokemattomuus iästä riipu.

Vierailija
24/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että kokemattomuus on naiselle plussaa, mutta eihän tämä mitenkään pidä paikkaansa oikeassa elämässä. Voin vakuuttaa että lähes nelikymppisenä neitsyenä en ole deittimarkkinoilla millään tavalla kuumaa kamaa, vaikka kroppa on kuosissa ja sosiaaliset taidot normaalit. Ei ketään kiinnosta kuulla syitä tähän, vaan heti lokeroidaan outojen kategoriaan.

Niin monet miehet odottavat deittailumaailmassa viimeistään kolmansilla treffeillä seksiä ja nimenomaan niin että naisen tulee miellyttää ja osata temput. Siitä sitten lähdetään arvioimaan että kelpaako nainen ja pääseekö jatkoon. Ei minusta ole siihen.

Ja koitapa nyt sitten etsiä kokematonta tai asin suhteen suvaitsevaista miestä netistä. Joko et mainitse asiasta ja kohtaat lähinnä noita edellä mainittujen kaltaisia koeajajia, tai mainitset ja saat 100 pervoiluviestiä 20v vanhemmilta jotka kyllä mielellään tulevat "tyttöä" opettamaan. Olishan se unelmaa kohdata mies jota asia ei haittaisi ja jonka kanssa olisi tunteita... Ei vaan tapahdu.

Vierailija
25/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean jälleen, että kun itse olin nelikymppinen, niin minulla oli 15-vuotias poika ja takana 25 vuotta aktiivista seksielämää. En olisi voinut kuvitella parisuhdetta miehen kanssa, jonka ajatus- ja kokemusmaailma seksiin ja parisuhteisiin liittyen oli samalla tasolla kuin poikani.

Vierailija
26/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kieltämättä vähän erikoista jos mies ei 40 ikävuoteen mennessä ole harrastanut seksiä tai seurustellut, mutta en nyt täysin tyrmäisi kuitenkaan tuon perusteella. Kaikkihan riippuu syistä mitkä tuohon ovat johtaneet, oletko jotenkin sosiaalisesti järkyttävän kömpelö? Epäkohtelias? Odotat aivan liikoja naiselta? Liian kiinni vanhemmissasi? Työtön juoppo? Narkkari? Syitähän voi olla lukemattomia. Jos kuitenkit olet aivan normaali, hyvätapainen ja fiksu omillaan toimeen tuleva mies, niin miksei? Toki epäilys olisi silti olemassa, olisiko se meidän suhde, joka olisi sinulle ensimmäinen, sitten kuitenkaan se viimeinen ja pysyvä.

Vierailija
27/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voisin olla kiinnostunutkin, jos olisin sinkku. Olen nainen 50+ ja olisi kiva olla kerrankin olla jonkun ensimmäinen.

Vierailija
28/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehestä. Jos kyse on muuten ns. Normaalista työssäkäyvistä miehestä jolla on normaalit sosiaaliset taidot ja elää elämäänsä odottamatta että nainen tulee ja pelastaa hänet niin ei se kokemattomuus ainakaan minua paljoa haittaa. Syy kokemattomuuten voi olla ihan ymmärrettävääkin. Mutta Yleensä kokemattomaksi mieheksi mieletään näitä peräkammarin poikia jotka eivät omaa normaaleja sosiaalisiataitoja tai käytöstapoja ja ovat arkoja naisten suhteen, mutta odottavat suuria siltä joka osoittaa kiinnostusta. Varmaan suurimmalla osalla naisista on kokemusta tällaisista miehistä joihin on törmännyt vaikka töissä tai koulussa, ja joiden lähentely on ollut kömpelöä eikä toivottua.

Siis naiset kuitenkin kiinnostuvat näistä miehistä, vaikka joutuvatkin pettymään, kun tutustuvat mieheen lähemmin?

Oi suuri viisas ja kaikki tietävä, mistä sinä erotat kenesäkään päältä päin onko hän harrastanut seksiä vai ei? - Toki varmasti  jos mies on vaikeasti kehitysvammainen  tai hän on elänyt koko ikänsä hyvin vaikeasti vammautuneena tai sairaana, usein verraten hyvin pitkiä aikoja valvotusti ja riippuvaisena muiden hoidosta ja tukitoimista, niin on kenties luultavaa, että hän ei luultava ole paljoa seksiä harrastanut. 

