Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Onnekkaita he, jotka saavat hiljaisuudessa asustella!
Vierailija kirjoitti:
Omakotiasumisen/paksuseinäisen kerrostalon etuja.
Naapuriperheen lapset ovat nukkumassa, joten tähän aikaan ei kuulu onneksi juuri mitään. Mutta vastaan tähän kysymykseen uudestaan huomenna heti aamulla, kun alkaa taas se kiljuminen, hyppiminen ja pomppiminen :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyllä käynyt tuuri tämän kerrostalon asukkaiden suhteen. Ollaan asuttu täällä jo 3 vuotta. Lyhin aika oli vain 4kk eräässä kälättäjä talossa.. jatkuvasti jollakin oli bileitä, riitoja ja ties mitä mausteiden hajuja.
Toki tästäkin talosta voi muuttaa joku fiksu pois ja tilalle tulla joku urpo! Mutta se on sen ajan murhe.
Ei kuulu mitään. Miul on kivat naapurit. :) Oikeel asuu vanha nainen, vasemmalla vanhahko pariskunta ja yläpuolella joku nelikymppinen mies.
Äsken kuului kunnon paskapökäleiden blumpsahdukset pönttöön. Yök!
Täh, eikö kenenkään talossa ole lauantai bileitä? Meidän naapurista tullaan kohta seinän läpi. Noh.. he sentään ilmoittivat etukäteen tupareista.
Just joku aivasti! Meidän talossa kuuluu kaikki pienimmätkin äänet. Siis_i-han_kaik-ki.
Runkkuääniä kuuluu välillä. Äänekästä puhetta nyt ja satunnaisia isoja kolauksia.
Ei yhtään mitään, täällä on tosi paksut seinät. Eikä toisella puolella ole kuin varasto.
Ärsyttää kun kaikki kuuluu kusenlorinasta pieruihin
Naapuri kuuluu taas nauraa hekottelevan yksinään. Jos hän puhuisi yksikseen, niin sekin kuuluisi. Ja äänethän toki kuuluu molempii suuntiin, joten mun tekisi mieli kysäistä kovaan ääneen, että mikäs siellä seinän takana noin naurattaa. Mahtaiskohan vastata?
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kuuluu taas nauraa hekottelevan yksinään. Jos hän puhuisi yksikseen, niin sekin kuuluisi. Ja äänethän toki kuuluu molempii suuntiin, joten mun tekisi mieli kysäistä kovaan ääneen, että mikäs siellä seinän takana noin naurattaa. Mahtaiskohan vastata?
Hui mua kyllä ahdistaisi, jos joku kysyisi multa jotain seinän takaa!
Ei kuulu mitään. Oman kämppäni kello vaan tikittää.
Ei mitään. Yleensä ei kuulu muutenkaan mitään naapureiden ääniä. Asun Vantaalla uudessa kerrostalossa. Sitä ennen asuin Kalliossa 30-luvun kerrostalossa ja sielläkään ei ikinä kuulunut naapureiden ääniä. Musta alkaa tuntua, että mun elämä on joku avaruusolioiden simulaatio, huono piilokamerashow tms ja asun yksin koko kerrostalossa. Rapussa ja hississäkin hirveän harvoin törmään keneenkään ja yleensä törmään vain yhteen rollaattorilla menevään tupakoivaan naiseen ja roskapusseja kanniskelevaan, viheltelevään afrikkalaiseen. Luulen, että he ovat jotain näyttelijöitä kun muita naapureita en ole nähnyt.
Joku naapuri meni just suihkuun.
Kävin ihan terassilla hetken kuuntelemassa.
Ei kuulu mitään, ei yhtään mitään mistään suunnasta. Onni on oma talo, olen nähnyt myös sen toisen ääripään ja hyssytellyt vauvaa keskellä yötä kun alakerran juoppo on sammunut humppa raikaen, soittanut hätänumeroon kun alakerrasta kuuluu naisäänen avunpyyntöjä, saanut itsekin heippalappuja äänekkäästä seksistä.
Ei ikinä enää kerrostaloon.
Ei mitään kuulu.