Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Olen soittanut musiikkia radiosta jo 3 tuntia niin yläkerran norsun tepsutus vaimenee sen verran, että voin rentoutua omassa kodissa. Voluumit ihan kohtuulliset mulla, pienet bluetooth kaiuttimet.
Tums tums tums askeleet lähenee vessaa sitten kuuluu pissaamisen lorinaa. Vvessanpöntön veto ja tums tums tums askeleet pois vessasta.
Hyi. Kädet jää aina pesemättä yläkerran miehellä. Hanan meinaan kuulee jos sen avaa(mm. kuuluu koska pesee hampaitansa jne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ääni kun vedetään verhot kiinni tai auki.
Miten tuollainen voi oikeasti kuulua?
Ehkä siellä naapurissa on ne semmoiset metalliset verhokiskot, joihin ripustetaan kahdella pienellä pyörällä liukuvat verhonipsut? Niistä lähtee yllättävän kova ääni. Uudenmallisista verhotangoista ei onneksi lähde samanlaista rahinaa.
Nyt ei kuulu mitään, koska käytän korvatulppia. Etätyöpäivän aikana käytän vastamelukuulokkeita. Kerrostaloasuminen on syvältä.
Varis rääkyy... Tosin ei naapurin sisällä vaan ulkona pihapuussa.
Nyt ei kuulu yhtään mitään. Rauhallinen talo, onneksi.
Yläkerran asukas liikkuu aina hermostuneen oloisesti puolijuoksua, polkien jalkaa kunnolla kattooni. Hätäisiä kiihdytyksiä ja sama toiseen suuntaan. Tulee mieleen, treenaako siellä vaikka jotain pallopeliä. Onko esim. virtuaalipeleissä tämmöisiä?
Naapurina kaskaita, niiden siritys kuuluu.
Meidän rivarissa on kyl toimivat eristeet. Öisin jos oikein höristelelee ja kuuntelee niin saattaa kuulla kun naapurin vauva itkee. Muuten ei kuulu ikinä mitään.
Hirveetä kolinaa, pauketta, lasten juoksua, kinastelua ja äidin komentelua. Silti nautin kuunnellessani tätä meteliä. Ja miksikö?
No siksi, että olen kärsinyt naapurin metelöinnistä jo 2 vuotta ja nyt VIHDOIN tuo melukylän perhe on muuttamassa POIS. Mikäs sen parempaa mukavampaa kuin kuunnella muuttopuuhia kun tietää että kohta hiljenee.. 😍
Onneksi asun omakotitalossa, joten ei tarvitse kuunnella mitään naapurin ääniä sisällä<3
Muistan kyllä miten kettumaista oli kuunnella esim. huutoa naapurista keskellä yötä kerrostalossa.
Ammeeseen lasketaan vettä. Poikkeuksellisen aikaisin, yleensä tämä tapahtuu vasta n. klo. 23.00.
Yläpuolella vain asuu yksi kantapääkävelijä. Sisälle kuuluu myös äänet rappukäytävästä. Muuten ei juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
. Mikäs sen parempaa mukavampaa kuin kuunnella muuttopuuhia kun tietää että kohta hiljenee.. 😍
Entä jos uusi naapurisi sanoo ne viisi sanaa joita kukaan ei halua kuulla: "Hai, mie muutan teiän naapuriin!"
humalaista huutoa ja vähämielistä räkättämistä. naapurin kaljalössi siellä taas iltaansa viettää. viime yönä sanoivat kovasti kolistellen, kerrostalossa siis. äääääliöt.
👎
siis saunoivat. yöllä kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Joku nössö täällä alapeukuttanut ja ilmoittanut asiattomaksi jotain kommentteja niin, että ne on poistettu :::D huuuutista!!
Röhkistä:))))
Ei sitten kerrassaan mitään, niinkuin ei itse asiassa koskaan. Hyvin hiljainen taloyhtiö on, vaikka täällä ihme sakkia asuukin.
Puhelimeen kailotusta.