Tramal ja alkoholi
Kuusi olutta juonut ja nyt meinaan ottaa 50mg tramalin että saisin nukuttua viiden unettoman yön jälkeen. Saako unta vai herääkö tästäkin koktailista tunnin jälkeen 😣
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha oon vetänyt 2 kuukautta joka päivä 10-24kaljaa. 100-400mg tramalia, 300mg lyricaa, muita bentsoja. Luki itä viestejä ootte kyl tietämättömiä hölmöj. Ihan sama pal kaljaa juot. Tramal on vaarallinen 1000mg annoksissa VIINAN kanssa JOS se sekottuu sama aikaan mahassa VIINAN kanssa, eli jos otat eri aikaan nii ei vaikuta nii hyvin.
en halua sit mitää plääplää paska linkkejä täs kokemus ja tieto tosi elämäst ja ilman mitää toleranssia.
Sinä olet säälittävä sekakäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuolla kombolla pääsee näppärästi ikiuneen kun hengitys lamaantuu alkoholin ja tramadolin yhteisvaikutuksesta. Toisaalta...kuolema kuittaa univelat eli kaipa se toimisi juuri niin kuin toivot...
Ei lähde henki vielä tuosta sekoituksesta.
Ainut fiksu viesti. :D
Oikeesti ja mua tramal vaan piristää ei saa nukuttua millään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pamit ois parempi kuin tramal jos nukkua haluaa.
Joo muttei nekään alkoholin kanssa. Henki voi lähteä, otti sitten pameja tai opioideja alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?Luullut että Tramalia saa vain syöpäkipuihin.
Isäni sai sydänleikkauksesta toipumiseen, ei tosin käyttänyt niitä ja täysi paketillinen kotona.
Joo ei ne kaikkia houkuta eikä koukuta, vaikka lääkärit niin hysteerisesti pelkää. Moni saa vain pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?Luullut että Tramalia saa vain syöpäkipuihin.
Isäni sai sydänleikkauksesta toipumiseen, ei tosin käyttänyt niitä ja täysi paketillinen kotona.
Joo ei ne kaikkia houkuta eikä koukuta, vaikka lääkärit niin hysteerisesti pelkää. Moni saa vain pahoinvointia.
Sehän riippuu siitä miten pitkään ja millä annoksella käyttää. Lyhyellä käytöllä esim. leikkauksen jälkeen ovatkin yleisesti ottaen turvallisia.
Minä olen itse saanut uniongelmat ratkaistiin sillä, että luovuin kokonaan alkoholista. Harrastan salia ja lenkkeilyä säännöllisesti ja laitan puhelimen pois klo 21 ja luen kirjaa ennen nukkumaanmenoa.
Nivelreuma, nivelrikko, kilpparin vajaatoiminta, obesiteettia, vuorotyö ja kahden lapsen yh. Eli aika sama kun ap.
Toki siihen meni puolisen vuotta. Eli pitää olla oikeasti kärsivällinen.
ketjun avaajan kuuluisi olla pakko hoidossa... miten tyhmiä osa oikein on.
Vaikka olisitkin sekakäyttäjä, olen samanlainen. Et ole huono ihminen. Voit huonosti. Olen vetänyt kaikkee sekaisin ja kirkkaita sekaan. Vielä hengissä ollaan todella isojen äärellä. Elämä on ainutlaatuinen lahja ja päihteiden kanssa pitäisi olla tarkka. Jotain apua on tarjolla vertaisryhmistä. Lykkatil
Ei lähde henki vielä tuosta sekoituksesta.