Julkisessa mediassakin iäkkäämmät "kokematomat" miehet tavataan esittää usein hyvin kliseisti ja saman suuntaisesti. - Jossain vaiheessa uo turhautti. Kunnes sitten tajusin, että toisaala "kokematomuus" on niin henkilökohainen asia, että harva meistä luultavasti haluaa ulla nähdyksi ja kuvatuksi vain sen kautta. 

Kliseitä ja ennakkoluuloja on paljo helpompi ylläpitää. Ne eivät enää vaadi selitystä Saako niiden kautta jotain vertaistukea? - Ehkä joku saa. Jos joku haluaisi ehdä juun minun "kokematomuudestani" niin luultavasti kieltäytyisin - Ehkä joku lukijakin saa tyydytystä. Minä arvaan, etä tuo mies on taatusti homo.

(Koska jutun rivienväliin asia on saatettu osinaan selkeästi puoliääneen kirjoittaa). Tai voi voi tuotakin miestä, eikö se itse tajua miten pihalla se elää. Se nyt vaan ei ole kovin viehättävää, että mies ulisee naisettomuuttaan. - Ja, kyllä, kyllä pikkukylän laidalla on tilaa hengittää ja lapsillekin olisi ilaa leikkiä mutta miä se tarjoaisi sinne muuttavalle (naiselle)?  

En häpeä kokematomuuttani mutta minusta on outoa sanottaa tai kuvata elämääni vain sen kautta. - Elämäni kun on tarjonnut monia muita kokemukisa ja sattumusta. Iloa ja onnea minulle on tuonut myös se, että niin kauan kuin muistan minulla on ollut muita merkittäviä ja läheisiä ihmissuheita niin miesten kuin naisten kanssa.   

Vierailija
29/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle poikuus on häpeä. Naiselle taas neitsyys on kunniaksi. Eli ensin pitäisi määritellä puhutaanko miehistä vai naisista.

Miksi se neitsyys tai mieluummin miehenä sanosin, että minulla on poikuus tallella. - Olen ennenkin kysynyt viitaten elokuvaan 40 v. ja Neitsyt. - Koska kaikki tätä lukeva eivät ole välttämättä nähneet ätä leffaa, niin kerron lyhyesti mistä se kertoo, no niin  Andy Stitzer  on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa Andyä tässä asiassa

En minä erota kenenkään seksi -historiaa päältä päin, en edes seksuaalista suuntauuneisuutta. - Minusta on jännää, kun kohaan kirjoituksia, joissa luodaan ja ylläpideään mielikuvia, joissa, jos on kaunis/seksikäs nainen  tai vastaavasti jos on komea ja seksikäs mies, niin takuulla olisi oltava ollut enempi seksikertoja kuin jos on vähemmän kaunis, ja tai seksikäs.. Ikäänkuin heillä olisi jokin moraalinen velvollisuus harrastaa seksiä enemmän kuin ei niin -yksinkertaistaen- vähemmän ulkoisesti puoleensa vetävillä. 

Ja mistä luulet ja uskot heidän asian erottavan ja näkevän tai muutoin tunnistavan?

Vaikka kieltäydyn kokemasta häpää tai  syyllisyyttä omasta "kokematomuudestani" niin olen kyllä oppinut tiedostamaan, että en tätä asiaa oma-aloitteisesti esille ota. -Toisaalta en myöskään kysy keneläkään heidän aiempien kokemuksiensa määrää.

Mitä minä tuolla tiedolla edes tekisin? - On hyvin todennäköistä, että monella minun ikäiselläni naisella (ja miehillä) on takanaan kokmusta seksistä enemmän kuin minulla. Pitäisikö nyt siten osata paineita? Siitäkö, että en osaakaan toimia samalla tavoin kuin naisen ex-kumppani/t ?

- Luuletko oikeasti toimineen kaikkien samala tavoin?  Luulempa, että eivät ole, mutta mistäpä minä tietäisin kuinka asian laita.

Mutta luulen myös että monikaan nainen (tai mies) ei innostu siitä jos voit heille kertoa, että koska sinulla on ollut jo niin ja niin monta seksikumppania, että tiedät takuu varman keinon jolla saat annetua hänelle seksuaalsita tyydytystä ja nautintoa. -Ja jos osoittavat, etteivät pidäkään, niin vika on tietysti heissä koska eihän sinun kokemuksesi voi olla väärä, tai osaamisessa puutteita.   

Tsemppiä sulle. Täällä yksi 40v neitsytnainen. Kyllä meitäkin on, ehkä kohdataan joskus.

Vierailija
30/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle. Täällä yksi 40v neitsytnainen. Kyllä meitäkin on, ehkä kohdataan joskus.

Kiitos samoin!  

Vierailija
31/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puuttui vaihtoehto ihan sama, ei väliä. Eihän sitä kenestäkään tiedä onko sitä naitu aiemmin vai ei.

Vierailija
32/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi suuri viisas ja kaikki tietävä, mistä sinä erotat kenesäkään päältä päin onko hän harrastanut seksiä vai ei? - Toki varmasti  jos mies on vaikeasti kehitysvammainen  tai hän on elänyt koko ikänsä hyvin vaikeasti vammautuneena tai sairaana, usein verraten hyvin pitkiä aikoja valvotusti ja riippuvaisena muiden hoidosta ja tukitoimista, niin on kenties luultavaa, että hän ei luultava ole paljoa seksiä harrastanut. 

Julkisessa mediassakin iäkkäämmät "kokematomat" miehet tavataan esittää usein hyvin kliseisti ja saman suuntaisesti. - Jossain vaiheessa uo turhautti. Kunnes sitten tajusin, että toisaala "kokematomuus" on niin henkilökohainen asia, että harva meistä luultavasti haluaa ulla nähdyksi ja kuvatuksi vain sen kautta. 

Kliseitä ja ennakkoluuloja on paljo helpompi ylläpitää. Ne eivät enää vaadi selitystä Saako niiden kautta jotain vertaistukea? - Ehkä joku saa. Jos joku haluaisi ehdä juun minun "kokematomuudestani" niin luultavasti kieltäytyisin - Ehkä joku lukijakin saa tyydytystä. Minä arvaan, etä tuo mies on taatusti homo.

(Koska jutun rivienväliin asia on saatettu osinaan selkeästi puoliääneen kirjoittaa). Tai voi voi tuotakin miestä, eikö se itse tajua miten pihalla se elää. Se nyt vaan ei ole kovin viehättävää, että mies ulisee naisettomuuttaan. - Ja, kyllä, kyllä pikkukylän laidalla on tilaa hengittää ja lapsillekin olisi ilaa leikkiä mutta miä se tarjoaisi sinne muuttavalle (naiselle)?  

En häpeä kokematomuuttani mutta minusta on outoa sanottaa tai kuvata elämääni vain sen kautta. - Elämäni kun on tarjonnut monia muita kokemukisa ja sattumusta. Iloa ja onnea minulle on tuonut myös se, että niin kauan kuin muistan minulla on ollut muita merkittäviä ja läheisiä ihmissuheita niin miesten kuin naisten kanssa.   

Joku syyhän sille kokemattomuudelle on ja jotenkin se on näkynyt tähänkin saakka niin, ettei yksikään nainen ole kiinnostunut. Mihin se yhtäkkiä olisi hävinnyt?

Vierailija
33/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kokemattomuus tarkottaisi miehessä sitä, että sua ei ole kukaan halunnut. Ja sitten sua pitäisi opetaa seksiin ja parisuhteeseen. Voisit olla kiva mies, mutta et olisi mulle oikea

Vierailija
34/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako kokemattomuus neitsyyttä? Minusta asia on paljon monimutkaisempi. Esimerkiksi jos 40v ei ole ollut koskaan vakavassa parisuhteessa, minusta se on merkittävämpää koskemattomuutta kuin se, että 20v ei ole koskaan harrastanut seksiä.

Tilastojen mukaan siinä ei muuten ole mitään ihmeellistä, jos poikuus menee vasta yli 20-vuotiaana: niin käy jopa viidesosalle miehistä. Se on siis aivan normaalin rajoissa.

Tarkoittaa neitsyyttä.

