Missä menee kokemattomuuden raja?
Kommentit (83)
Tarkoittaako kokemattomuus neitsyyttä? Minusta asia on paljon monimutkaisempi. Esimerkiksi jos 40v ei ole ollut koskaan vakavassa parisuhteessa, minusta se on merkittävämpää koskemattomuutta kuin se, että 20v ei ole koskaan harrastanut seksiä.
Tilastojen mukaan siinä ei muuten ole mitään ihmeellistä, jos poikuus menee vasta yli 20-vuotiaana: niin käy jopa viidesosalle miehistä. Se on siis aivan normaalin rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako kokemattomuus neitsyyttä? Minusta asia on paljon monimutkaisempi. Esimerkiksi jos 40v ei ole ollut koskaan vakavassa parisuhteessa, minusta se on merkittävämpää koskemattomuutta kuin se, että 20v ei ole koskaan harrastanut seksiä.
Tilastojen mukaan siinä ei muuten ole mitään ihmeellistä, jos poikuus menee vasta yli 20-vuotiaana: niin käy jopa viidesosalle miehistä. Se on siis aivan normaalin rajoissa.
Tarkoittaa neitsyyttä.
Tein ketjun, koska olen tuollainen 40 v ja neitsyt. Halusin tietää onko mulla vielä mahdollisuuksia löytää pari tai suhde,
ap
Miehelle poikuus on häpeä. Naiselle taas neitsyys on kunniaksi. Eli ensin pitäisi määritellä puhutaanko miehistä vai naisista.
Miksi kenenkään pitäisi olla nainut alkaessaan seurustella? Eikö seurrustelun kuuluisi olla suullista palaveerausta ja ehkä veetteiden päältä hipsuttelua, kunnes mennään ehkä kihloihin ja hyvin käyttää toisen kans ja häiden kautti avionaimisiin, jolloin sitten yhdytään tosieen, jonka voi ajatella palkaksi siitä että jakso ootella
erfweer kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi olla nainut alkaessaan seurustella? Eikö seurrustelun kuuluisi olla suullista palaveerausta ja ehkä veetteiden päältä hipsuttelua, kunnes mennään ehkä kihloihin ja hyvin käyttää toisen kans ja häiden kautti avionaimisiin, jolloin sitten yhdytään tosieen, jonka voi ajatella palkaksi siitä että jakso ootella
Sanopa se.
Mutta jokainen tapaamini nainen on kysynyt seurusteluhistoriaani. Mitä mä siihen kokemattoman sanon?
ap
Ei minulla ole silleen mitään ikärajaa, tietysti suhteuttaisin sen omaan ikääni. Esim 20-vuptiaana en olisi halunnut 40-vuotiasta, olis sitten kokenut tai ei. Nyt 30-vuotiaana kokematon 20-vuotias vois olla kyllä aika outoa ja tulisi ihan kehdonryöstäjäolo. Mutta noin yleisellä tasolla ei olisi ongelma jos mies olisi kokematon. Tällä hetkellä 50% kumppaneistani on ollut neitsyitä aloittaessamme. Toki olen jo ollut 10v yhdessä mieheni kanssa, joten ehkä mielipiteelläni ei ole väliä.
No sanotaanko, jos olet 40 v ja kokematon niin ei sua kukaan halua.
Se on vain totuus.
Jos kysyt tätä niin olet kelpaamaton.
Näin 30 v naisena sanon, että en kanssasi lähtisi.
Sori.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle poikuus on häpeä. Naiselle taas neitsyys on kunniaksi. Eli ensin pitäisi määritellä puhutaanko miehistä vai naisista.
Miksi se neitsyys tai mieluummin miehenä sanosin, että minulla on poikuus tallella. - Olen ennenkin kysynyt viitaten elokuvaan 40 v. ja Neitsyt. - Koska kaikki tätä lukeva eivät ole välttämättä nähneet ätä leffaa, niin kerron lyhyesti mistä se kertoo, no niin Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa Andyä tässä asiassa
Kysymys mikä Andyn ongelma oikeastaan oli? - ja miksi?
En minä erota kenenkään seksi -historiaa päältä päin, en edes seksuaalista suuntauuneisuutta. - Minusta on jännää, kun kohaan kirjoituksia, joissa luodaan ja ylläpideään mielikuvia, joissa, jos on kaunis/seksikäs nainen tai vastaavasti jos on komea ja seksikäs mies, niin takuulla olisi oltava ollut enempi seksikertoja kuin jos on vähemmän kaunis, ja tai seksikäs.. Ikäänkuin heillä olisi jokin moraalinen velvollisuus harrastaa seksiä enemmän kuin ei niin -yksinkertaistaen- vähemmän ulkoisesti puoleensa vetävillä.
Kutens sanoit tuolla. että olet 40 v ja kokematon. Niin se on melko paha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se neitsyys tai mieluummin miehenä sanosin, että minulla on poikuus tallella. - Olen ennenkin kysynyt viitaten elokuvaan 40 v. ja Neitsyt. - Koska kaikki tätä lukeva eivät ole välttämättä nähneet ätä leffaa, niin kerron lyhyesti mistä se kertoo, no niin Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin. He päättävät auttaa Andyä tässä asiassa
Kysymys mikä Andyn ongelma oikeastaan oli? - ja miksi?
En minä erota kenenkään seksi -historiaa päältä päin, en edes seksuaalista suuntauuneisuutta. - Minusta on jännää, kun kohaan kirjoituksia, joissa luodaan ja ylläpideään mielikuvia, joissa, jos on kaunis/seksikäs nainen tai vastaavasti jos on komea ja seksikäs mies, niin takuulla olisi oltava ollut enempi seksikertoja kuin jos on vähemmän kaunis, ja tai seksikäs.. Ikäänkuin heillä olisi jokin moraalinen velvollisuus harrastaa seksiä enemmän kuin ei niin -yksinkertaistaen- vähemmän ulkoisesti puoleensa vetävillä.
Turha tommoista puhua. 90 % naisista ei pane 40 v kokemattoman kanssa.
Kokematon ei ole sama kuin neitsyys. Miehet ei voi olla neitsyitä ikinä . Peräsuoli ei ei vagina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa neitsyyttä.
Tein ketjun, koska olen tuollainen 40 v ja neitsyt. Halusin tietää onko mulla vielä mahdollisuuksia löytää pari tai suhde,
ap
Minua ei varsinaisesti haittaisi 40 v neitsyt mies, mutta enemmän epäilyttää mitkä ne syyt tuohon on? Ujous, huonot sosiaaliset taidot? Tulisiko tutustumisesta sinuun mitään jos tähän asti et ole kovin pitkälle naisten kanssa päässyt?
Minusta kokemattomuus ei ole ongelma. Ongelma on se, jos teet siitä ongelman. Jos olet seurustelukykyinen, toiset huomioon ottava, fiksu yms, niin seurusteluhistorialla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No sanotaanko, jos olet 40 v ja kokematon niin ei sua kukaan halua.
Se on vain totuus.
40 v kokematon nainen voisi halutakin. Mutta miten nämä kaksi löytää toisensa?
Vierailija kirjoitti:
c
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa neitsyyttä.
ap
Sä oot 40v ja neitsyt? Siis miksi et ole harrastanut seksiä?
Ethän sä osaa tehdä mitään sängyssä, saati tyydyttää kumppania. Luultavasti kestät minuutin ja sekin semmoista haparointia.
Onnea matkaan maksullisille, pitäisin aika helkutin nolona "miestä" joka ei tohoon ikään mennessä ole harrastanut seksiä.
Riippuu ihan miehestä. Jos kyse on muuten ns. Normaalista työssäkäyvistä miehestä jolla on normaalit sosiaaliset taidot ja elää elämäänsä odottamatta että nainen tulee ja pelastaa hänet niin ei se kokemattomuus ainakaan minua paljoa haittaa. Syy kokemattomuuten voi olla ihan ymmärrettävääkin. Mutta Yleensä kokemattomaksi mieheksi mieletään näitä peräkammarin poikia jotka eivät omaa normaaleja sosiaalisiataitoja tai käytöstapoja ja ovat arkoja naisten suhteen, mutta odottavat suuria siltä joka osoittaa kiinnostusta. Varmaan suurimmalla osalla naisista on kokemusta tällaisista miehistä joihin on törmännyt vaikka töissä tai koulussa, ja joiden lähentely on ollut kömpelöä eikä toivottua.
20.
Tuota vanhempi kokematon mies epäilyttää.