Tramal ja alkoholi
Kuusi olutta juonut ja nyt meinaan ottaa 50mg tramalin että saisin nukuttua viiden unettoman yön jälkeen. Saako unta vai herääkö tästäkin koktailista tunnin jälkeen 😣
Kommentit (51)
?Luullut että Tramalia saa vain syöpäkipuihin.
Et välttämättä herää enää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Isäni sai sydänleikkauksesta toipumiseen, ei tosin käyttänyt niitä ja täysi paketillinen kotona.
50 m tramadolia ei ole vaarallinen mutta hengenlähtöä lähestyy
Olisiko kuolema varma jos ottaisi kaksi kpl 50 mg tramadolia ja joisi pullollisen viiniä?
Mä sain kerran sairaalan päivystyksessä 100mg Tramadolia hermosärkyyn, vaikka olin selvästi päihtynyt. Mitään hengityslamaa ei tullut, mutta hemmetin hyvä ja lämmin olo siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paha nivelrikko, söin Tramalia ennen leikkausta. Vaikka otin vain lasillisen viiniä, en uskaltanut ottaa Tramalia sinä iltana.
Olisiko mahdollista saada hyvää seksiä ja muutama olut/viinilasillinen illan päätteeksi? Ethän juo energiajuomia/kahvia ap? Mihin aikaan heräät ja mrnet sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain raskaana pahaan hammaskipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paha nivelrikko, söin Tramalia ennen leikkausta. Vaikka otin vain lasillisen viiniä, en uskaltanut ottaa Tramalia sinä iltana.
Taisi joku sekakäyttäjä taas alapeukuttaa.
Mulle tuli pelkästä tramalista jo niin sairaat unet että huh.
Vierailija kirjoitti:
No tuolla kombolla pääsee näppärästi ikiuneen kun hengitys lamaantuu alkoholin ja tramadolin yhteisvaikutuksesta. Toisaalta...kuolema kuittaa univelat eli kaipa se toimisi juuri niin kuin toivot...
ei jumalauta :D lueppa ylhäältä^ 6 kaljaa haha, ja en jäänyt edes mihinkään koukkuun 3kk ja muullonkin söin näitä, kaiken kokoisia. Sellasia lääke värisuoria ja kontti kaljaa eikä lähellä edes käyty :D jaetaan kun karkkia mulle ainakin, miedoin opiaatti kun on.. oxyja annetaan syöpäpotilaille niihin sit jääkin jo aika nopeesti koukkuun.. suomalaiset on nii hölmöjä:D
Paras lääke unettomuuteen on se että jätät alkoholin kokonaan pois.
Hah.
Jos käy kuten itselle, tosin yli 20v. sitten niin et takulla nuku.
Join juurikin muutaman kaljan ja otin tramalin päälle odottaen jotain hyvää oloa mutta toisin kävi: Tuli aivan sietämätön raivo koko yöksi ja muutaman tonnin lasku siitä ilosta..
Paska lääke muutenkin: Nousi toleranssikin niihin ja selkäkivut vain pahenivat kun ei ollut yhtään kipua varoittamassa vääristä liikkeistä.
Kannattaisi hakea mielihyvä jostain ihan muualta kuin lääkkeistä. Vaikka hieronnasta tai akupunktiosta. Tai vaikka kuppaajalta. Ne rentouttavat jännitystilat paremmin ja luonnollisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hah.
Jos käy kuten itselle, tosin yli 20v. sitten niin et takulla nuku.
Join juurikin muutaman kaljan ja otin tramalin päälle odottaen jotain hyvää oloa mutta toisin kävi: Tuli aivan sietämätön raivo koko yöksi ja muutaman tonnin lasku siitä ilosta..
Paska lääke muutenkin: Nousi toleranssikin niihin ja selkäkivut vain pahenivat kun ei ollut yhtään kipua varoittamassa vääristä liikkeistä.
Kannattaisi hakea mielihyvä jostain ihan muualta kuin lääkkeistä. Vaikka hieronnasta tai akupunktiosta. Tai vaikka kuppaajalta. Ne rentouttavat jännitystilat paremmin ja luonnollisemmin.
Nii voi olla mut köyhälle tommonen lysti ei käy valitettavasti.. pellemaailma ku kaikki yleistetään että asia x auttaa henkilöllä y koska auttoi juuri sinulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuolla kombolla pääsee näppärästi ikiuneen kun hengitys lamaantuu alkoholin ja tramadolin yhteisvaikutuksesta. Toisaalta...kuolema kuittaa univelat eli kaipa se toimisi juuri niin kuin toivot...
ei jumalauta :D lueppa ylhäältä^ 6 kaljaa haha, ja en jäänyt edes mihinkään koukkuun 3kk ja muullonkin söin näitä, kaiken kokoisia. Sellasia lääke värisuoria ja kontti kaljaa eikä lähellä edes käyty :D jaetaan kun karkkia mulle ainakin, miedoin opiaatti kun on.. oxyja annetaan syöpäpotilaille niihin sit jääkin jo aika nopeesti koukkuun.. suomalaiset on nii hölmöjä:D
Kyllä sen ilon saa kehoon ilman lääkkeitäkin.
Iloinen keho = iloinen mieli
Vierailija kirjoitti:
Eikö pamit ois parempi kuin tramal jos nukkua haluaa.
Pamit ja kossu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pamit ois parempi kuin tramal jos nukkua haluaa.
Pamit ja kossu?
on kyllä joo. :D tai sanotaan xanor rivatril pamit ja pari kaljaa kyllä nukkuu
Sitä hän ehdotti että älä ainakaan juo alkoholia kun se tunnetusti haittaa unta.