Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Onkohan kolmas päivä jo kun jokin jyrrää tunteja. Ajaakohan sitten joku rinkiä pihassa mopolla tai jollain ja kaasuttelee, ääni tuntuu pysyvän aika paikoillaan.
Kolistelua ja huonekalujen raahaamista äänekkäästi. Iloista juoksemista ja tömistelyä. Näin sitä alakerran naapurin rauhaa kunnioitetaan, mutta ootelkaapa, kun tulee yö ja pääsen vauhtiin.
Ei yhtikäs mitään. Aah, ihana rauha.
T. Muuttotappiokunta 😆
On kyllä aika kamalaa kuunnella seksiääniä varsinkin kahden miehen välistä
Vierailija kirjoitti:
Naapurirapun juopolla mummolla(?) on taas juoppoystävät koolla ja nostalgiakimara meneillään.
I don't like reggae
NO NO!
I love itEEH!
I don't like reggaeNO!
I love itEEH!
En tiedä miks mut repesin tälle
Piikkauskoneen paukutus. Ei ihan naapurissa, mut vähän matkan päässä.
Luulen ,että onanoidaan ,kun kuuluu ähkinää.
Vierailija kirjoitti:
Kolistelua ja huonekalujen raahaamista äänekkäästi. Iloista juoksemista ja tömistelyä. Näin sitä alakerran naapurin rauhaa kunnioitetaan, mutta ootelkaapa, kun tulee yö ja pääsen vauhtiin.
Sinähän siinä väärin toimit. Mikä järki? Sinullehan saattaa pahimmassa tapauksessa tulla häätö jos öisin metelöit.
Lasten räkäistä naurua ja jonkun miehen puhetta. Ihan mukavaa ettei ole hipihiljaista :) Varsinkin tuo nauru on kivan kuuloista, ai että kun itseänikin naurattaisi yhtä makeasti :D
Kitaran soittelua ja jotakin ajoittaista koputtelua seinään
Vaimeaa kuminaa ja kaukaista puhetta,lievää jumputusta.
Mun naapurit varmaan kuuntelee ja huokailee mitä ihmettä se piippaa.
Viime viikolla alkoi jääkaappi-pakastin piipata epäsäännöllisin väliajoin.
Uusi on tulossa torstaina, siihen asti tuo vanha piippaa jonkun 30-40 kertaa vuorokaudessa.
Toivottavasti jaksaa siihen asti. Vuokraisäntä on asiasta tietoinen. Maksaa uuden kaapin.
Naapuri huutaa ihme ääntelyitä, ei taida olla ihan kaikki kotona.. Joskus mietin onko aineissa. Ei ole hetkeäkään hiljaa.
Ei mitään, rivarin päätykolmio minun kotini. Sukulaisen rakentama talo, ei koskaan kuulu naapurista, meillä on yhteistä seinää n. 1;5 m. Eikä näy naapurin pihalle. Loistava eläkkeelläolokoti. Tykkään!
Asut ilmeisesti paritalossa tai rivarin päässä, kun sulla on vain yksi naapuri?