Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on korvatulpat korvissa, joten en todellakaan tiedä mölyääkö siellä joku vai ei. Jotain jalkojen töminää ja jotain epämääräistä mökkälää kuuluu rapusta silloin tällöin.
Kuinka kauan voi yhtäjaksoisesti pitää korvatulppia, näitä keltaisia pehmeitä tulppia, ilman että korviin tulee jotain häikkää... Ihotulehdus tai vastaavaa. Toki, samaa tulppaparia ei kannata vuorokausikaupalla pitää, täytyy välillä pestä tai ottaa uusi käyttöön. Mutta kun siellä korvassa jotain on koko ajan, niin kai siitä jotain haittaa tulee....
Minä en halua kuunnella tota älytöntä porukkaa enää yhtään tai siis kuulla niitten älyttömyyksiä enää yhtään!
Menee keskittymiskyky kun niitten älyttömyyksiä saa korviinsa... Se niillä on kai tarkoituskin, sekoittaa toisen ihmisen pää!
Klonk klonk kuuluu 0,5- 1 h välein. Tätä jatkuu aamusta pitkälle aamuyöhön. En tiedä mitä naapuri touhuaa asunnossaan?
Ei mitään vaikka kerrostalossa asutaan.
Kaatuvan puun ryskettä, moto pistää kuusikoa matalaksi (tähän aikaan, sic!)
Kaksi hyvin vaimeaa epämääräistä kolahdusta. Loittonevia askelten ääniä. Taas jokin rasahdus.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisen miehen ääni puhuu kovalla äänellä (lue: huutaa) puhelimeen, oisko ehkä nettipuhelu jonnekin toiseen maahan käynnissä. Tätä tapahtuu säännöllisin väliajoin, yleensä just siihen kellonaikaan kun muut yrittää nukkua.
kaikilla ulkomaalaisilla on kuulos vikaa puhuvat huutamalla puhelimeen
Ei mitään. Ihme! Usein meluavat mölyapinat.
Kuorsausta. Onpa tämän asunnon seinät ihan paperia. Joskus on kuulunut rakastelun ääniä ihan niin kuin kuului meiltäkin varmaan naapuriin viime sunnuntai iltapäivällä.
Koiran haukkuminen tietenkin. Kävin koiran kanssa ilta lenkillä kymppiuutisten jälkeen niin lähinaapurin koirat haukkui kun tietä ohi kävelin. Jäinen tie ja liukuesteet kengissä narskuivat, normaalisti eivät hauku.
Komea tähtitaivas oli.
Ei sitten yhtään mitään. Mulla on vastamelukuulokkeet päässä ja tulin av:lle vilkaisemaan olisiko Farmi Suomi ketjuun lisätty mitään fiksua mielipidettä ja nyt jatkan iltaa katsomalla jotain mieluista ohjelmaa. Antti Holman luotsaama Haluatko miljonääriksi ohjelma tulikin jo katsottua. Terveisin iltavirkku & yökyöpeli ;)
Vierailija kirjoitti:
Tollaset ukot kun alkaa panemaan, niin riittää aamuun asti virtaa,jumalauta!
Ei kuulu mitään. Toista seinänaapuria ei enää ole ja toinen lähtenyt jo töihin ja itsekin ihan kohta lähdössä. Vastapäisestä ei kuulu tänne mitään eikä ylhäältäkään nykyisellään juuri mitään kuin siellä enää yksi asukas. Alhaalta ei kuulu mitään. Tässä rapussa ei lapsia ainakaan tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan voi yhtäjaksoisesti pitää korvatulppia, näitä keltaisia pehmeitä tulppia, ilman että korviin tulee jotain häikkää... Ihotulehdus tai vastaavaa. Toki, samaa tulppaparia ei kannata vuorokausikaupalla pitää, täytyy välillä pestä tai ottaa uusi käyttöön. Mutta kun siellä korvassa jotain on koko ajan, niin kai siitä jotain haittaa tulee....
Korvatulppia olen käyttänyt noin kymmenen vuotta joka yö. Joskus yötäpäivää, viikonloppuisin varsinkin. Ja täytyy paljastaa että käytän yhtä paria niin kauan kuin ne kestää - merkistä riippuen päivästä viikkoihin per pari.
Ainoa havaitsemani haitta on se että ilman tulppia on korvat herkistyneet, eli kaikki naapuriston melu kuuluu liian kovaa ilman tulppia. Käyttäähän näitä töissäänkin moni, ei niistä haittaa ole.
Kuulostaa naapurissa olevan oksennustautia.
Itse olin viimeviikolla oksennustaudissa, joten kiertääköhän se koko kerrostalon?
En asu kerros- tai rivitalossa. Ei kuulu mitään.
Minulla on korvatulpat korvissa, joten en todellakaan tiedä mölyääkö siellä joku vai ei. Jotain jalkojen töminää ja jotain epämääräistä mökkälää kuuluu rapusta silloin tällöin.
Minä en halua kuunnella tota älytöntä porukkaa enää yhtään tai siis kuulla niitten älyttömyyksiä enää yhtään!