Miksi naiset laittavat noin 95% painoarvon miehen statuksella ja varallisuudelle? Miksei heitä kiinnosta enempää miehen muut ominaisuudet?
Olen pettynyt naisiin kun he ovat niin pinnallisia, ja rahan perässä.
Tuntuu että heille pääasia on vain saada joku jolla on paljon rahaa, tai sitten joku jolla on suuri julkisuus/statusarvo...Muut seikat ovat toissijaisia
Miksi näin on? Mikä tämän on nykyaikana aiheuttanut?
Olen jutellut vanhempieni kanssa, eikä näin ennen ollut
Kommentit (46)
Niin mitkä naiset? Ainakin minulla on ihan tavallinen duunarimies ja tiedän paljon muitakin samanlaisia pareja. Arvostan kyllä sitä, että aikuinen ihminen osaa pitää taloutensa kunnossa eikä siihen tarvita mitään miljoonien vuosituloja.
Koska entistä useampi nainen on korkeastikoulutettu ja hyvätuloinen.
Älä jaksa ruikuttaa. Kerro miksi laitat kaiken painoarvon naisen ulkonäölle? Muut seikat ovat toissijaisia?
Sinä ruikutat niiden naisten perään, joilla on varaa valita se julkkis tai rikas mies? Herää pahvi!
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kun ennen oli mies "perheenpää" ja pääasiallinen tulonlähde, se oli ihan ok, mutta toisinpäin ei passaa?
Vierailija kirjoitti:
tämä
naiselle ei koskaam tule kelpaamaan sosioekonomisesti matalammalla oleva mies
Ihme vikinää, taas kerran. Tällä palstalla pyörii Suomen munattomimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vikinää, taas kerran. Tällä palstalla pyörii Suomen munattomimmat miehet.
miesvihaaja
Iso- ja pyöreätissisillä, persikkapeppuisilla, kauniskasvoisilla, tiukkapimperoisilla, timmeillä naisilla on varaa valita. Mitäs jos katselisit tasoistasi, perusnaista, jolla ei näitä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kun ennen oli mies "perheenpää" ja pääasiallinen tulonlähde, se oli ihan ok, mutta toisinpäin ei passaa?
Miksi kukaan haluaisi nykyaikana olla joku "perheenpää" ja elättää toista työkykyistä aikuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei passaa ei, kun nykyaikana halutaan tasa-arvoa eikä kenenkään tarvitse olla toisen ihmisen "pää".
Tulee mieleen, että tällaiset "perheenpäät" ja toisen elättäjät ovat jotain persoonallisuushäiriöisiä, jotka nauttivat siitä, että on jonkinlainen valta-asema toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Iso- ja pyöreätissisillä, persikkapeppuisilla, kauniskasvoisilla, tiukkapimperoisilla, timmeillä naisilla on varaa valita. Mitäs jos katselisit tasoistasi, perusnaista, jolla ei näitä ominaisuuksia.
riittää kunhan nainen on omaan silmään viehättävä ja kiihottava
mitä järkeä olisi alkaa vastenmielisen naisen kanssa
Ennen miehille kelpas perusnainen naapurista. Vaikka olikin itse se perheen elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olisko tapaamillasi naisilla sama ajatus sinusta? Itse luulet että johtuu rahasta. Tietty kun on riittävästi rahaa niin brlorffi tyyppiset elätit alkaa kiinnostua, mutta samoja löytyy myös miesversioina rikkaille naisille.
Olettepas töykeä ketjun aloittajalle!!? Tottahan se on että rahan perässä juostaan. Mies jos miellyttää, niin kelpaa. :) ahneella on bask...jäljet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei naisillekaan ole järkeä olla vastenmielisten miesten kanssa. Sinä taas et pääse päättämään, millä perusteella naiset saavat pitää jotain miestä kiinnostavana tai vastenmielisenä.
Kuka laittaa, kuka ei. Minä laitan 95% painoarvon ulkonäölle ihan niinkuin monet miehetkin, ihan yhtä pinnallista se minusta on kuin rahan perässä laukkaaminenkin.
Niin, jalompaa ja fiksumpaa on tietysti miesten parinvalinta, joka perustuu 95 %:sesti ulkonäön ja nuoruuden varaan 🙄. Musta kylki kummallakin.
Hölö hölö. Kyllä pituus, ulkonäkö ja iso muna on tärkeämpiä.