Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuin sukulaisille

Vierailija
03.01.2021 |

En osaa otsikoida paremmin. Mutta siis kolmevuotta sitten laitoin kuvan rakkaasta tytöstäni joka oli silloin 2v. Kuvaan laitoin runon jossa oli kaikkea että: tulee päivä kun et joudu enää pyyhkimään poskiltani levinnyttä suklaata, tulee päivä kun et joudu kantamaan minua väsyneenä autosta kun en jaksa kävellä... Jne kaikkea mitä kuului siihen hetkeen ja kuuluu edelleen. Mutta runon lopussa oli muistustus että "elätähän siis kanssani jokapäivä, sillä en ole kauaa pieni"

Mielestäni runo oli sopiva ja on edelleen. Pienen lapsen kanssa on joskus raskasta ja välillä tuollaiset asiat kuten autosta kantaminen väsyttää mutta tuossa oli muistutus että pitää silti yrittää nauttia kaikista hetkistä.

Moni sukulaiseni tuli vaan kommentoimaan miten runo ei ole sopiva vielä. Ja että "nauti nyt kun se on vielä pieni, näitä asioita kerkeät miettiä" jne.

Runossa mielestäni nimenomaan muistutettiin nauttimaan hetkestä kun lapsi on vielä pieni.

Jos joku tietää tämän runon, niin onko mielestänne sopivaa laitta 2v oman tytön kuvaan. Mä oon vieläkin loukkaantunut niistä kommenteista koska silloin mulla oli erityisen raskasta aikaa, ero ja väsymys kaikesta. Jaksoin tytön takia kuitenkin kaiken. Tunteellisena laitoin kuvan ja runon ja kaikki tulee vaan kommentoimaan miten ei ole sopiva runo. Enkä jaksanut silloin enää kysellä asiasta niiltä että miksei olisi vai eikö ne lukenut runoa loppuun?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus 🙄

Vierailija
2/2 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raskas asenne sinulla, jos vuositolkulla tällaista haudot ja teet asiasta ns. elämää suuremman. Ja miksi annat muiden tokaisujen vaikuttaa omaan olotilaasi noin paljon? Nälvijöitä riittää ja niiden ei saa antaa mennä ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän