Miksi naiset laittavat noin 95% painoarvon miehen statuksella ja varallisuudelle? Miksei heitä kiinnosta enempää miehen muut ominaisuudet?
Olen pettynyt naisiin kun he ovat niin pinnallisia, ja rahan perässä.
Tuntuu että heille pääasia on vain saada joku jolla on paljon rahaa, tai sitten joku jolla on suuri julkisuus/statusarvo...Muut seikat ovat toissijaisia
Miksi näin on? Mikä tämän on nykyaikana aiheuttanut?
Olen jutellut vanhempieni kanssa, eikä näin ennen ollut
Kommentit (46)
Mua ei kiinnosta paskaakaan tommoset, turhaan yleistät. Tuttavapiiristäkin suuri osa pariutunut kanssaopiskelijoiden kesken, missä tuskin on kyse suuresta varakkuudesta.
No eikä laiteta. Kyllä komea ulkonäkö, pituus ja suuri penis on paljon tärkeämpiä kuin raha. Nykynaiset tienaa itse rahansa. Hassu Ap.
Bullshittiä. Minulle tärkeintä miehessä on nätti naama, hyvä huumori ja muiden kunnioitus. En ole koskaan mennyt sänkyyn ruman miehen kanssa, enkö mene. Köyhän miehen kanssa olen kyllä. Kivaa oli.
Olen jutellut miesten kanssa ja niitä kiinnostaa vaan naisen ulkonäkö. Nainen ei ole miehelle ihminenvaan esine jolla kohottaa omaa statusta toisten miesten silmissä. Miksi miehet eivät osaa rakastaa?
Ehei, 95% painoarvo on luonteella, mutten olekaan nuori, köyhä enkä sinkku 🙂
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa ruikuttaa. Kerro miksi laitat kaiken painoarvon naisen ulkonäölle? Muut seikat ovat toissijaisia?
Koska kauniilla naisella saa kunnioitusta miespuolisilta kavereilta. Miehiä ei kiinnosta naisissa muu kuin pinta koska naisen tehtävä on nostaa miehen statusta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehille kelpas perusnainen naapurista. Vaikka olikin itse se perheen elättäjä.
Juuri näin. Kauneinta, mitä mies saattoi sanoa vaimon hautajaisissa oli, että "siinä oli riuska työihminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme vikinää, taas kerran. Tällä palstalla pyörii Suomen munattomimmat miehet.
miesvihaaja
Miesvihakortti käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme vikinää, taas kerran. Tällä palstalla pyörii Suomen munattomimmat miehet.
OLEN MIEHILLE KELPAAMATON RUMA AV-JÄMÄNAINEN JA SIKSI NUSSINKOIRIA (VIDEO). KYSYTTÄVÄÄ?
Tässä nussinkoiraani:
tämä on varmaan nyt sitten uusi lisäys suomalaiseen kielioppiin aggressiivin jälkeen. Raiskatiivi, joka yhdistää verbin persoonamuodon ja tekemisen kohteen: nuffinkoiraani, nuffitkoiraasi, nuffiikoiraansa...
Voi kun tuo videomestari jäisi kiinni edes johonkin pudokasverkkoon ja tulisi turskin sossutädin pelastamaksi.
Kysy itseltäsi mihin tarvitset naista. Jos, et ole perhettä perustamassa kannattaa harkita tarkkaan.
Pariutuminen ei ole mikään välttämättömyys, vaan menneiden aikojen jäänne.
Sama koskee toki myös naisia. Miksi vaihtaa vapaus elämään täynnä kompromisseja?
Ja ne "naiset" on taas niitä 20-25 vuotiaita kauniita ja hyvässä kunnossa olevia? Kuule kun tuokaan joukko ei ole yhtenäinen eli heilläkään ei ole sama miesmaku. Ajattele, kuinka paljon erilaisia mielipiteitä tuleekaan, jos laajennat "nais" joukkoasi.
Minä suht hyväpalkkainen nainen aloin seurustella työttömän miehen kanssa, jonka omaisuus oli viidesosa omastani. Edelleen yhdessä, hän töissä, tienaan tuplaten hänen palkkansa ja maksan yhteisistä kuluista suhteessa omaan palkkaani enemmän kuin hän.
Jospa lopettaisitte tuon höpötyksen siitä että kaikki naiset elävät siivellä ja haluavat vain hyötyä miehestä taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska entistä useampi nainen on korkeastikoulutettu ja hyvätuloinen.
Niin ennen eivät olleet eli eivät tyhminä kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehille kelpas perusnainen naapurista. Vaikka olikin itse se perheen elättäjä.
Ei sille perusnaiselle kelpaa perusmies. Ainakaan tälle ei ole ollut vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy itseltäsi mihin tarvitset naista. Jos, et ole perhettä perustamassa kannattaa harkita tarkkaan.
Pariutuminen ei ole mikään välttämättömyys, vaan menneiden aikojen jäänne.
Sama koskee toki myös naisia. Miksi vaihtaa vapaus elämään täynnä kompromisseja?
Ihan hyvä kommentti, mutta ihminen joka istuu illat kotona yksin voisi istua mielellään jonkun toisen kanssa, vaikka sitten yksin yhdessä. Mitään vapautta siinä ei menetä. Tosin tämä koskee vain niitä kotona istujia.
Koska raha on mielenkiintoista, houkuttelevaa ja haluttavaa. Ajattelepa, mitä kaikkea rahalla saa. Ja ajattelepa sitten, mitä mieheltä miehenä saa.
Paksu lompakko tekee rumasta miehestä kauniin. Raha kiihottaa naisia.
Olen hyvätuloinen nainen, ja olen pariutunut vähemmän tienaavan, työkyvyttömyyseläkkeellä olevan miehen kanssa.
Kuten "ennen vanhaan", kun miehet elättivät naisensa, piti naisenkin kantaa kekoon kortensa, ts. hoitaa koti, edustustehtävät ja lapset, niin nykyäänkin tässä suhteessani edellytän puolisoni hoitavan nämä asiat. Minä käyn töissä ja tienaan, mies tekee kotityöt. Meillä ei ole kotona asuvia lapsia, mutta aikuisten lasten ja lastenlasten yhteydenpidon, lahjat yms. mies saa hoitaa kokonaan. Myös edellytän miehen olevan esim. työhöni yms. liittyvissä sosiaalisissa tilanteissa hyvännäköinen, huumorintajuinen, tilanteen tasalla, ei liian kännissä (mieluiten raitis, jotta voi toimia kuskina) ja riittävän sivistynyt, jotta voi keskustella asioista.
Ihme kyllä olen löytänyt/kouluttanut tällaisen miehen. Kotityöt hän otti haltuun heti 17 vuotta sitten kun aloimme seurustella, sosiaalisten suhteiden päävastuullisuuden kanssa oli vähän tahimista, ja nyt kun olen urallani edennyt, olen tosissani joutunut häntä painostamaan ulkonäkönsä viimeistelyyn, itsensä sivistämiseen yms.
Eli ap. Onko sinusta tähän? Ei se kuulkaa pojat ihan niinkään käy, että olen tässä vaan tämmönen köyhä luuseri, ota minut sohvallesi ja rakasta. Jotain pääomaa pitää luuserimiehelläkin olla, ja tarjottavaa suhteeseen. Jos se ei ole rahaa eikä statusta, niin jotain muuta.
Miehet haluavat kauniita naisia. Miten se nyt tästä pinnallisuudesta mitenkään eroaa.
Jos haluat kauniita naisia ole pitkä ja komea, rikas ja/tai joku julkkis tai korkean statusarvon henkilö.
Jos et ole, hanki joku näistä ominaisuuksista.
Kyllähän kautta aikojen on ollut vain rahan perässä juoksevia miehiä JA naisia. Kyllä moni äärettömän rikas ja vahvastatuksinen nainenkin on saanut kimppuunsa kaikenlaisia loisia, jotka ovat keinoja kaihtamatta pyrkineet hyötymään toisen varallisuudesta.