Tein ketjun, koska olen tuollainen 40 v ja neitsyt. Halusin tietää onko mulla vielä mahdollisuuksia löytää pari tai suhde,

ap

Minua ei varsinaisesti haittaisi 40 v neitsyt mies, mutta enemmän epäilyttää mitkä ne syyt tuohon on? Ujous, huonot sosiaaliset taidot? Tulisiko tutustumisesta sinuun mitään jos tähän asti et ole kovin pitkälle naisten kanssa päässyt? 

Syy on siinä, että en ole miehinen mies. Ja kun täytin 30 niin lopetin yrittämästä, koska häpesin kokemattomuuttani.

ap

Vierailija
35/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kokemattomuus tarkottaisi miehessä sitä, että sua ei ole kukaan halunnut. Ja sitten sua pitäisi opetaa seksiin ja parisuhteeseen. Voisit olla kiva mies, mutta et olisi mulle oikea

Miehelle kokemattomuus on samanlainen rasite kuin pitkäaikaistyöttömyys ja aukot CV:ssä. Osoitus siitä, että mies on kelpaamaton.

Naiselle taas kokemattomuus on neitseellisyyden, puhtauden ja siveellisyyden osoitus. Jopa siinä määrin, että osa ei-neitsyistä naisista menee "neitsyyden palautusleikkaukseen" jotta hääyönä tulee veret lakanoille ja mies voi olla tyytyväinen.

Vierailija
36/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako kokemattomuus neitsyyttä? Minusta asia on paljon monimutkaisempi. Esimerkiksi jos 40v ei ole ollut koskaan vakavassa parisuhteessa, minusta se on merkittävämpää koskemattomuutta kuin se, että 20v ei ole koskaan harrastanut seksiä.

Tilastojen mukaan siinä ei muuten ole mitään ihmeellistä, jos poikuus menee vasta yli 20-vuotiaana: niin käy jopa viidesosalle miehistä. Se on siis aivan normaalin rajoissa.

Tarkoittaa neitsyyttä.

Tein ketjun, koska olen tuollainen 40 v ja neitsyt. Halusin tietää onko mulla vielä mahdollisuuksia löytää pari tai suhde,

ap

Minua ei varsinaisesti haittaisi 40 v neitsyt mies, mutta enemmän epäilyttää mitkä ne syyt tuohon on? Ujous, huonot sosiaaliset taidot? Tulisiko tutustumisesta sinuun mitään jos tähän asti et ole kovin pitkälle naisten kanssa päässyt? 

Syy on siinä, että en ole miehinen mies. Ja kun täytin 30 niin lopetin yrittämästä, koska häpesin kokemattomuuttani.

ap

Ei tuo ole mikään syy. Nykyisin miehisyys on naisten mielestä "toksista maskuliinisuutta" ja "patriarkaalisuutta", eli siis jotain mitä naiset víhaavat sydämensä pohjasta. Olemalla miehinen et voita mitään, paitsi ehkä jos liikut jossain persupiireissä.

Vierailija
37/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi 40 v neitsyt mies ollenkaan. Olen kolmekymppinen ja nyt Tinderissä ja päinvastoin vähän ällöttää miehet, joilla ei ole mitään rotia kumppaneiden määrässä. AV palsta väittää, että mies vain paranee määrissä mutta tosiasiassa tiedän itseni lisäksi kivoja, nättejä "tavisnaisia", jotka etsivät elämänkumppania ja siinä etsinnässä lukuisat yhdenillanjutut yms on vain miinus.

Tiedän, että tämä on AV ja trolleja pukkaa mutta oikeasti vähän harmittaa jo nykyään jos joku mies lukee näitä ja kokee huonommuutta.

Pääasia on että 'ownaat' itsesi, eli jos häpeät ja ruikutat kokemattomuuttasi niin se ajaisi minut pois. Jos tulet avoimena ja nöyristelemättä kokemattomuudesta treffeille niin se ei todellakaan ole mikään hidaste. Itse koen päinvastoin.

Vierailija
38/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kokematon mies ei kelpaa kellekkään niin miksi sitten vastustatte maksullisia vai onko tarkoitus viimeiseen asti kiusata kokematonta ettei tämä pääsisi edes keinotekoisesti kokemaan läheisyyttä vaikkei se olisikaan täysin aitoa? Taidatte olla sad*steja.

Vierailija
40/83 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noloa jos 40v neitsyt Eka laaki lentää reisille niin kuin pikkupojilla Jos yleensä edes seisoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme