Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Rivitalossa ei kuulu just nyt mitään.
Asun ylimmässä eli tässä tapauksessa kolmanessa kerroksessa ja ihan hiljaista on ollut nämä 8 vuotta mitä olen täällä asunut. Melkein niin hiljaista että toisinaan ihmettelen että onko ne naapurit vielä hengissä..
Ei mitään. Sinne on yli 500 metriä.
Muutama hiljainen askel ylänaapurista. Minulla ei ole seinänaapureita muuta kuin saunassa ja kylppärissä. Alakerran tömistelijät ja laatikoiden paiskijat ovat olleet jo viikon poissa, ahhh. Jotain vikaa tossa alapuolen asukeissa on, kun kaiken iltaa mennään kantapäät paukkuen pitkin asuntoa ja koko ajan keittiön laatikoiden vetämistä äärimmilleen kriik ja paiskitaan täysiä kiinni. Olen tullut siihen tulokseen, että haluavat huomautuksia ja häädön. Saamansa pitää.
Ei mitään, lähin on 100m päässä metsän takana.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisen miehen ääni puhuu kovalla äänellä (lue: huutaa) puhelimeen, oisko ehkä nettipuhelu jonnekin toiseen maahan käynnissä. Tätä tapahtuu säännöllisin väliajoin, yleensä just siihen kellonaikaan kun muut yrittää nukkua.
Taitaa olla ex-naapurini. Kesäisin koko perhe ulkoili ja leikki lapsen kanssa pihassa klo 01. Isä huusi puhelimeen ja ainakin ne heräsivät joilla oli ikkuna tai parvekkeen ovi auki.
Rivitalossa naapurin tytsy taas lenkkeilee. Tätä jumputusta kestää pari tuntia taas varmaan kerralla.
Juoksee/kävelee/hyppelee mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä tuntikausia päivässä.
Kun tulee töistä kotiin, niin ei mene kymmentä minuuttia kun jumputus alkaa. Kävisi edes joskus ulkona lenkillä eikä kaksiossa hyppisi edestakaisin.
Vuorotyö nähtävästi, on hereillä ja urheilee ihan miten sattuu.
Pyykkikone jylykyttää kuin Scanian V8 suoralla pakoputkella :D
Ei kuulu mitään. 1950-luvun kivitalo.
Ei mitään. Aika hiljainen kerrostalo.
Ei kun nyt joku käveli yläkerrassa tömistellen
Eipä kuulu oikein mitään, vaikka seinät onkin pahvia.
Ensin kuului kova, verta hyytävä huuto, jonka jälkeen pari laukausta. Siitä vartti noin, niin kuului oven sulkemisääni ja kuin joku olisi hiiviskellyt pois paikalta. Sen jälkeen ollut jo pari tuntia hiljaista.
No ei kuulu mitään ääntä, vaikka täällä on seinät kuin paperia. Yksi naapuri on. Kuulen jopa kun sen mikroaaltouuni sanoo "pling" Luulen, että se vain istuu kotona ja pidättää hengitystään.
Eipä kuulunut mitään, joten aloin roilaamaan sähköjohtoja rälläkällä betoniseinään. Johan alkoi kuulumaan koputusta ja äänekästä kiroilua. Eli siis äänekästä kiroilua ja koputusta.
Meillä paperinohuet seinät, niin naapurin vakinapierut kuuluu jatkuvasti ja häiritsee yöunia.
Mun seinä tärisee ja kattolamppu heilahtelee naapurin anuspieruista.
Ei mitään. Ihanaa asua omakotitalossa.
Tässä itseasiassa parempi pyykkikoneen / Scanian ääni :D
Naapurin yh:n pennut huutaa kouluun lähtiessään, jotain adhd-tapauksia.
Nyt siellä nussitaan👂