Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?

Vierailija
02.01.2021 |

Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!

Kommentit (1549)

Vierailija
1421/1549 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...nyt on hieman hiljaisempaa. Äsken kuului varttitunnin verran sängyn kitkutusta, melkoista jyystämistä tuntui olevan. Se toistuu tähän aikoihin perjantaisin ... olisiko vuokraisäntä käymässä tms?

Etkö sinä saa mieheltäsi. Käykö kateeksi.

Vierailija
1422/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere, länsi. Naapurin naisen kikatusta joka kuulostaa lattian (vai katon) vaimentamana ääneltä "giegi giegi" ja se jatkuu. Patteri ja putkisto taas voimistaa sitä. Laitoin tuulettimen päälle jos se estää hetkeksi sen kuulumisen. Taasko juhlivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama hiljainen askel ylänaapurista. Minulla ei ole seinänaapureita muuta kuin saunassa ja kylppärissä. Alakerran tömistelijät ja laatikoiden paiskijat ovat olleet jo viikon poissa, ahhh. Jotain vikaa tossa alapuolen asukeissa on, kun kaiken iltaa mennään kantapäät paukkuen pitkin asuntoa ja koko ajan keittiön laatikoiden vetämistä äärimmilleen kriik ja paiskitaan täysiä kiinni. Olen tullut siihen tulokseen, että haluavat huomautuksia ja häädön. Saamansa pitää.

Voih otan osaa..

Kuulostaa niin mun alakerran pariskunnalta😬

Muualta ei kuulu mitään, mutta nämä tampiot vissiin kuvittelee, että, kun alapuolella ei ole ketään, niin voi kävellä tömistäen ja paiskoa ovia, kun hullut.

Nämä eivät edes liiku kotoaan, eivätkä käy töissä😤

Vierailija
1424/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-astumista kuunnellen tässä jo toista tuntia.

Miten joku voikin ravata pienessä kopissaan ympyrää kantapäät kopisten.

Luulis tekevän kipeää.

Osaako jolu suositella hyviä vastamelukuulokkeita?

Ei väliä hinnalla jos niillä pääsee elämään kotonaan ilman tömistelevää alakerran äijää.

Kiitos ja rauhallista vappua!

Vierailija
1425/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuri tuli hommista. Polttelee tos ikkunan alla. Askeleita kuuluu rapusta

Vierailija
1426/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mitään ylhäältä eikä alhaalta. Kerrostalo.

Vierailija
1427/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli jotain kolinaa ja kirkumista. Nyt on hiljaista.

Vierailija
1428/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateen ropinaa, linnun laulua.

Vierailija
1429/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesihanojen ja pyykinpesukoneen käyttöä sekä jotain kolinaa.

Vierailija
1430/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ääniä kaipaan, mutta hiljaista on.

Yöllä varmaan kadulta kuuluu huutoa, örinää, oksennuksen ääniä, valitusta ja hälytysajoneuvojen ääniä. Ottakaa nuoret ja nuorekkaat edes vaatetta päälle.

Vierailija
1431/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtikäs mitään. Meillä on rauhallinen rivari.

Vierailija
1432/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken oli jotain kolinaa ja kirkumista. Nyt on hiljaista.

Murrrha

Vierailija
1433/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset on laitettu kaasukammioon, olen siis itäisessä saksassa tällä hetkellä sukulais pojan luona.

Vierailija
1434/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikka hakkaa reikään puuhun, se on sittenkin löytänyt puolison. Semmoinen ääni kuuluu.

Vierailija
1435/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakerta hakkaa kattoonsa, koska kuvittelee, että hänen asuntoonsa kuuluvat kopsahdukset tulevat minun asunnostani. Hänellä on krpaula ja jiilauta soikoon, muiden tulee sitä kunnoittaa ja antaa prinsessalle rauha toipua siitä. Äänet tulevat todellisuudessa seinänaapuristani, jossa ei podeta vielä krapulaa, vaan vasta on aloitettu ottamaan kuppia. Minä olen ollut sohvan vankina viimeiset pari tuntia, koska on paljon töitä tehtävänä. läppäri on sylissä ja ainoat äänet, joita kuuluu on näppäimistön äänet....

yölläkin hän hakkasi kattoonsa, koska kuvitteli, että minä koputtelen hänelle yläkerrasta. Taas kerran koputtelut kuuluivat seinänaapuristani, jossa kinasteltiin siitä, että kuka oli juonut kossupullon pohjalla o lleet jämät

se on niiin veetun kivaa asua kahden päihderiippuvaisen naapurina

ihna oikeasti voisi koko alkoholin kieltää tältä kansalta tai laittaa alkoholille ostolipukkeet ja niitä jaettaisiin vain ihmisille, jotka sitä osaavat käyttää sivistyneesti

Vierailija
1436/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis tekevän kipeää.

Ei väliä hinnalla jos niillä pääsee elämään kotonaan ilman tömistelevää alakerran äijää.

suosittelen, että siedätät itsesi askeläänille. Laitat ensin itsellesi jotain musiikkia kuulumaan, sellaista, josta pidät. Kuuntelet sitä kuulokkeiden kautta sen verran kovalla, että, jos oikein pinnistelet, kuulet askeläänet. Sitten pikkuhiljaa lasket musiikin volyymia. Tämä prosessi vie aikaa päiviä, luultavimmin viikkoja, mutta pikkuhiljaa opit olemaan kiinnitämättä huomiota askelääniin. Sitten osaatkin nauttia vain oman elämäsi seuraamisesta.

Vierailija
1437/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mikä on maailman homoin nimi?

-P ut1n 😄

Vierailija
1438/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mitään. Mulla pyykkikone pauhaa kolmatta kertaa ja astianpesukone, halpa pörssisähkö, on tullut tehtyä pakkaseen makaronilaatikko, omenapiirakka.

Vierailija
1439/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran haukuntaa. Toivoisin, että koirista pitäisi maksaa veroja, niitä on ihan liikaa eivätkä ihmiset kouluta niitä!

Vierailija
1440/1549 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis tekevän kipeää.

asun yläkerrksessa ja kysyin alakerran mummoliinilta että kuuluuko ääniä, sanoi että te olette kanta-astuja, sanoin että e4n oo hissuttelija.