Mies, onko persjalkainen nainen turn off
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Valtaosa suomalaisista naisista on persjalkaisia
mies52v
Lisään vielä, että oma tyttäreni on myös persjalkainen. En sanoisi häntä seksikkääksi, aika normi ja pienet rinnat, mutta silti miehiä riittänyt.
mies52v
Lisää toki alias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Lisään vielä, että oma tyttäreni on myös persjalkainen. En sanoisi häntä seksikkääksi, aika normi ja pienet rinnat, mutta silti miehiä riittänyt.
mies52v
Ja siis kyllä hän on hyvännäköinen, mutta en osaa arvioida tyttäreni seksikkyyttä. Hyvältä näyttää kuitenkin ja miehet ovat kehuneet.
mies52v
Suomalaiset persjalkaiset naiset on aika karuja, mutta joku J Lo menettelis.
M42v, 190cm
Perjalkaisuus ei ole yhtä kuin lyhyt nainen. Jos jalat ovat suhteessa samanpituiset kuin selkä niin näyttää tasapainoiselta mittasuhteiltaan eikä ole perjalkainen.
Jos taas selkä on pitkä mutta jalat lyhyet tekee se vaikutelman kuin perse olisi epätavallisen alhaalla. Olen itse lyhyt nainen mutta en ole persjalkainen.
Tuliko selväksi.
Kaikki tyttäreni ovat kauniita. En tiedä miten se on mahdollista, koska naiset ovat pahoja luonnostaan. Vai onko niin, että kauneus ja pahuus kulkevat käsi kädessä? Miettikää vaikka Hakkaraista, komea oli nuorena.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Perjalkaisuus ei ole yhtä kuin lyhyt nainen. Jos jalat ovat suhteessa samanpituiset kuin selkä niin näyttää tasapainoiselta mittasuhteiltaan eikä ole perjalkainen.
Jos taas selkä on pitkä mutta jalat lyhyet tekee se vaikutelman kuin perse olisi epätavallisen alhaalla. Olen itse lyhyt nainen mutta en ole persjalkainen.
Tuliko selväksi.
Olet antikehopositiivinen idiootti.
Tuliko selväksi.
Vai tiedätkö edes mitä tuo tarkoittaa?
Antikehopositiivisuus = vartaloihin kohdistuvaa inhoa ja halveksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite 183cm ja 80kg ja sanoisin olevani hyvännäköinen äijä, akateeminen myös, niin jotenkin ei "persjalkaiset" mimmit sytytä. Mutta varmaan jonkun mieleen nekin. Pitkissä ja hoikissa säärissä on vaan sitä jotain.
Ja tällainen mieskö muka hengailee naisten palstalla lauantai-iltana?! :D :D :D
Oonhan minäkin täällä...oon kyllä niin "in love", että ei muut naiset kiinnosta.
Tuntuu että moni kaipais täältä baariin🙂
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Mikä itseinho meillä suomalaisilla on, kun puhutaan persejalkaisista ja maantienharmaista hiuksista, pottunokasta? Menepä edes Etelä-Eurooppaan ja vilkaise ympärillesi, niin vaikka on säärtä kainaloon asti, niin valtavat klyyvarit naisillakin ja mustaa karvaa pukkaa ylähuulessa ja hirveä huuto ja kälätys koko ajan.
Esim. Italialaisten naisten jalat ovat suomalaisia paljon lyhyempiä, kun ovat muutenkin niin lyhyitä. Ja se karvankasvu on ihan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät sääret ovat kauniit, ei sille mitään vaan mahda.
No saa se jalan reisiosakin mielellään olla pitkä, ettei näytä epäsuhtaiselta.
Oon 186,5 cm ja painan 89kg.
Olen aikas kuumaa kamaa.
Naiset ovat yleensä pahoja. Raamatun Eeva on hyvä esimerkki, pahan alku ja juuri.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Sulla on pöyristyttävät jutut. Olet pesunkestävä sovinisti.
feminiinisemmän näköstä ku pitkäjalkasuus :) kuka tykkää mistäkin?? :) maskuliiniset miehet tykkää usein feminiinisistä ja poikamaiset/feminiiniset miehet maskuliinisista naisista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Joku vajakkíhan se on. Aiemmin tuollaiset suljettiin laitoksiin tai tukiyksiköihin valvonnan alle, nykyään kuka tahansa pääsee nettiin.
Korppikotkanaiset voisi kuolla suku puuttoon.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset persjalkaiset naiset on aika karuja, mutta joku J Lo menettelis.
M42v, 190cm
Kyllä tuo persjalkaisuus periytyy sekä isältä että äidiltä. Että myös suomalaiset miehet ovat persjalkaisia.
Ei ole, jos perse ja jalat on hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Joku vajakkíhan se on. Aiemmin tuollaiset suljettiin laitoksiin tai tukiyksiköihin valvonnan alle, nykyään kuka tahansa pääsee nettiin.
En tykkää pätkääkään tuollaisista jutuista, mutta vielä joskus 70-luvulla nuo olivat niitä yleisimpiä mielipiteitä miesten suista. Miehet olivat avoimen sovinistisia silloin. Enemmänkin joku tasa-arvoaktivisti olisi saanut poikkeavan ihmisen maineen.
Mutta ei sovinismin vuoksi ketään ole koskaan suljettu laitoksiin sentään. Saa ihmisellä mielipiteitä olla, tyhmiäkin sellaisia.
Lyhyet jalat naisella on turn off.
mies52v