Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melatoniinin käyttäjät

Vierailija
02.01.2021 |

Mikä annostus ja valmiste toimii teillä parhaiten?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 x 1,9mg joka ilta ja uni on silti katkonaista.

Vierailija
42/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä on toiminut parheiten reseptillä saatava 5mg melatoni vitablas. Aikaisemmin kokeilin kaikkia näitä kaupasta saatavia ja ei vaan silleen teheonnut.

Minulla on tuo sama ja se toimii ihan hyvin. Kaupan ja apteekin reseptivapaat melatoniinit on olleet yhtä tyhjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pelkkä melatoniini auttoi kyllä uneen, mutta säpsyin hereille hyvinkin pian.

Sen sijaan sellainen valmiste, jossa on melatoniinin lisäksi niitä perinteisiä rohdoksia; valeriaanaa, sitruunamelissaa ja kärsimyskukkaa - onkin tuntunut auttavan paremmin myös siinä unessa pysymisessä.

En ala tässä mainostamaan...Google löytää, jos kiinnostaa.

Vierailija
44/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii parhaiten 1-2 mg annos. Jos otan enemmän niin nukahdan kyllä, mutta herään säpsähtäen ja hikoillen 4-6 tunnin kuluttua. Joka tapauksessa melatoniinia syötyäni herään aamuyöllä.

Olen alkanut käyttää valeriaanaa, koska yöheräily oli isompi ongelma kuin nukahtaminen. Valeriaana on auttanut ja vaikka heräänkin niin nukahdan nopeasti uudelleen.

Vierailija
45/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini toimi 1-2 vuotta, mutta lopulta edes 3 x 1,9 mg ei tuonut unia, tai hyvällä tuurilla nukkui juuri sen kaksi tuntia. Sain sitten lääkäristä Mirtazapiini-reseptin ja sillä unet takaisin. Sitäkin käytän vain tarvittaessa, nyt yhä harvemmin.

Vierailija
46/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös käytössä juuri tuo pitkä vaikutteinen Melarest 1,9mg.

Viikon ollut käytössä ja pari ekaa yötä sainkin unen päästä kiinni eikä tarvinnut pyöriä tunti tolkulla sängyssä ja nukuttuakin sain ihan kunnolla ilman heräämisiä. Siihen se sitten jäikin.

Olen pettynyt. :-/

Vierailija
47/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Rahhoo tulloo ku rännistä. T. myyjä.

Vierailija
48/50 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii. Rahhoo tulloo ku rännistä. T. myyjä.

Ai että, kun sä oot nokkela...

Aito yrittäjä ei paljon hurrais liikevaihtoa, kun tietää, että Suomessa sillä ei oo mitään tekemistä taskuun jäävän rahan kanssa.

Itse kyllä soisin yrittäjille sitä "rahhoo, ku rännistä" Ootko sä joku kateellinen sossupummi?

Vierailija
49/50 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eilen Mecastrin 1.9 mg ja en nukahtanut ollenkaan. Circadin oli apteekista loppu mitä määrättiin. Otin sitten rinnakkaisvalmisteen enkä edes nukahtanut

Vierailija
50/50 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta kirjoitti:

Otin eilen Mecastrin 1.9 mg ja en nukahtanut ollenkaan. Circadin oli apteekista loppu mitä määrättiin. Otin sitten rinnakkaisvalmisteen enkä edes nukahtanut

Tänään otettu eka kerta Mecastrin 2 mg eikä minkäänlaista vaikutusta että nukahtaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi